لیست 22 شبکه اجتماعی دنیا لیست بهترین شبکه های اجتماعی | instaa

پینترست یک شبکه اجتماعی نسبتاً نوظهوری است که در ماه مارس 2010 تأسیس شده است و در همین مدت به موفقیت خیره کننده ای دست یافته و توانسته با سبک و سیاق جدیدی که دارد، کاربران زیادی را به خود جذب کند. پینترست مبتنی بر عکس است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و به یکی از قطب های انتشار عکس در دنیا تبدیل شده است. در پینترست می توانید به تعداد نامحدود برای خود آلبوم تصاویر ایجاد کرده و آنها را بین دیگران به اشتراک بگذارید. پینترست برای تعداد و عناوین آلبوم ها و نوع عکس ها هیچ محدودیتی قائل نشده است.

بهترین پیام رسان ها برای برقراری تماس صوتی و تصویری کدام اند؟

گوگل پلاس در کشور ما، به خاطر تاثیر بر سئو مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین خاطر است که معمولا در آن شاهد اشتراک‌گذاری لینک‌ها هستیم. اگر مدتی در گوگل پلاس به جستجو بپردازید، برای شما هم مشخص می‌شود که گوگل پلاس محتوای متفاوتی دارد. گوگل پلاس که در مجله خبری اینستا ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۱ شروع به کار کرد، از همان اول محتواهای GIF را تحت پوشش قرار می‌داد که به نوعی آن را از فیسبوک مجزا می‌کرد. در صورتی که می خواهید با این شبکه اجتماعی به خوبی آشنا شوید، ما نکات نابی را در صفحه آموزش لینکدین برای شما تهیه کرده ایم.

شماره حساب رایامارکتینگ

در این مقاله شما را با بهترین شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز جایگزین پلتفرم‌های متمرکز قدیمی آشنا کردیم. اکنون با آگاهی کامل می‌توانید پلتفرم مناسب خود را انتخاب و شروع به فعالیت کنید. یوتیوب، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین رسانه‌ی تصویری در بین شبکه های اجتماعی مجازی است که در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۵ با همکاری سه کارمند سابق پی پال، تاسیس و بعدها در نوامبر ۲۰۰۶ به قیمت ۱.۶۵ میلیارد دلار توسط کمپانی گوگل، خریداری شد. این وب‌سایت در حال حاضر، بیش از ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون بازدید ماهانه دارد اما شبکه‌های اجتماعی می توان نمونه یوتیوب را در شبکه اجتماعی ایرانی، آپارات را نام برد.

http://amoozesh-agrcs.ir

کسایی که در اوقات فراغت ترجیح می دهند با دیدن فیلم و عکس وقت خود را بگذرانند، ویسگون گزینه‌ی مناسبی برای آن هاست. یک شبکه اجتماعی مخصوص اشتراک گذاری فیلم و عکس می باشد که شما به راحتی می توانید مطالب خود را به اشتراک بگذارید و همچنین مطالب سایر افراد را دنبال کنید، لایک کنید، کامنت بگذارید، با کیفیت بالا دانلود یا مشاهده کنید. اگر دنبال یک شبکه اجتماعی برای رقابت و سرگرمی در اوقات فرغت می گردید، به شما پاتوق رو معرفی می کنم.

  • حوزه هایی از قبیل تغذیه، زبان انگلیسی، پزشکی، روانشناسی، حقوق، بیمه، مذهبی، کسب و کار و هر موضوعی که دنبال آن هستید.
  • بااین‌حال، افراد همیشه به دنبال راه‌هایی هستند تا بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
  • در سال 2015 این شرکت ادعا کرد که ماهانه حدود 11 میلیون کاربر فعال دارد.
  • شایان ذکر است که واتس‌اپ در ایران نیز به‌دلیل فیلتر نبودن، رابط کاربری ساده، امکان برقراری تماس صوتی و تصویری از طریق اینترنت و امنیت بالا، طرفداران زیادی دارد؛ مخصوصاً برای ایجاد گروه‌های کاری.
  • این شبکه‌ی اجتماعی طبق آخرین آمارها، حدوداً 2 میلیارد کاربر فعال دارد.

دیگ رسانه‌ی اخبار اجتماعی است که مطالبی مخصوص مخاطبان اینترنت را به اشتراک می‌گذارد. تاپیک های دیگ بسیار متفاوت است از مسائل سیاسی تا ویروسی شدن کامپیوتر. دیگ از اشتراک گذاشتن محتوا در رسانه های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک و توئیتر حمایت می‌کند.

امکان احراز هویت در صرافی بایننس با مدارک ایرانی؛ شایعه یا واقعیت؟

دیدگاهتان را بنویسید