۵ مورد از بهترین شبکه های اجتماعی غیرمتمرکز در سال ۲۰۲۲ میهن بلاکچین | instaa

در دنیای ارتباطات علمی، شبکه­های اجتماعی را می‌توان از بسترهای مؤثر در تولید علم، اشتراک عقاید و رشد فردی و اجتماعی دانست. هدف شبکه اجتماعی این است که با فراهم آوردن امکان ارتباط بین سرمایه‌های فردی و تشکیل سرمایه اجتماعی، به رشد و ارتقای سطح علم کمک کند. تصاویر کارو شرفی، مدل و بلاگر 23 ساله ایرانی در شبکه های اجتماعی پربازدید و مورد توجه قرار گرفته است. تمام شبکه‌های اجتماعی، سرویس‌های رایگان، نیمه رایگان و هر خدمتی که در دنیای فناوری اطلاعات می‌شود نیازمند داشتن اطلاعات از کاربر می‌باشد. این همه پدیده رو به رشد تجارت در شبکه های اجتماعی را نمی شود انکار کرد و خواه ناخواه شاهد رشد سریع آن در جامعه خواهیم بود.

http://amoozesh-agrcs.ir

با این شبکه کاربران می‌توانند با دوستان و آشنایان و سایر افراد براساس علایق‌شان ارتباط برقرار کنند. اما همانطور که گفتیم مجله خبری اینستا جنبه کاری قدرتمندی نیز دارند و بسیاری از افراد برای امور کاری خود از آن ها استفاده می کنند. در این برنامه ها شما با افراد از حرفه های مختلف آشنا می شوید و می توانید با آن ها در زمینه های گوناگون همکاری انجام دهید و موقعیت های شغلی مربوط به خود را بدون محدودیت از سراسر جهان ببینید.

کدام حوزه برنامه نویسی بهتر است ؟

با تغییر سیاست‌های امنیتی WhatsApp، بسیاری از مخاطبین این پیام‌رسان به اپلیکیشن‌های دیگری کوچ کرده‌اند و مثال بارز آن اپلیکیشن signal است. با توجه به کاهش امنیت و به‌خطر افتادن حریم خصوصی در WhatsApp، بسیاری از مردم جهان استفاده از این پیام‌رسان را کاملا قطع کرده‌اند. ولی باید این نکته را درنظر بگیرید که با وجود چنین مشکلاتی، هم‌چنان WhatsApp از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در جهان محسوب می‌شود و وجودش در این لیست خالی از لطف نیست.

اطلاعات تماس

این سایت در 6 اکتبر 2010 به بازار عرضه شد و بیش از 400 کاربر فعال دارد و صاحب فعلی آن فیسبوک است. بیشتر کاربران اینستاگرام پست‌هایی راجع به مسافرت،فشن، غذا، هنر و موضوعات مشابه می‌گذارند. در واقع اسنپ چت یک اپلیکیشن تبادل تصاویر، ویدیو و چت است که در آن می‌توانید از فیلترهای متنوع استفاده کنید، استیکرهای مختلف به آن اضافه کنید و عکس ها را برای دوستانتان بفرستید. این تصاویر و ویدیوها اصطلاحا اسنپ نامیده می‌شوند و کاربران می توانند یک محدوده زمانی خاص را مشخص کنند که بعد از آن عکس‌ها از دید دریافت کننده ناپدید شوند که این زمان بین 1 تا 10 ثانیه است. دانلود اسنپ چت ساده است اگر از سیستم عامل ios استفاده می‌کنید در اپ استور و اگر از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کنید دانلود اسنپ چت از گوگل پلی امکان پذیر است. البته برای اندرویدی‌ها دانلود اسنپ چت از بازار (نسخه رسمی) امکان پذیر نیست اما برنامه‌های تکمیلی بسیاری برای آن در کافه بازار یافت می‌شود.

  • کاربران می‌توانند ویدیوهایی تا 60 ثانیه ضبط کنند، آن‌ها را ویرایش کنند و موسیقی و جلوه‌های ویژه اضافه کنند.
  • افزایش چشمگیر لایک و کامنت بر روی تصاویر که کاربران به میل خودشان اینکار را انجام میدهند.
  • در انتخاب کانال های پر بازدید بر اساس نیازتان دقت ویژه ای داشته باشید.
  • در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند.
  • قابلیت Discover تا حدود زیادی مانند stories عمل می‌کند، البته این قابلیت تنها در اختیار حساب‌های محدودی مانند شرکت‌های بزرگ قرار می‌گیرد که جدید‌ترین خبر‌ها را در اختیار مخاطبین قرار دهند.
  • شاید در آغاز شروع به کار فیسبوک، همه این شبکه اجتماعی را فقط یک محیط مجازی برای برقراری ارتباط با دوستان خود می‌دیدند تا اینکه سرانجام این شبکه اجتماعی بستر جدیدی برای انتشار محتوا ایجاد کرد که صفحات نامیده ‌می‌شدند.

همچنین بسیاری از مقامات دولتی ایرانی و خارجی نیز در اینستاگرام فعال هستند و حساب رسمی دارند. همین باعث شده است که همه به دنبال ترفندهای اینستاگرام باشند تا با نکات آن، صفحه خود را به بهترین شکل بهینه سازی کنند. در این سرویس امکان لایک‏، بارگذاری، پیام‏‌گذاری، همرسانی و تماشا کردن ویدیوها، دنبال‏کردن دیگر کانال‏‌ها و کاربران، امکان ساخت فهرستی برای دسته‏‌بندی ویدیوها فراهم شده است. هرگاه نام شبکه های اجتماعی به میان می آید یاد فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و… اما شبکه های اجتماعی گمنامی همانند Tagged در گمنامی به سر می برند و ما از آن ها بهره مند نیستیم.

دیدگاهتان را بنویسید