لیست کامل همه شبکه های اجتماعی دنیا دیاکوبین | instaa

هم اکنون لینکدین بیش از 400 میلیون کاربر از سراسر جهان دارد که از این بستر برای اشتراک گذاری محتوا درباره حرفه خود استفاده میکنند. در این شبکه میتوانید برند خود را بسازید، کسب و کار خود را ارتقا دهید، به دنبال شغل بگردید و یا بهترین ها را برای همکاری با خود پیدا کنید. احتمالا حتی خود مارک زاکربرگ زمانی که در خوابگاه دانشکده اش در حال ساخت فیس بوک بود هم تصور نمی کرد که هفده – هجده سال بعد، شبکه های اجتماعی تمام جهان را تسخیر کنند. از شبکه هایی که بر اشتراک گذاری تصویر و ویدئو تمرکز دارند مانند اینستاگرام؛ تا شبکه هایی مانند توییتر که متن محور هستند. در این مقاله می خواهیم بهترین شبکه های اجتماعی حال حاضر ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

http://amoozesh-agrcs.irدرست مانند سایر پلتفرم‌های رسانه‌ اجتماعی غیرمتمرکز، کاربران می‌توانند نمونه‌ها یا «پاد» خود را ایجاد کنند یا به یک پاد موجود که توسط دیگران میزبانی می‌شود بپیوندند. پادها به عنوان گره‌های شبکه عمل می‌کنند که کل پلتفرم را بالا می‌برند. با توجه به امنیت آن، کاربران همچنین می‌توانند رفتار بد و ناهنجار را در پلتفرم گزارش دهند تا از امنیت و از ایمنی سایر کاربران اطمینان حاصل مجله خبری اینستا کنند. با توجه به اینکه حفظ حریم خصوصی داده‌ها یک نگرانی مهم است، دیاسپورا جایگزین مناسبی برای فیس‌بوک است. با ایجاد یک حساب کاربری، از سهولت استفاده و رابط کاربری عالی این پلتفرم شگفت‌زده خواهید شد. هنوز برنامه تلفن همراهی برای PixelFed وجود ندارد، اما اگر به دنبال آپلود تصاویر از طریق تلفن همراه خود هستید، رابط وب این پلتفرم در یک مرورگر آنلاین به خوبی کار می‌کند.

کسب درآمد از شبکه های اجتماعی

صاحب اثر در صورتی که محتوای آن را کپی کنید می تواند حتی ویدئو شما را حذف کند. یکی از مزایای یوتیوب که باعث شده است افراد زیادی به تولید محتوا در آن بپردازند، کسب درآمد از آن است. یوتیوب بزرگ‌ترین سایت شبکه اجتماعی به اشتراک‌گذاری ویدیو در جهان است که امکان آپلود و به اشتراک‌گذاری ویدئو، مشاهده آن‌ها، نظر دادن در مورد آن‌ها و لایک کردن آن‌ها را برای کاربران فراهم می‌آورد. این شبکه اجتماعی در سراسر جهان قابل دسترس است و حتی کاربران را قادر می‌سازد تا در یوتیوب کانال ایجاد کنند و در آن همه ویدئوهای شخصی خود را برای نشان دادن به دوستان و دنبال کنندگان خود آپلود نمایند. لینکدین یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی برای متخصصان و حرفه‌ای‌ها است که با بیش از 20 زبان در دسترس کاربران قرار دارد. این سرویس توسط حرفه‌ای‌ها در حوزه‌ها و صنایع مختلف استفاده می‌شود و یک پلتفرم ایده‌آل برای کسب و کارهاست تا بتوانند نیروی کار بیابند یا با سایر افراد با شغل و فعالیت مشابه ارتباط بگیرند.

بهترین شبکه های اجتماعی جهان 2022 کدامند؟

امکان کیف پول بین المللی و رمز ارز گپسی از مزایای منحصر به فرد آن است. ورو یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک است که هیچ تبلیغاتی ندارد و هیچ‌گونه داده‌های شخصی را جمع‌آوری نمی‌کند. این می‌تواند یک جایگزین عالی برای فیس‌بوک باشد زیرا برخی از ویژگی‌های آن واقعاً دوست‌داشتنی است. این یک مدل کاملاً متفاوت با فیس‌بوک است از این‌جهت که فیس‌بوک برای درآمدزایی برای کاربر به اطلاعات او نیاز دارد. توت یک پلت فرم میکرو وبلاگ نویسی به‌اضافه شبکه اجتماعی است که به شما این امکان را می‌دهد تا ویدیوهایی با طول ۱۵ ثانیه را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارید. ویدئوهایی که در این پلتفرم به اشتراک گذاشته شده‌اند، به عنوان توت شناخته می‌شوند.

  • آفرید به عنوان یکی از فعالان قدیمی صنعت تبلیغات کشور با بهره گیری از نیروهای کارآمد و خلاق تلاش دارد تا فرآیند برندینگ کسب و کارها را در بستر دیجیتال کوتاه کند.
  • این شبکه اجتماعی در سال 1396 تشکیل و امروزه بیش از 40 هزار کاربر ثبت نام شده را دارد و تقریبا نیمی از کاربران عضو شده، در شبکه فعال هستند.
  • بر طبق رتبه‌بندی ابزارهای سئویی نظیر سیمیلاروب، وب‌سایت و شبکه‌ی اجتماعی ردیت جزو 20 وب‌سایت برتر و پربازدید جهان است!
  • البته فقط این نیست؛ این برنامه‌ها امکانات شگفت‌انگیز دیگری هم برای شما فراهم می‌کنند که به آن‌ها اشاره و برخی از آن‌ها را به شما معرفی کردیم.
  • با توجه به اینکه حفظ حریم خصوصی داده‌ها یک نگرانی مهم است، دیاسپورا جایگزین مناسبی برای فیس‌بوک است.

از طرفی بیشتر کاربران این شبکه اجتماعی، روی تولید محتواهای جذاب تمرکز دارند و گوگل پلاس را از این جهت مانند فیسبوک نمی‌دانند که این فضا برای ارتباطات نیست و بستری است که محتواهای جذاب به اشتراک گذاشته شوند. این شبکه اجتماعی از همان روز اول یک هدف را دنبال می‌کرد و آن هم این است که میان کسب‌وکارها و افراد مهم آنها ارتباط برقرار کند. این ارتباط می‌تواند برای یک فروش، استخدام یک کارمند و هر چیزی که به شغل مرتبط است، برقرار شود.

۵- گوگل پلاس

دیدگاهتان را بنویسید