شبکه های اجتماعی | instaa

سوشال مدیا، سایت‌ها یا اپلیکیشن‌هایی هستند که با هدف برقراری ارتباطات سریع و گسترده طراحی شده‌اند. قطعا شما با معروف‌ترین و محبوب‌ترین آن‌ها‌، یعنی فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و … علاوه‌بر نقشی که این اپلیکیشن‌ها در ایجاد ارتباط جهانی و تعامل بین همه افراد دارند، به یک گزینه ضروری هم برای کسب‌وکارها تبدیل شده‌اند. اولین شبکه اجتماعی که به شدت توسط کاربران مورد استقبال قرار گرفت فیسبوک بود که افراد زیادی را از تمام دنیا به سمت خود جذب کرد. هجوم کاربران به این شبکه اجتماعی فضا را برای بازاریابی مجله خبری اینستا در مفهوم مدرن آن باز کرد و نوع جدید از این بازاریابی معرفی شد.

http://amoozesh-agrcs.ir

این پلتفرم اعضای یک تیم یا شرکت یا کسب و کار را قادر می‌سازد در گروه‌های خصوصی با هم به گفتگو بپردازند. یوتیوب، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری ویدئو است که کاربران می‌توانند در آن به شکل نامحدود به آپلود، انتشار ویدئو و مشاهده بپردازند. این سایت بزرگترین سایت شبکه‌ اجتماعی در چین است و تقریبا برای همه افراد مناسب است. به خاطر شباهتش با فیس‌بوک، در بین جوانان بسیار پرطرفدار شده و به کاربران این قابلیت را می‌دهد که به راحتی با سایرین ارتباط برقرار کنند، نظرات و پست‌هایشان را به اشتراک بگذارند و حتی وضعیت خودشان را آپدیت نمایند. در میان تنوع انبوه شبکه‌های اجتماعی، برخی از آن‌ها از محبوبیت بیشتری در بین کاربران برخوردارند. در ادامه با برترین اپلیکیشن‌های اجتماعی از نگاه کاربران آشنا می‌شویم.

لینکدین – 294 میلیون MAU

فیس بوک یکی از بزرگترین شبکه‌ اجتماعی در جهان حساب میشه چون تعداد کل کاربران و اعضای حقیقی ثبت شده بیشتری نسبت به سایر شبکه‌ها داره. استارت این شبکه از سال 2004 زده شد و به علت محبوبیت و کارایی بالا در تایم کمی بیشترین کاربر را دریافت کرد. فعالیت‌های تجاری زیادی داخل فیسبوک در حال انجامه و این نشون میده که این شبکه هنوز هم محبوبیت زیادی برای کاربران خود داره. امکاناتی که فیس بوک در اختیار کاربران خود به عنوان شبکه اجتماعی قرار میده آنقدر کامل است که این شبکه را به بزرگترین شبکه اجتماعی در جهان تبدیل کرده است. اگر برای کسب و کار خودتون هنوز اکانت فیسبوک ندارید پیشنهاد میشه همین الان از امکانات این شبکه برای خود استفاده کنید.

تحلیل سخنرانی رییس فدرال رزرو پس از افزایش نرخ بهره؛ تاثیر آن بر قیمت بیت کوین چیست؟

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ویژگی های منحصر به فرد هر یک از این شبکه ها بدانید. در این یادداشت نکته هایی را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که مطمئنا دانستن آن ها در سئو شما تاثیر گذار است. در سال 2013 توسط دو برادر روسی تکیل و در اختیار کاربران قرار گرفته است. نسخه آپدیت شده جدید آن که به تازگی منتشر شده است به کاربر امکان برقراری تماس ویدیو ای گروهی را می دهد. در این ویژگی کاربر می تواند در یک گروه حداکثر با 30 نفر از دوستان خود تماس تصویری برقرار کند.

به دلیل محدودیت هایی که برای دسترسی به یوتیوب در ایران وجود دارد می توان آپارات را جایگزین آن دانست. هر آنچه که درباره نمونه خارجی گفته بودیم در مورد آپارات نیز صادق است. این مسئله این شبکه اجتماعی را به یکی از مهم ترین پلتفرم های ایرانی تبدیل می کند.

  • هسته اصلی این اپلیکیشن، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو بوده و شما می‌توانید از این طریق با افراد دیگر ارتباط برقرار کنید.
  • یوتیوب، بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک‌گذاری ویدئو است که کاربران می‌توانند در آن به شکل نامحدود به آپلود، انتشار ویدئو و مشاهده بپردازند.
  • پیروز توله یوز ایرانی که این روزها حسابی محبوب شده، در شبکه های اجتماعی دارای صفحه های اختصاصی و البته پر مخاطبی است.
  • این برنامه تا ژانویه 2016 فقط یکسال به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گرفت.
  • همچنین فعالیت در این شبکه اجتماعی می تواند درآمد خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

دیدگاهتان را بنویسید