برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید | instaa

بنابراین، شما می‌توانید صفحات وب، تصاویر، فیلم‌ها و غیره را پیدا کنید و آن‌ها را با توجه به علاقه و ذوق خود دسته‌بندی کنید. البته فیسبوک در ایران مانند سایر کشورهای دنیا مورد استفاده قرار نمی گیرد، با این حال اگر کسب و کاری دارید که به صورت بین المللی فعالیت دارد یک شبکه اجتماعی جذاب است. همچنین اگر کسب و کاری در ایران دارید و مطمئنید که بخش بزرگی از افراد در فیسبوک حضور دارند این کار را انجام دهید. DeviantArt یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی مختص دوستداران هنر و هنرمندان است. این شبکه اجتماعی قابلیت ثبت عکس از کارهای هنری و اشتراک‌گذاری آن با دیگران را فراهم نموده است.

بازاریابی شبکه های اجتماعی و سئو

کاربران این شبکه وقتی که بخواهند صدایشان را به گوش کسی برسانند معمولا پیام‌هایشان را با هشتگ های خاص منتشر می‌کنند و در برخی مواقع این هشتگ‌ها می‌تواند به کمپینی بزرگ تبدیل شود که حتی منجر به تغییر قوانین شوند. کاربرد هشتگ در توئیتر نسبت به شبکه‌های اجتماعی دیگر بسیار بیشتر است و مبتکر آن یکی از کارمندان همین شبکه بود که برای اولین بار استفاده اصولی از هشتگ در سطح مجله خبری اینستا را جا انداخت. اینستاگرام از ترکیب دو واژه telegram و Instant camera تشکیل شده است که به معنی رساندن پیام فوری از طریق تصویر است. این شبکه اجتماعی محبوب در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر راه‌اندازی شد.

اسنپ چت در سال های اخیر محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده است. افراد بسیار زیادی از طریق این نرم افزار چهره خود را تغییر می دهند و یکی از دلایل محبوبیت اسنپ چت همین فیلتر ها و افکت های جذابش است. روزانه به طور میانگین 4 میلیارد Snaps ساخته و ارسال می شود که این در نوع خود بسیار عالی است.

پیام‌رسان‌ها

این شبکه در حالی که بیشتر مبتنی بر برنامه است، اما کاربران همچنین می‌توانند از طریق نسخه وب سایت به صفحه‌ی خود دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام یک پلتفرم بسیار بصری است، که در آن کاربران فیلم‌ها و تصاویر را به اشتراک می‌گذارند. همچنین می‌توانید از ویژگی‌های استوری و ویژگی‌های لایو استفاده کنید. طبق آمار Statista، حدود ۳۲ درصد از کاربران بین ۱۸ تا ۲۴ سال سن دارند و ۳۳ درصد در سنین ۲۵ تا ۳۴ سال کاربر فعال اینستاگرام هستند. فیسبوک در سال 2004 توسط یک دانشجوی برنامه‌نویسی به نام مارک زاکربرگ خلق شد که در ابتدا عضویت آن فقط مخصوص افراد چند دانشگاه و مدرسه خاص بود اما کم کم با محبوبیتی که پیدا کرد به تدریج در دسترس عموم قرار گرفت. فیسبوک را می‌توان جزو اولین شبکه‌های اجتماعی به حساب اورد که بسیار همه‌گیر و محبوب شد و به زبان دیگر باعث انقلابی عظیم در صنعت شبکه‌های اجتماعی به وجود آورد.

  • دیسکورد برای اکثر پلتفرم ها و سیستم عامل ها طراحی شده است و یکی از دلایل محبوبت آن در بین گیمرها، سبک بودن آن است.
  • کسب و کارها و فروشگاه‌های آنلاین اینستاگرامی به خوبی از این پلتفرم رایگان استفاده کرده و درآمد خوبی را بدست می‌آورند.
  • با توجه به موضوع فعالیت کسب و کار خود می‌تونید در این شبکه اکانت داشته باشید.
  • طبق اعلام شرکت ایران خودرو مهلت افتتاح حساب وکالتی تمدید نشده و طبق اطلاع رسانی قبلی، دیروز 17 بهمن ماه آخرین مهلت برای افتتاح حساب و واریز وجه بوده است.

از سوی دیگر، خیلی از کسب‌وکارها هم دنبال موقعیت همکاری با کسب‌وکارهایی هستند که به درد آنها می‌خورد. ۱.شما بواسطه شبکه‌های اجتماعی می‌توانید ترافیک هدفمند شده وارد وبسایت خود کنید. یعنی افرادی که وارد وب‌سایت شما می‌شوند، مشخصا همان مخاطب هدف شما هستند. در کنار تاثیرگذاری این شبکه‌ها روی ترافیک وب‌سایت، اثرگذاری آنها روی سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو) هم بسیار چشمگیر است. امروزه بستر مناسبی برای کسب درآمد میلیاردی از شبکه های اجتماعی مئل فیسیوک ، اینستاگرام ، یوتیوب ، لینکدین و … اما بهتره قبل از هرچیز با این شبکه های اجتماعی آشنا شوید. افراد بسیار زیادی وجود دارند که درآمد آنها تنها از طریق کانال تلگرام آن ها است.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید