جدیدترین‌های «شبکه های اجتماعی» خبر فارسی | instaa

Tumblr یک سایت میکروبلاگینگ و شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاری متن، عکس، لینک، ویدئو، فایل صوتی و غیره است. مردم طیف گسترده ای از چیزها را در Tumblr از عکس گربه گرفته تا هنر و مد به اشتراک می گذارند. تحلیل شبکه‌های اجتماعی علاوه بر سروکار داشتن با اشخاص (افراد، سازمان‌ها، کشورها) به عنوان واحدهای گسسته تحلیل، بر چگونگی ساختار رشته‌ها که اشخاص و روابط میان آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد نیز تمرکز می‌کند. یک شبکه اجتماعی که هم برای افراد عضو شده و هم برای کاربران میهمان چیزی در چنته دارد. افراد عضو شده در این شبکه می‌توانند اطلاعاتی را ضبط کنند و محتواهایی براساس موسیقی‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و رویدادهایی مختلفی که در چین برگزار می‌شود تولید نمایند. این سایت به کاربران اجازه دسترسی به آواتار، دنیای مجازی، بازی‌ها و… را می‌دهد.

http://amoozesh-agrcs.irاین سایت شبکه اجتماعی که در سان‌فرانسیسکو مستقر است و با عنوان Zhivoy Zhurnal یا Zhe Zhe در روسیه در دسترس است. این سرویس داشتن یک دفتر خاطرات روزانه، وبلاگ یا مجله را با حفظ حریم خصوصی برای کاربران میسر می‌سازد. این پلتفرم شبکه اجتماعی مجله خبری اینستا مبتنی بر وبلاگ نویسی میزبان وبلاگ‌ها ، وبلاگ‌های عکس و پروفایل‌های شبکه اجتماعی برای کاربران خود است. این یک پلتفرم اجتماعی پیام‌رسانی تصویری است که به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تصاویر با دوستان خود چت کنید.

همچنین در هر اکانت، قسمتی برای نوشتن متن اضافه شده و کاربران می‌توانند علاوه بر ویدیو و موسیقی، متن‌هایی نیز از خود منتشر کنند؛ اما تمرکز و کاربرد اصلی یوتیوب، پخش آنلاین ویدیو و در کنار آن موسیقی و متن است. شایان ذکر است که بسیاری از افراد در یوتیوب با گذاشتن ویدیو‌های خاصی، دنبال‌کنندگان زیادی پیدا کرده‌اند و از طریق نمایش تبلیغات و دیده شدن ویدیو‌هایشان، از یوتیوب کسب درآمد می‌کنند. فیسبوک بزرگ‌ ترین شبکه ارتباط اجتماعی (هم از نظر تعداد کل کاربران و هم اعضای حقیقی ثبت شده) در سراسر جهان است. این شبکه اجتماعی محبوب در فوریه سال ۲۰۰۴ تاسیس و در طی ۱۲ سال موفق به جمع‌آوری بیش از ۱.۵۹ میلیارد کاربر فعال ماهانه شد. بنا بر آمارهای رسمی بیش از یک میلیون کسب و کار کوچک و متوسط از این رسانه برای تبلیغات تجاری خود استفاده می‌کنند.

ترفند و آموزش

گپ با یک معماری پیشرفته این امکان را به شما می دهد که با یک حساب کاربری در لحظه به صورت همزمان روی چند دستگاه متصل باشید و پیام ها و مخاطبین و اطلاعات خود را به صورت آنلاین در تمام دستگاه ها چک کنید. مزیت مهم بعدی که این شبکه اجتماعی در نسخه جدید در اختیار شما قرار می دهد میزان فضای ابری، آن هم به اندازه نا محدود می باشد. شما میتوانید فایل با حجم بالا ارسال کنید یا در فضای ابری قرار دهید تا در هر مکانی به آن دسترسی داشته باشید. در نسخه های جدید این نرم افزار قابلیت های جدیدی به وجود آمده که ارزش افزوده‌ی سودمندی برای کاربران حساب می شود.

فضای سبز دانشگاه فردوسی هم زنانه مردانه شد!

ردیت وب‌سایتی برای سرگرمی و به اشتراک گذاشتن اخبار اجتماعی است و کاربران می‌توانند محتواهایشان را در قالب لینک‌های مستقیم و پست های متن دار به اشتراک بگذارند. کاربران قادر به سازمان‌دهی و مشخص کردن جایگاه‌شان در صفحات سایت هستند. مطالبی که افراد بیشتری به آنها رای داده باشند، در بالای صفحه ی اصلی قرار داده می‌شوند. ردیت توسط دانشجویان دانشگاه ویرجینیا به نام های الکسیس اهانیان و استیو هافمن در 23 ژوئن 2005 تاسیس شد. یک دهه بعد، ردیت گفت که بیش از 36 میلیون اکانت در این سایت ثبت‌نام کرده اند و ماهانه 231 میلیون بازدیدکننده دارد.

  • اسنپ فیش یک سایت شبکه اجتماعی مبتنی بر وب برای به اشتراک‌گذاری عکس است که آپلود تعداد نامحدودی از تصاویر را برای اعضای خود میسر می‌سازد، بنابراین شما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی خود را برای مجموعه گسترده‌تری از تصاویر کنار بگذارید.
  • این مجموعه­ها با ایجاد پوشش خبری کامل در زمینه­های مختلف اعم از اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و…، سعی در جهت دهی به افکار عمومی به­سمت اهداف خود را دارند.
  • بر اساس آخرین آمار منتشر شده توسط فیسبوک در مارس ۲۰۱۶، این شبکه اجتماعی ۱٫۶۵ میلیارد کاربر فعال دارد.
  • اینستاگرام به علت کارایی و سادگی و همچنین دسترسی آسان بسیار فراگیر و پر طرفدار شده است.
  • این به‌سادگی بزرگ‌ترین و پرکاربردترین سایت شبکه های اجتماعی در جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید