معرفی بهترین شبکه های اجتماعی خارجی و ایرانی شبکه های اجتماعی | instaa

لینکداین یک سایت رسانه اجتماعی برای متخصصان است و در بین مخاطبان B۲B بسیار محبوب است. سرویسی با سابقه بسیار زیاد که در سال ۲۰۰۳، به صورت وب‌سایت راه‌اندازی شد و بعد از گذشت ۳ سال و در سال ۲۰۰۶ به آمار ۲۰ میلیون بازدید دست یافت. این برنامه در سال 2003 توسط شرکت مایکروسافت عرضه و در اختیار کاربران قرار گرفت. شبکه اجتماعی اسکایپمحصولی از شرکت مایکروسافت می باشد که با هدف ارسال و دریافت پیام متنی، مکالمات صوتی و تصویری با کیفیت بالا شکل گرفته است. یکی از مزایای این برنامه در اختیار گذاشتن کیفیت عالی هنگام تماس تصویری و صوتی به کاربران است و با وجود شکل گرفتن شبکه های اجتماعی دیگر مانند وایبر، ایمو و… همچنین این شبکه اجتماعی امروزه بیش از 700 ملیون کاربر را دارا می باشد.

  • شبکه اجتماعی گوگل پلاس که به G+ هم معروف است برای اشتراک گذاری عکس و متن و لینک مورد استفاده قرار میگرد.
  • علاوه بر آن، بیش از ناشر، برند و بازاریاب از استامبل آپن برای ارتقای تجارتشان استفاده می‌کنند.
  • آن‌ها همچنین یک ویژگی WhatsApp Status را معرفی کردند که به کاربران امکان می‌داد وضعیت (استوری) عکس، فیلم و متن را که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، به روز کنند.
  • شما نیز می‌توانید بخشی از یک گروه باشید و در گفتگوهایشان شرکت کنید.
  • یوتیوب در 2005 پا به عرصه‏ گذاشت و اکنون یکی از پربازدیدترین سایت‏ ها با شش میلیارد ساعت ویدیو در هر ماه است.

از ساعات نخست زلزله ترکیه بار دیگر شایعات عجیب درباره احتمال وقوع زلزله بر اثر هارپ در مجله خبری اینستا دست به دست می شود. در این گزارش به مرور این شایعات و البته اسناد علمی درباره هارپ پرداخته شده است. در حالی که این روزها اکثر مردم درگیر اتصال به اینترنت و استفاده از شبکه های اجتماعی مطرح در جهان هستند، مجلس با تصویب چراغ خاموش طرح صیانت می تواند اوضاع اینترنت کشور را حتی وخیم تر کند. ترکیه چهار نفر را به دلیل انتشار پست های ترسناک در شبکه های اجتماعی بعد از زلزله شدید بازداشت کرد. پلیس ترکیه روز سه شنبه اعلام کرد که چهار نفر را به دلیل پست های تحریک آمیز در شبکه های اجتماعی پس از زمین لرزه 7.8 ریشتری در جنوب ترکیه بازداشت کرده است.

http://amoozesh-agrcs.ir

آنهایی که از سال ها پیش کاربر این شبکه بودند حتما محدودیت 15 ثانیه ویدیو ها در این پلتفرم را به یاد دارند. امروزه محدودیت های آن اینستاگرام قدیمی، تقریبا به شکل کامل از بین رفته و امکانات بیشتری از جمله استوری، IGTV و قابلیت اشتراک گذاری زنده به آن اضافه شده است. امکانات متنوع این شبکه اجتماعی توانسته تعداد کاربرانی که به شکل ماهانه در آن فعالیت میکنند را به بیش از 400 میلیون برساند. اینستاگرام، شبکه‌ای مجازی مبتنی بر اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو‌های کوتاه است که در سال 2010 تأسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد. این شبکه‌ی اجتماعی طبق آخرین آمارها، حدوداً 2 میلیارد کاربر فعال دارد. در حال حاضر شبکه‌ی مجازی اینستاگرام تبدیل به محل فعالیت تعداد بسیار زیادی از کسب‌وکارهای فروش آنلاین، بلاگرها و اینفلوئنسرها حوزه‌های مختلف شده است.

شبکه اجتماعی تنسنت کیو کیو:

کاربران در تامبلر می توانند مانند وبلاگ، متن یا رسانه ای را منتشر کنند و با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران به راحتی می توانند وبلاگ خود را ایجاد کنند و در محیط زیبا و کاربر پسند تامبلر فعالیت خود را آغاز کنند. از معروف‌ترین شبکه‌های اجتماعی و جدیدترین آن‌ها در سال ۲۰۲۱ که سر و صدای زیادی راه انداخته‌اند می‌توان به تیک‌تاک و کلاب هاوس اشاره کرد.

لینک های ویژه

در اکتبر سال گذشته، فلیکر بیش از 112 میلیون کاربر داشت و در بیشتر از 63 کشور دنیا شناخته شده بود. پینترست تابلو اعلانات دیجیتال دارد و بازاریابان می توانند محتوایشان را در آن تبلیغ کنند. تجارت‌های کوچکی که مخاطب هدفمندشان را زنان تشکیل می دهند باید در پینترست سرمایه گذاری کنند، چون بیشتر از نصف بازدیدکنندگان آن، زن‌ها هستند. البته بعد از ظهور شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعالیت در شبکه اجتماعی فیسبوک تا حدی کاهش یافت اما هنوز هم امروزه فیسبوک قدرتمند در حال حرکت به جلو است و افراد بسیاری در آن فعالیت می‌کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام (Instagram)

دیدگاهتان را بنویسید