مقالات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی مجازی نورمگز | instaa

البته لینکدین فقط برای استخدام نیست و پلتفرمی است که در آن می توانید انواع مقالات از افراد مختلف را مطالعه کنید با آنها ارتباط ایجاد کنید و در حوزه های تخصصی یادگیری بیشتر به دست آوردید. یا اگر برند و بیزینسی دارید محصولتان را برای فروش در لینکدین معرفی کنید. اکنون، در یوتیوب یک میلیارد کاربر عضوند و فیلم‏هایی با موضوعاتی نظیر فیلم ‏های هالیوود و موسیقیِ فیلم‏، تبلیغات، فیلم‏های آماتور، فیلم ‏های مستند و آموزشی،… در آن بارگذاری می ‏شود. شما در این پلتفرم می توانید دوستان جدید پیدا کنید، چت های خصوصی داشته باشید.

http://amoozesh-agrcs.ir

معمولا اکثر شبکه های اجتماعی برای اشتراک گذاری اطلاعات بین عموم اجتماع استفاده می شوند ولی گوگل پلاس دارای ویژگی های خاصی برای بهبود کسب کار است. اگر شبکه اجتماعی ایرانی دیگری می شناسید که برای کاربر ها مفید است کامنت کنید و یا در روبرد به اشتراک بگذارید. این شبکه اجتماعی به کاربران امکان ارسال پیام های متنی، عکس، ویدیو و موسیقی را می دهد و همچنین امروزه دارای بیش از 600 میلیون کاربر است. به دلیل تولد شبکه های اجتماعی دیگر، از جمله تلگرام و اینستاگرام که نسبت به لاین از امکانات خوبی برخوردار می باشند، این شبکه اجتماعی کم کم جایگاه خود را میان کاربران فضای مجازی از دست داد. لینکدین را به نوعی می‌توانیم بزرگ‌ترین بنگاه کاریابی دنیا معرفی کنیم.

  • همچنین پیشنهادی از سوی مایکروسافت برای خرید این شبکه اجتماعی داده شده است.
  • شما نیز می توانید در صورتی که ایده خوبی دارید و می توانید خدماتی ارائه دهید، اقدام به راه اندازی کانال کنید.
  • توییتر از شبکه های به خصوصی است که جنبه سرگرمی در آن بسیار کم و محدود است.
  • اسنپ‌چت فعالیت خود را در سال 2011 شروع کرد و طبق آخرین آمارها، ماهانه 538 میلیون کاربر فعال دارد.
  • جالب‌ترین موضوع در تاریخچه اینستاگرام این است که این شبکه اجتماعی با قیمتی برابر ۱ میلیارد دلار، در آوریل سال ۲۰۱۲ به فیسبوک فروخته شد.

اسکایپ که متعلق به مایکروسافت است، یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که برای ارتباطات استفاده می شود. اکثر کاربران اسکایپ را به عنوان یک نرم افزار خوب برای تماس تصویری می شناسند. اسکایپ تقریبا جز اولین برنامه هایی است که تماس صوتی و تصویری را به صورت حرفه ای برای انواع پلتفرم ها قرار داد.

خدمات سئو

برای مثال بخش stories که با آن در اپلیکیشن Instagram نیز آشنا هستید، به شما این امکان را می‌دهد تا تصاویر یا ویدیو‌های خودتان را به مدت ۲۴ ساعت در معرض دید دیگران قرار دهید. متاسفانه با توجه به محدودیت‌های مختلف و مسدود بودن سایت Facebook در ایران، شاید کمی در استفاده از این شبکه اجتماعی، دچار مشکلات مختلف شوید. اما نمی‌توان منکر امکانات عالی و بستر بسیار جذاب Facebook شد و به شما پیشنهاد می‌کنم که حتی برای ایجاد تنوع هم که شده از Facebook مجله خبری اینستا استفاده کنید تا بیشتر با بخش‌های مختلف آن آشنا شوید. این شبکه اجتماعی به بیش از 20 زبان زنده دنیا در دسترس کاربران است و مالکیت کنونی آن بر عهده مایکروسافت است و مدیر عامل آن در حال حاضر داندولف است که قبلا مدیر اجرایی یاهو بوده است. مسنجر واتس آپ برای پیام‌رسانی در گوشی‌های هوشمند، کامپیوترهای شخصی و تبلت استفاده می‌شود. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید عکس، متن، مدارک، پیام‌های صوتی و ویدئو را برای دیگر کاربران بفرستید.

نمونه کارها

با گسترش شبکه‌های اجتماعی مجازی و با توجه به آمار روزافزون کاربران در این شبکه‌ها می‌توان دریافت به وسیله شبکه‌های اجتماعی می‌توانید به راحتی کسب درآمد کنید. در حال حاضر یک میلیارد حساب کاربری فعال در Google+ موجود است و گفته می‌شود هر سال تعداد کاربران آن ۳۳ درصد افزایش می‌یابد. بزرگ‌ترین گروه مخاطبان این شبکه اجتماعی را افراد ۴۵ تا ۵۴ سال تشکیل می‌دهند و تعداد آن‌ها از سال ۲۰۱۲ به بعد ۵۶ درصد افزایش یافته است. هسته اصلی این اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو بوده و شما می‌توانید از این طریق با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید