شبکه های اجتماعی | instaa

این شبکه به عنوان برترین سرویس علامت‌گذاری شناخته می‌شود که در سال 2003 راه‌اندازی شده است. Delicious برای نگهداری، به اشتراک‌گذاری و یافتن صفحات نشانه‌گذاری شده در وب مناسب است که به کاربران اجازه می‌دهد آن صفحات را با برچسب‌های دلخواه علامت‌گذاری کنند. پیام‌رسان تلگرام که شباهت‌هایی با واتس اپ دارد و در پلتفرم‌های دسکتاپ و موبایلی دسترس است.

دانلود ویدیو و عکس از اینستاگرام

در نهایت، شما همچنین می توانید در یوتیوب تبلیغ کنید تا دسترسی خود را در این پلتفرم افزایش دهید. البته برای کسب و کارهای ایرانی به آن صورت توصیه نمی شود چرا که راه های ارزان تری برای تبلیغات وجود دارد که در مقاله آموزش تبلیغات به آن اشاره داشتیم. مطابق گزارشات، صاحبان کسب و کار از تبلیغات اینستاگرام نیز بازخوردهای خوبی دریافت کرده اند. یک شبکه اجتماعی جهانی است که در آن کاربران پروفایل خود را ایجاد می کنند و می توانند سوالاتشان را به دیگر افراد ارسال کنند. برای اولین بار این یک نوع رسانه اجتماعی ناشناس بود که باعث شد که سوالات ناخواسته ارسال شوند. این وبسایت در سال 2010 ایجاد شد و تاکنون توانسته و روز به روز پیشرفت کند و حدود 160 میلیون بازدید ماهانه را برای خود داشته باشد.

اما جالب است بدانید که با توجه به همین مشکل، هم‌چنان تعداد زیادی از کاربران ایرانی از Twitter به صورت جدی استفاده می‌کنند و شما به راحتی می‌توانید جوامع ایرانی را در این وب‌سایت پیدا کنید. همچنین مجله خبری اینستا توییتر سکویی است که به کاربران امکان می‌دهد در بالای مباحث پرطرفدار بمانند و در مکالمات روزمره و مرتبط شرکت کنند. این اپلیکیشن امکان تبادل صوتی، ویدئو و تصیری را بین کاربران فراهم می‌کند.

  • همچنان که الگوهای ارتباطی به­طور روزافزونی از مرزهای ملی فراتر می‌رود، آمار اتصال به اینترنت وکاربران آن به­طور تصاعدی در حال رشد است.
  • از نظر مفهومی،‌ جهانی‌­شدن‌ به‌ یکپارچگی‌ جهان‌ و تراکم‌ آگاهی‌ نسبت‌ به‌ جهان‌ به‌­عنوان‌ یک‌ کل‌، دلالت‌ دارد.
  • کاربران به راحتی از طریق واتس اپ می توانند با دیگران ارتباط فوری برقرار کنند و گروه ایجاد کنند.
  • رابط کاربری آن مشابه فیس بوک نیست اما کاربرانی که Diaspora را امتحان می‌کنند با عملکرد آن احساس راحتی می‌کنند.

در سال 2016 در چین با هدف به اشتراک گذاری ویدیو های شخصی شکل گرفته است. دراین شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام می توانید ویدیوهای شخصی خود را منتشر کنید، دوستان خود را دنبال کرده و بین میلیون ها ویدیو به جستجو بپردازید. این شبکه اجتماعی طی دو سال توانست خود را به جایگاهی برساند که امروزه آن را به عنوان رقیبی برای اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب و اسنپ چت یاد می کنند. همچنین پیشنهادی از سوی مایکروسافت برای خرید این شبکه اجتماعی داده شده است. این یکی از سرویس‌های محبوب شبکه اجتماعی ژاپن است که حدود ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. این سرویس شما را قادر می‌سازد تا با دوستان و عزیزان خود به‌راحتی و حتی بر اساس حوزه‌های موردعلاقه خود ارتباط برقرار کنید.

بهترین شبکه های اجتماعی؛ دانلود برترین پیام رسان های دنیا 2022

این شبکه مجازی در سال 2013 راه‌اندازی شد و ابتدا برای IOS و سپس برای اندروید عرضه شد. تلگرام به‌دلیل امکانات زیاد، رابط کاربری آسان و قدرت شخصی‌سازی بالا طرفداران زیادی پیدا کرد و طبق آخرین آمارها به 550 میلیون کاربر ماهانه‌ی فعال رسیده است. از امکانات این شبکه‌ی مجازی می‌توانیم به پیام‌رسانی رایگان، امکان تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه و سوپر‌گروه، ساخت کانال‌های مختلف، ساخت و استفاده از ربات‌های مختلف برای انجام کارهای مختلف و… اشاره کنیم.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید