برترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی جهان در سال ۲۰۲۱ را بشناسید | instaa

این پلتفرم اجتماعی چند زبانه که در بیش از ۳۰ زبان در دسترس است، به خاطر قابلیت‌های پیام‌رسانی متنی و صوتی فوری شناخته شده است. با استفاده از Viber نیز می‌توانید عکس‌ها ، فیلم‌ها و پیام‌های صوتی خود را به اشتراک بگذارید. این سرویس به شما این امکان را می‌دهد که از طریق یک ویژگی به نام وایبر اوت با کاربران غیر وایبر تماس بگیرید. اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های منحصربه‌فرد در مجله خبری اینستا راه‌اندازی شده که کاملاً مبتنی بر به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدئوها بود.

http://amoozesh-agrcs.ir

اما اگر جهانی شدن را در معنای عینی آن، با توجه به تعاریفی که ارائه شده ایجاد تحولات عمیق در عرصه‌های گوناگون بدانیم، مفهومی جدید است که از زمان فروپاشی کمونیسم و نظام دو قطبی و بالاخره پایان جنگ سرد عینیت یافته است. تحت این شرایط، مردم­سالاری کثرت گرایانه که عمدتاً با تفاوت‌ها و تعارض‌ها سروکار دارد، در مقابل مردم­سالاری اجتماعی که حالت سلطه‌گرایانه داشته و با حذف تفاوت‌های اصلی امکان‌پذیر است، قرار می‌گیرد. این آمار نشان می‌دهد رسانه‌های اجتماعی به رسانه کسب درآمد تبدیل شده است. اما اینکه چه فضایی را برای این زندگی مجازی انتخاب کنیم و بدانیم بهترین شبکه های اجتماعی جهان کدامند؟ بسیار مهم و ضروری است. بنابراین باید به دنبال فضایی کارآمد باشیم که در کنار تمامی مزایایش، امنیت حریم خصوصی ما را نیز تضمین کند.

راه‌های ارتباطی

همیشه با افرادی که در حوزه شغلی شما فعالیت دارند در ارتباط باشید و کمی حوصله به‌خرج دهید تا ثمره استفاده از این شبکه اجتماعی را در کسب‌وکار خودتان ببینید. یوتیوب وب‏‌سایت یا سرویسی رایگان برای به اشتراک گذاری ویدیوها و تماشای آنلاین است. یوتیوب در 2005 پا به عرصه‏ گذاشت و اکنون یکی از پربازدیدترین سایت‏ ها با شش میلیارد ساعت ویدیو در هر ماه است. به دلیل خدمات مختلف و گوناگونی که این شبکه ارائه می دهد می توان آن را یک اپ همه کاره دانست. گپ از امکانات یک پیام رسان حرفه ای نظیر کانال، بات، گروه، چت، تماس تصویری و صوتی و…

  • شبکه‌های اجتماعی یکی از شیوه‌های ارتباطی مدرن و از ضروری‌ترین ابزار برای ارتباطات و بهره‌مندی از رفاه در دنیای امروزی هستند.
  • تجارت‌های کوچکی که مخاطب هدفمندشان را زنان تشکیل می دهند باید در پینترست سرمایه گذاری کنند، چون بیشتر از نصف بازدیدکنندگان آن، زن‌ها هستند.
  • لیست شبکه های اجتماعیبسیار طولانی است و شبکه های اجتماعی زیادی در دنیا وجود دارد.
  • این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی شما را قادر می‌سازد تا محتوا ارسال کنید و سپس به آن محتوا رأی دهید.
  • هدف از شکل گیری این شبکه اجتماعی، تبادل پیام و چت با دوستان و آشنایان است.

رأس‌ها، بازیگران فردی درون شبکه‌ها و یال‌ها، روابط میان این بازیگران هستند. امیدواریم لیست شبکه‌های اجتماعی که در موضوعات و زمینه‌ها و مناطق جغرافیایی مختلف فعال هستند برای شما ارزشمند بوده باشد. این شبکه اجتماعی شما را قادر می‌سازد گروه‌هایی با علایق و دیدگاه‌های مشترک در نزدیکی محل سکونت‌تان بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید. این پلتفرم دارای سرویس کارآمدی برای مدیریت آنلاین عکس و اشتراک‌گذاری آنها را داراست. Classmates به کاربران امکان یافتن، ارتباط قرار کردن و در تماس بودن با دوستان مدرسه‌ای و دانشگاهی را می‌دهد. یک پلتفرم مبتنی بر سبک زندگی و مسافرت که کاربران را قادر می‌سازد مقاصد گردشگری و مسافرت جدید، فعالیت‌های جالب و مناظر و مناطق گردشگری را کشف کنند.

تبلیغات تلگرام

شما از طریق این شبکه اجتماعی می توانید تصاویر را با دیگران به اشتراک بگذارید. طبق جدیدترین آمار، این شبکه اجتماعی ۳۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. پینترست در لیست شبکه های اجتماعی که مخصوص عکس هستند، جز پرطرفدارها است. اینستاگرام در حال حاضر محبوب ترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است. نکته جالبی که وجود دارد این است که ایران تنها کشوری است که اینستاگرام در آن محبوب ترین و پرطرفدارترین است. طبق آخرین آمار، این شبکه اجتماعی ۲۴ میلیون کاربر ایرانی دارد که نوع خود عالی است.

شبکه‌های اجتماعی: برترین‌ها

دیدگاهتان را بنویسید