جدیدترین قابلیت های تلگرام که از آن‌ها خبر ندارید! گاو بنفش | instaa

با تمام این صحبت ها و با تمام پتانسیل های بالایی که تلگرام برای پیشرفت هر تجارت آنلاینی دارد، اما استفاده صحیح و درست از آن نیاز به دقت به نکات ریز و درشتی دارد. اول از همه اینکه همه اقشار جامعه در این پیام رسان حضور دارند و شما برای تبلیغات هدفمند خود باید اهداف از پیش تعیین شده داشته باشید و آن ها را دنبال کنید. در غیر این صورت تبلیغات و زحمت های شما ممکن است به خاطر تعداد زیادی از کاربران عادی و سطح پائین تر به هدر برود.

کانال اطلاعات عمومی کوییز

همچنین ناگفته نماند که در هر زمان با کلیک روی گزینه Stop Showing Me، می‌توانید نمایه خود را از لیست افراد نزدیک دیگر کاربران حذف نمایید. یافتن افراد نزدیک یکی از قابلیت های جدید تلگرام است که افراد به آسانی می‌توانند از آن استفاده کنند. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید گروه‌ها و افرادی که در نزدیکی شما از این پیامرسان استفاده می‌کنند را یافته و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. تلگرام همچنین بهبودهایی در استفاده از اینترنت ایجاد داشته و آن را حتی کارآمدتر و سریع تر کرده است. این بدان معناست که کاربران می‌توانند حتی سریع‌تر پیام‌ها را ارسال و دریافت کنند و دیگر نگران کند شدن یا قطع شدن برنامه نباشند.

http://amoozesh-agrcs.ir

اگر قصد منشن کردن (نقل قول) کاربری را دارید، می‌توانید با تایپ کردن کاراکتر @ و سپس انتخاب شخص مورد نظر از لیست ظاهرشده، او را در پیام خود منشن کنید. تفاوت این کار با Reply در این است که برای شخص مقابل پیامی به‌صورت نوتیفیکیشن ارسال خواهد شد که او را از پاسخ ارسالی شما مطلع می‌کند. اگر بعد از ساخت گروه قصد دعوت شخصی را به گروه داشتید، کافی است به پروفایل گروه بروید و گزینه‌ی Add Member را انتخاب کنید. با این کار مجددا به لیست مخاطبان خود منتقل می‌شوید و می‌توانید فرد مورد نظر را انتخاب کنید. همین موضوع باعث می‌شود که بتوانید در تمامی دستگاه‌ها به چت‌های خود دسترسی داشته باشید. با این‌حال از آن‌جایی که سکرت چت در فضای ابری ذخیره نمی‌شود، امکان دسترسی به آن از طریق دستگاه‌های دیگر وجود ندارد.

تلگرام طلایی

در قسمت اعلانات گفتگوها شما می توانید با لمس کلید اعلانات گفتگوهای خصوصی، گروهها و کانال ها را بین دو حالت صدادار و بیصدا تغییر وضعیت بدهید. اگر تمایل دارید که موقعیت مکانی فعلی یا خاصی را به شخصی بفرستید، گزینه مکان را انتخاب و اجازه دسترسی به آن مکان را به تلگرام بدهید. این عمل به در دسترس بودنتان و پیدا کردن آدرس های مورد نظر شما و مخاطبتان کمک بسیار زیادی می کند.

تعمیر یا تعویض ال سی دی J1 2016 سامسونگ – J120

عکس‌های خودمحوشونده‌ی مجله خبری اینستا قبلا صرفا در بخش سکرت چت قابل دسترس بودند. ویدیوی ارسالی مانند GIF خواهد بود و ویژگی پخش خودکار و پشت سر هم دارد. اما علاوه بر این، این پیام صدادار خواهد بود و شخص مقابل می‌تواند با لمس آن، صدای ضبط‌شده در ویدیو را نیز بشنود. در حالت عادی آیکون میکروفون در کنار باکس نوشتاری تلگرام وجود دارد که با لمس طولانی آن می‌توانید اقدام به ضبط و ارسال ویس کنید. در صورت تمایل می‌توانید با یک لمس کوتاه روی این آیکون، آن را به آیکون ویدیومسیج تغییر دهید.

  • جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند.
  • از قسمت device اپ تلگرام خود می توانید هر دستگاهی که به آن متصل می باشد را مدیریت و کنترل کنید.
  • قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای (Two-Step Verification) امنیت حساب شما را بالا می‌برد.
  • 1.پیجی که برای آن سفارش ثبت می کنید به هیچ وجه پرایوت(شخصی) یا به اصطلاح عامیانه قفل نباشد و تا وقتی که سفارش شما تکمیل نشده است باید همچنان پیج در حالت عمومی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید