مقالات مرتبط با شبکه‌های اجتماعی مجازی نورمگز | instaa

در مه سال جاری بود که ظاهر لوگو و رابط کاربری اینستاگرام به کل تغییر کرد. این تغییر ناگهانی نقدهای منفی و مثبتی را دریافت کرد و در حالی که خیلی از افراد، چندان علاقه‌ای به این تصمیم اینستاگرام نشان ندادند، ولی این کمپانی تصمیم گرفت که ظاهر جدیدش را حفظ کند. یکی از بزرگترین تغییرات ایجاد شده در توییتر، تغییر دکمه Favorite (ستاره) به Like (قلب) بود که تعاملات این شبکه‌اجتماعی را چند برابر کرد.

اعزام دومین گروه امدادی هلال احمر ایران به ترکیه

همچنین می‌توانید بسیاری از جلسه‌های گروهی خود را در این پیام‌رسان و از راه دور برگزار کنید. خیلی بعید است که همین حالا واتس‌اپ روی گوشی یا لپ‌تاپ شما نباشد؛ اما اگر نیست، دست بجنبانید. اگه شبکه های اجتماعی نبود در این باران کرونا هرشب اقایان حوصله شلن سر میرفت هر دیقه میرفتن تو اشپزخانه واعتراض بابت تعرض به محل کارشون جنگ میشد .ولی اینک……..

یوتیوب در نوامبر 2006 توسط شرکت گوگل و با قیمت 1.65 بیلیون دلار خریداری شد. این اپلیکیشن ماهانه بالای 1 بیلیون بازدیدکننده دارد و دومین موتور جستجوی معروف بعد از گوگل است. روبرد یک شبکه اجتماعی ایرانی کامل است و حتی بیشتر از رقبای خارجی امکانات دارد.

شبکه‌های اجتماعی خارجی که برای استفاده در ایران محدودیت‌هایی دارند

پیروز توله یوز ایرانی که این روزها حسابی محبوب شده، در مجله خبری اینستا دارای صفحه های اختصاصی و البته پر مخاطبی است. کسب درآمد از اینترنت و خصوصا کسب درآمد از شبکه های اجتماعی را می توان مهمترین رویدادی دانست که با توسعه شبکه های اجتماعی در جهان به وجود آمده و ترکیبی از فعالیت های اجتماعی مجازی یا بازاریابی و فروش آنلاین است. به احتمال زیاد یا لوگوی این شبکه اجتماعی محبوب را دیده اید و یا یک فیلم از آن را. تیک تاک در ابتدا فقط در چین راه اندازی شد اما پس از استقبال زیاد کاربران، به صورت جهانی عرضه شد و استقبال بسیار خوبی نیز از آن شد. با استفاده از تیک تاک می توانید ویدئوهای بین ۳ تا ۶۰ ثانیه بسازید و آن را به اشتراک بگذارید. با مسدود شدن پیام‌رسان Telegram در ایران، کمتر کسی فکر می‌کرد که این اپلیکیشن هم‌چنان از نظر تعداد مخاطبین ایرانی، در صدر جدول قرار بگیرد.

http://amoozesh-agrcs.ir

فیسبوک در حال حاضر حدود 2 میلیارد و 10 میلیون فعالیت ماهانه توسط کاربرانش دارد. اما به سراغ پیام رسان های اندرویدی برویم که در چند سال اخیر تبدیل به یکی از کاربردی ترین اپلیکیشن های این پلتفرم شده اند. این اپلیکیشن ها با ارائه خدمات متنوع مثل ارسال پیام متنی، تماس صوتی و تصویری و ارسال فایل استفاده از سیمکارت را برای برقراری ارتباط به حداقل رسانده اند. اکنون شما می توانید در هر گوشه ای از دنیا با افرادی که می خواهید تماس تصویری یا صوتی با کیفیت داشته باشد یا به صورت مجازی میتینگ ها و کنفرانس های کاری خود را برگزار کنید.

  • به کمک این برنامه می‌توانید با هر کسی، در هر کجای جهان که هست، به‌صورت تصویری، صوتی یا از طریق چت‌کردن، ارتباط برقرار کنید.
  • در حال حاضر شبکه‌ی مجازی اینستاگرام تبدیل به محل فعالیت تعداد بسیار زیادی از کسب‌وکارهای فروش آنلاین، بلاگرها و اینفلوئنسرها حوزه‌های مختلف شده است.
  • شما می توانید برای اهداف تبلیغاتی و یا جذب بیننده برای سایتتان در پینترست فعالیت می کنید.
  • با توجه رشد روز افزون کاربران این حیطه و افزایش تبلیغات در این فضا، مفهومی به نامی بازاریابی شبکه های اجتماعی یا SMM ایجاد شده است که تخمین زده می شود که تقریبا 80% بازار تبلیغات جهان را در زیر مجموعه خود قرار داده است.
  • در واقع Meetup مکانی است که آدم های با علاقمندی های یکسان می توانند یکدیگر را پیدا نموده و به صورت مجازی با یکدیگر ملاقات داشته باشند.
  • لینکدین که در سال ۲۰۰۲ شروع به کار کرده است، به عنوان قدیمی‌ترین شبکه اجتماعی شناخته شده.

دیدگاهتان را بنویسید