کارکرد شبکه های اجتماعی مجازی در عصر جهانی شدن | instaa

هنگ‌اوت امکان چت، تماس صوتی یا ویدیویی را در فضایی امن برای شما فراهم می‌کند. شبکه‌های اجتماعی یکی از شیوه‌های ارتباطی مدرن و از ضروری‌ترین ابزار برای ارتباطات و بهره‌مندی از رفاه در دنیای امروزی هستند. کم‌تر کسی را می‌توان یافت که سراغ این فناوری جدید و محبوب نرفته باشد. نقش پررنگی که امروزه شبکه‌های مختلف و متنوع اجتماعی در زندگی افراد ایفا می‌کنند، قابل انکار نیست. ممکن است فیس‌بوک را دوست داشته‌باشید یا از آن متنفر باشید، اما بدون شک این پلتفرم رسانه اجتماعی، استارت راه‌اندازی تعداد زیادی از پلتفرم‌هایی است که امروزه می‌شناسیم و دوستشان داریم. در حالی که امروزه در بین کاربران جوان محبوبیت زیادی ندارد، بدون شک فیس‌بوک برای مدتی طولانی صدرنشین بود.

  • اما اگر جهانی شدن را در معنای عینی آن، با توجه به تعاریفی که ارائه شده ایجاد تحولات عمیق در عرصه‌های گوناگون بدانیم، مفهومی جدید است که از زمان فروپاشی کمونیسم و نظام دو قطبی و بالاخره پایان جنگ سرد عینیت یافته است.
  • تامبلر یک وب سایت و یک پلتفرم وبلاگ است که به کاربران خود اجازه ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک ها، نقل قول ها و صدا را از طریق tumblelog می دهد.
  • متاسفانه YouTube همانند facebook دارای محدودیت‌هایی در ایران است و استفاده از آن بدون تغییر آی‌پی غیرممکن می‌باشد.

رسانه­های الکترونیکی مخاطبان وسیع و متکثری دارند که مجموعه­هایی از حیث محتوای نمادین را به این مخاطبان عرضه می­کنند. در چنین شرایطی فضای مجازی شکل می­گیرد و فرهنگ­ها همه از طریق واسطـه­های الکتـرونیکی منتقـل می­شوند و مفاهیـم زمان و مکـان معانی تازه­ای پیدا می­کنند. فواصل زمانی و مکانی عملاً از میان برداشته می­شوند و انتقال اطلاعات، داده­ها و سرمایه­ها و امکان ارتباط همزمان میان افراد در نقاط مختلف به­وجود می­آید. همچنان که الگوهای ارتباطی به­طور روزافزونی از مرزهای ملی فراتر می‌رود، آمار اتصال به اینترنت وکاربران آن به­طور تصاعدی در حال رشد است.

پروموت اینستاگرام چیست؟ نحوه استفاده از آن

این قابلیت ها عبارتند از تجارت های الکترونیک به صورت B2C و C2C که کاربران زیادی از این قابلیت کسب درآمد می کنند. اسپیرلی یک پلتفرم رسانه اجتماعی است که عاری از هرگونه سانسور و ممنوعیت سایه است. نام “اسپیرلی” از Speak & Freely گرفته شده و همه کاربران خود را به آزادی بیان ترغیب می‌کند. مجله خبری اینستا فرندستر قبلاً یک سایت شبکه اجتماعی برای پیدا کردن دوستان و در تماس بودن با آن‌ها بود، اما در حال حاضر یک شبکه بازی اجتماعی برای دوستداران بازی در آسیا است. کلاس میتس به کاربران این امکان را می‌دهد تا با دوستان و آشنایان مدرسه و دانشکده خود را پیدا کنند و با آن‌ها در تماس باشند.

افزایش بازدید،فالور،لایک،ویو،بگیر | اینستاگرام استور

YY یکی از پلتفرم‌های مهم شبکه های اجتماعی مبتنی بر فیلم در چین است که امکان گفتگوی تصویری گروهی را فراهم می‌آورد. در چنین گفتگوهایی، بیش از ۱۰۰،۰۰۰ عضو می‌توانند یک فرد را در حین انجام یک فعالیت مشاهده کنند. چنین فعالیتی می‌تواند هر چیزی مانند ارائه یک فیلم آموزشی تا آهنگ کاراکوئه باشد که به کاربران در به دست آوردن ارز مجازی کمک می‌کند که می‌توانند بعداً آن‌ها را به نقد تبدیل کنند. فلیکر یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های اشتراک گذاری تصویر و ویدئو، خدمات وب و جوامع آنلاین است که توسط شرکت ludicorp در سال ۲۰۰۴ ایجاد شد و درسال ۲۰۰۵ توسط یاهو خریداری شد. فلیکر تا به حال در مجموع 100 میلیون عضو ثابت و 112 میلیون بازدید ماهانه فعال دارد. واین یک شبکه اجتماعی موبایلی بین المللی برای آپلود و دانلود و اشتراک گذاری ویدیو می باشد که توسط شبکه اجتماعی توییتر پشتیبانی می شود.

در آن زمان که اغلب مردم جهان در قرنطینه خانگی بودند، در خانه محتواهای گوناگون ساخته و در این برنامه آپلود می‌کردند. الگوریتم تیک تاک به گونه‌ای است که همه فرصت دیده شدن دارند به همین دلیل محبوبیت تیک تاک هرروز بیشتر و بیشتر شد. کاربران در برنامه‌ای با نام musical.ly ابتدا ویدیوهای 15 ثانیه‌ای به اشتراک می‌گذاشتند.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید