معروف ترین شبکه های اجتماعی 2023 آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان | instaa

این فن آوری ها در حال رشد هستند، واضح است که مردم بیشتر و بیشتر می خواهند مزایای آن را درک و از آن استفاده کنند. آمار قربانیان زمین لرزه ای که بامداد دیروز دو کشور ترکیه و سوریه را به لرزه درآورد، مدام در حال جابه جا شدن است. فیلم های آخرالزمانی که از مناطق حادثه دیده در مجله خبری اینستا دست به دست می شود، ضعف انسان مقابل مقدرات الهی را بیش از هر چیز دیگری عیان می کند.

کدام فیلم های جشنواره فجر 1401 از نظر کاربران شبکه های اجتماعی بحث برانگیز …

این شبکه در سال 2017 بیش از 32 میلیون کاربر و 280 هزار گروه در سراسر جهان دارد. شبکه های اجتماعی به عنوان پربازدیدترین سایت ها و اپلیکیشن های موبایل نقش ویژه ای امروزه در بین کاربران بازی می کنند. همین امر موجب شده که شرکت های زیادی نیز دست به تبلیغ در شبکه های اجتماعی پرطرفدار بزنند.

http://amoozesh-agrcs.ir

از همان زمان عرضه اینستاگرام، اکثر کمپانی‌ها متوجه شدند که این شبکه اجتماعی بستر بسیار خوبی برای بازاریابی است. به قدری این شبکه اجتماعی دست کسب‌وکارها را باز گذاشته که به راحتی می‌توانند با یک استراتژی مناسب، به سرعت خود را به مخاطبان هدفشان نشان دهند. سرانجام این شبکه اجتماعی آنقدر محبوب شد که تیم زاکربرگ تصمیم گرفتند که به صورت عمومی، این سرویس را به سراسر جهان ارائه دهند.

شبکه مجازی یوتیوب (YouTube)

به همین دلیل است که خیلی از کسب‌وکارها به آن رو آورده‌اند و از آن بهره می‌برند. با این‌حال لایکی توانست در کشورهایی که تیک تاک دسترسیشان را به برنامه خود بسته بود مانند ایران و هند، اسم و رسمی به هم بزند. این دو برنامه در اغلب کلیات با یکدیگر مشابهند اما لایکی فضای رنگی و شادش توانست نظر نوجوانان و کودکان را بیشتر به خود جلب کند. همچنين این برنامه برای اجرا محدودیت چندانی روی گوشی ندارد و با سخت‌افزار نسبتاً پایین نیز می‌تواند بر روی هر گوشی هوشمندی اجرا شود. همین کارهای ساده می‌تواند در کمترین زمان ممکن محصول شما را به تعداد قابل توجهی از افراد بدون محدودیت زمانی و مکانی معرفی و در خاطر آنها ثبت کند. آنها بدون آن که خود بدانند یا شما از آنها خواسته باشند برای محصول یا نام تجاری شما تبلیغ کرده‌اند.

۳- اینستاگرام

قابلیت‌های مرتبط با شبکه اجتماعی در یک اپلیکیشن جداگانه با نام Swarn در دسترس است. یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی در روسیه و با ویژگی‌هایی مشابه فیس‌بوک است. به‌عنوان مثال، اپلیکیشن BeReal جزو یکی از این برنامه‌های دارای محدودیت است. با این حال امیدواریم با توجه به کاربرد و کیفیت عالی این برنامه‌ها، به‌زودی کاربران بدون هیچ مشکلی، قادر به استفاده از آن‌ها باشند. با استفاده از انواع گوناگون سوشال مدیا، کسب‌وکارها می‌توانند به روند بازاریابی و تبلیغات خود، سرعت و شکلی تاثیرگذارتر ببخشند. پس به‌طور کلی می‌توان گفت که این روزها، سوشال مدیا به یکی از ارکان مهم زندگی افراد تبدیل شده است.

  • برنامه likee نیز مانند تیک تاک، برنامه‌ای برای اشتراک گذاری فیلم‌های کوتاه است.
  • این برنامه پیام رسانی امن، رایگان و اوپن سورس است که از رمزگذاری کامل برای ارسال و دریافت ایمن انواع محتوا با سایر کاربران سیگنال استفاده می‌کند.
  • این همچنین به شما امکان می‌دهد تا گزینه‌های دیگری را انتخاب کنید و ظاهر صفحات وب کیو زون خود را سفارشی‌سازی کنید.
  • یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران است که به خاطر دسترسی راحتش توانسته بیش از بقیه شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید