هتل ورنوس تهران، رزرو و عکس اتاق هتل ورنوس تهران، قیمت سال 1402 | hotelvernus

هتل ورنوس تهران، رزرو و عکس اتاق هتل ورنوس تهران، قیمت سال 1402 | hotelvernus

برای اقامت در هتل ورنوس تهران باید به ازای کودکان سه تا هشت سال نیمی از هزینه اقامت را بپردازید. اقامت کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از خدمات هتل رایگان است. به هنگام پذیرش باید مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی، صیغه‌نامه یا ویزا اقامتی به همراه داشته https://hotelvernus.ir باشید. هزینه اقامت برای کودکان زیر3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان می باشد. هزینه اقامت برای کودکان بین سنین 3 تا 8 سال،در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه،بصورت نیم بها می باشد. هزینه اقامت برای کودکان بالای 8 سال بصورت تمام بها محاسبه میشود.

  • با اقامت در هتل مینا به دروازه دولت، میدان فردوسی، ایستگاه قطار شهری، موزه استاد صبا، خیابان لاله زار، پارک دانشجو، موزه جواهرات ملی و موزه پست تلگراف فقط کمتر از ۱۰ دقیقه با خودرو فاصله خواهید داشت.
  • هتل ورنوس تهران به دلیل امکانات رفاهی گسترده‌اش، مکانی مناسب برای سفرهای خانوادگی است.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به آژانس خدمات مسافرتی فرش تا عرش قاصدک کارمانیا می‌باشد.
  • استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.
  • از دیگر امکانات اتاق می‌توان به مبلمان، یخچال یا مینی‌بار، حمام با لوازم بهداشتی، حمام، پاور سوئیچ و تراس اشاره کرد.

این مجموعه پارکینگ ندارد، اما مسافران می‌توانند خودروی خود را در داخل کوچه روبه‌روی هتل پارک کنند. موزه هنرهای معاصر و تئاتر شهر از نزدیک‌ترین جاهای دیدنی تهران به هتل هستند. کلیه حقوق وبسایت و اپلیکیشن موبایل محفوظ و متعلق به شرکت ایران هتل آنلاین می‌باشد. خیر، تمامی مراحل خرید و استفاده از تخفیف ها به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می شود.

هتل ورنوس تهران در چه سالی ساخته شده است؟

البته به نظرم از لحاظ هزینه، این هتل گرانتر از هتلهای مشابه هستش. تمامی خدمات این وب سایت دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برای رزرو اتاق میبایست در ابتدا تاریخ شروع و مدت اقامت خود را مشخص کنید. اعلام کنسلی طبق قوانین هتل بر مبنای قیمت شب اول محاسبه خواهد گردید. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

صفر درصد کارمزد کنسلی

همچنین، موقعیت مرکزی هتل در بلوار کشاورز امکان دسترسی آسان به اماکن تفریحی و دیدنی شهری را فراهم می‌کند. از مزایای این هتل می‌توان به دسترسی آسان به بازار کامپیوتر، مراکز درمانی، موزه هنرهای معاصر اشاره نمود. این هتل در ۵ طبقه و ۵۶ باب اتاق و سوئیت با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد.

پرسنل ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در رابطه با خدمات هتل، رستوران، رزرواسیون و سایر امکانات موجود در هتل ورنوس هستند. شماره تماس ما در همه روزهای هفته به صورت 24 ساعته فعال می‌باشد. کافی شاپ هتل ورنوس تهران یک مکان آرام و دلپذیر برای لذت بردن از محیطی دوستانه و ملاقات با دوستان یا همکاران است. این کافه در محیطی زیبا و شیک واقع شده است که میزبانی از تنقلات خوشمزه، نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسرها و فست فودهای متنوع را انجام می‌دهد. با داشتن منوی گسترده از قهوه‌های اصیل، نسکافه، چای و نوشیدنی‌های گیاهی، کافه ورنوس مناسب برای لذت بردن از یک نشست دوستانه یا ملاقات کاری است. همچنین، محیط دلنشین و دوستانه‌ای که این کافه ارائه می‌دهد، زمینه‌ای مطلوب برای تفریح و استراحت فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید