دانلود شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی؛ جدیدترین سوشال مدیاها کافه بازار | instaa

بنابراین اگر شما هم به دنبال افزایش دنبال کنندگان خود هستید می توانید از برنامه های این لیست استفاده کنید. اما توسعه دهندگان ایرانی نیز در سال های اخیر با شناسایی نیازهای کاربران تولیدات خوبی را در این زمینه داشته اند مثل نزدیکا، باهم، پاتوق و پیام رسان هایی مثل سروش، آیگپ و… زبان فارسی یکی از اصلی ترین ویژگی های این اپلیکیشن هاست که کار با آن ها را برای کاربران ایرانی بسیار آسان تر می کند. شما همچنین با استفاده از این برنامه ها می توانید کاربران نزدیک خود را پیدا کنید و به راحتی با آن ها ارتباط داشته باشید.

نظر در “بازاریابی شبکه های اجتماعی”

این شبکه بازی‌های اجتماعی می‌تواند به‌سادگی به هر دستگاه تلفن همراهی دسترسی داشته باشد. کاربران با استفاده از این سرویس می‌توانند با هم ارتباط برقرار کنند، آواتار ایجاد کنند، بازی کنند و کالاهای مجازی بخرند. دلیشز به عنوان یک سرویس پیشرو در به اشتراک‌گذاری لینک صفحات شناخته شده است که در سال ۲۰۰۳ راه‌اندازی شده و برای ذخیره‌سازی، اشتراک‌گذاری و کشف بوکمارک‌های وب ایده آل است. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد تا آن‌ها را با هر کلید واژه‌ای تگ کنند. این یک سایت شبکه اجتماعی متمرکز بر موسیقی است که شبکه‌ای تعاملی ، دوستانه و ارسال شده توسط کاربر را فراهم می‌آورد که وبلاگ‌ها ، گروه‌ها ، پروفایل‌های شخصی ، تصاویر ، فیلم‌ها و غیره نیز ارائه می‌دهد.

اینستاگرام؛ شهری با بیش از یک میلیارد کاربر

تنها دو ماه بعد از تاسیس این شبکه اجتماعی بود که کاربرانش از مرز یک میلیون عبور کردند و این شبکه به یکی از قدرتمندترین شبکه‌ها تا کنون تبدیل شد. این شبکه اکنون به 1 میلیارد کاربر دست پیدا کرده است و روزانه حدود 400 میلیون استوری در آن پست می‌شود. پیام رسان ایتا با هدف بر آوردن نیازهای کاربران ایرانی در یک برنامه پیام رسان طراحی شده. شما می توانید در پیام رسان ایتاگفت وگو کنید، فایل های خود را به اشتراک بگذارید و گروه و کانال بسازید. این شبکه اجتماعی جزء پیام رسان هایی است که با هدف جایگزینی تلگرام وارد بازار ایران شده و از نظر کاربران، این برنامه همانند آیگپ و سروش، از روی شبکه اجتماعی تلگرام کپی برداری کرده اند.

ممنونم از مطلب خوبتون ولی کاش شبکه اجتماعی ویدانما رو هم معرفی می کردین. من مدتهاست ازش استفاده می کنم و به جرات می مجله خبری اینستا تونم بگم که قویترین شبکه اجتماعی فارسیه. هر چقدر شما بتوانید در خصوص برند خود در اینترنت بیشتر صحبت کنید مفید است.

  • انواع مختلفی از اپلیکیشن‌ها وجود دارند که به شما کمک می‌کنند با دوستان، همکاران، آشنایان و هر کسی که می‌خواهید، در نقاط مختلف جهان در ارتباط و تعامل باشید.
  • در این میان نکته ای که بیش از همه باید به آن توجه کرد، مسئولیت اجتماعی است که همزمان با فعالیت در این شبکه های اجتماعی متوجه کاربران است.
  • از طرفی اشتراک گذاری اینفورگرافیک‌ها در آن به شدت مورد توجه قرار گرفته است و کسب‌وکارها به همین دلیل به پینترست وارد شده‌اند.
علاوه بر پایگاه کاربر در حال رشد، این پلت فرم همچنین بسیاری از ویژگی‌های جدید را برای آسان‌تر کردن تعامل بین کاربران معرفی کرده است. در حالی که کاربران فقط می‌توانستند قبلاً تماس‌های یک به یک برقرار کنند، اما اکنون ویژگی تماس تلفنی دارد. آن‌ها همچنین یک ویژگی WhatsApp Status را معرفی کردند که به کاربران امکان می‌داد وضعیت (استوری) عکس، فیلم و متن را که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شوند، به روز کنند. در سال ۲۰۱۹ تعداد کاربران فعال واس اپ به حدود ۵۰۰ میلیون کاربر روزانه و فعال رسید. شبکه مجازی واین، توسط شبکه اجتماعی توییتر پشتیبانی می‌شود و اساس کار آن برای اشتراک‌گذاری ویدیو طراحی شده است. این شبکه اجتماعی در سال 2012 تأسیس شد و در سال 2013 رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید