فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | car

بدیهی است که با خرید نقدی خودرو، به طور قطع خریدار مالک اصلی ماشین می­شود. از طرفی خرید قسطی یک انتخاب عالی برای زمانی است که خریدار پول کافی نداشته ­باشد. همه دوستانم به من میگفتن که ماشین صندوقدار برای خانم ها مناسب نیست و یه مدل زنونه تر بگیرم ولی این ماشین فضای داخلی خیلی خوبی داره و بسیار راحت هستم.

همه محصولات تولید و مونتاژ شده در ایران خودرو از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند. در‌صورت مشاهده هر نوع نقص فنی برای رفع ایراد و جلوگیری از خسارت می‌توانید با مراکز پیام شرکت امداد خودرو ایران تماس بگیرید یا به نمایندگی‌های مجاز شركت ايران خودرو مراجعه کنید. امکان معرفی خودرو چه صفر و کارکرده از طرف مشتری , هر خودرویی که در نظر داشته باشین خودرو شاپ براتون خرید می کنه ویا می تونید خرید خودرو را چه صفر و کار کرده به کارشناسان ما واگذار نمایید.تا 36ماه حداکثر سند بنام در رهن بانک. تسهیلات دریافت شده از تهران خودرو را شما می‌توانید از 6 تا 36 ماه بازپرداخت کنید. همچنین شما می‌توانید بازه اقساط خود را هر ماه و یا ۳ ماه یکبار انتخاب کنید. همچنین، تحویل فوری خودرو باعث می‌شود که بدون تأخیر به خودروی جدیدتان دست یابید.

اما این ها تنها خودروهای ایرانی بودند که کیان خودرو اقدام به فروش آن ها به صورت اقساطی کرده است. ماشین های خارجی به دلیل محاسن بسیاری که دارند، در بین ایرانیان طرفداران بسیاری پیدا کرده اند اما متاسفانه قیمت زیاد آن ها اصلی ترین چالش بر سر راه خریداران است. اگر شما هم از شیفته های ماشین های لوکس خارجی هستید، می توانید ماشین دلخواه خود را از یکی از برندهای هیوندای، رنو، کیاموتورز، تویوتا، نیسان، فولکس واگن و یا سانگ یانگ خریداری نمایید. پس از انتخاب و کارشناسی خودروی کارکرده ی مد نظرتون، مالک خودرو را برای تسویه حساب نزد ما بیاورید تا ظرف یک ساعت خودرویی که میخواید رو براتون خریداری کنیم و یا اینکه با همراهی کارشناسان تهران خودرو به نشانی فروشنده بروید و ماشین را برای شما خریداری کنیم. شرکت ایران خودرو یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران است.

جدول فروش اقساطی بهمن موتور

فروش اقساطی خودرو تحویل 24 ساعته | car

ایران خودرو تولیدات خود را با اتوبوس شروع کرد، با پیکان شهرت گرفت، با پژو، جان دوباره پیدا کرد و امروزه مالک اختصاصی سمند، نخستین خودروی ملی و دنا خودرو اقساطی می­ باشد. خودرو یکی از لوازم ضروری در زندگی ما بوده و افراد زیادی در تلاش برای خریدن خودروی مورد علاقه ی خود هستند. اما با توجه به این که افراد زیادی هزینه ی خرید نقدی خودرو را ندارند ، قادر به خرید خودرو نمی باشند. در خرید اقساطی ماشین نیازی به پرداخت مبلغ خودرو به صورت یکجا نبوده و با پرداخت پیش پرداخت ، افراد می توانند مابقی هزینه ی خرید خودرو را به صورت اقساط پرداخت کنند.

  • مصرف سوخت کم، صندوق عقب جادار، سواری نرم و فرمان پذیری خوب را باید از جمله مزایای این عضو از خانواده پژوها برشمرد و عدم ارتقای توان فنی این خودرو طی سالیان گذشته بزرگترین عیب آن است.
  • مالیات بر ارزش افزوده ,کارشناسی خودرو ,بیمه بدنه,و کارمزد و ترهین به عهده مشتری میباشد.
  • در خرید اقساطی ماشین نیازی به پرداخت مبلغ خودرو به صورت یکجا نبوده و با پرداخت پیش پرداخت ، افراد می توانند مابقی هزینه ی خرید خودرو را به صورت اقساط پرداخت کنند.
  • فکر میکنم اگر شرایط فروش اقساطی شما نبود به این زودی ها نمیتونستیم صاحب همچین ماشینی بشیم.
  • از سوی دیگر امکان فروش اقساطی خودرو بدون پرداخت پیش قسط از شرکت های خودرو سازی وجود ندارد.

فروش تمامی محصولات مدیران خودرو  MVM و FOWNIX به صورت نقد و اقساط آغاز شد. تحویل خودرو به صورت فوری و همزمان با پرداخت پیش پرداخت.جهت محاسبه اقساط این شرایط به اینجا مراجعه کنید. در خرید خودرو از خودروشاپ طرف حساب شما بانک و شرکت های لیزینگ دولتی میباشند که وابسته به بانک های کشور هستند و هیچ گونه شرایط گذار و یا سرمایه گذار در آن دخیل نمیباشند.

خرید اقساطی ایران خودرو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید