لیست 22 شبکه اجتماعی دنیا لیست بهترین شبکه های اجتماعی | instaa

فقط اطلاعات مربوط به نحوه نمایش اپلیکیشن و آمارهای کلی استفاده در این پلتفرم جمع آوری می‌شود. حتی قابلیت تماس با افرادی که وایبر ندارند از طریق قابلیتی با نام Viber Out فراهم شده است. حتی یک مترجم داخلی نیز در اپلیکیشن وجود دارد که با آن می‌توانید چت‌ها را به زبان دیگری ترجمه کنید. با وجودیکه فیس‌بوک در سال این اپلیکیشن را در سال 2014 خریداری کرد، این برنامه به عنوان یک اپ مستقل باقی مانده است. با ما همراه شوید تا با خدمات سئو شرکت شایگان به صدر نتایج گوگل بیایید.

شبکه مجازی تلگرام (Telegram)

یک شبکه به اشتراک‌گذاری تصاویر که با 20 زبان مختلف قابل دسترس است و بسیاری از کاربران بطور روزانه برای خواندن جملات و محتوای انگیزه‌بخش و الهام‌بخش وارد آن می‌شوند. StumbleUpon یک شبکه اجتماعی هوشمند است که می‌تواند برای یافتن محتوا و پیشنهاد آن به سایر کاربران کاربرد داشته باشد. با این شبکه اجتماعی می‌توانید صفحات، عکس‌ها، ویدئوها و… را بیابید و براساس علاقه و سلیقه خودتان به آنها رتبه دهید. YY یک شبکه اجتماعی برپایه ویدئو در چین است که قابلیت چت ویدئویی گروهی را می‌دهد. در این چت‌ها، حتی 100 هزار نفر می‌توانند یک نفر را ببینند که در حال انجام یک کار است. همچنین امکان ویدئو کنفرانس از طریق سرویس Hangout به کسب و کارها این توانایی را داده که برند و محصولا‌‌ت‌شان را از طریق این پلتفرم تبلیغ و معرفی کنند.

http://amoozesh-agrcs.ir

هویت آنها می‌توانست مربوط به یک کمپانی، یک شخص یا حتی صفحه‌ای برای اشتراک‌گذاری محتواهایی با سبکی مشخص باشند. پس از ارائه شدن این سرویس، فیسبوک به شدت در ایران مورد توجه قرار گرفت و اکثر کمپانی‌ها به آن رو آوردند. این برنامه که مشابه برنامه vine است توانست در زمان کرونا شکوفا شود.

Qzone – بیش از 632 میلیون MAU

Viadeo یک شبکه اجتماعی آنلاین مبتنی بر کسب و کار است که به تاجران و فعالان کسب و کار اروپایی کمک می‌کند با همدیگر در ارتباط باشند. یک شبکه اجتماعی مبتنی بر دوستی و قرار گذاشتن است که در سال 2011 یک شبکه اجتماعی دیگر با نام hi5 را خریداری کرد. با این سایت می‌توانید از طریق بازی‌ها، مشاهده پروفایل‌ها و علایق مشترک با سایرین ارتباط برقرار کنید. این پلتفرم شبکه اجتماعی قابلیت ارسال محتوا و رای‌دادن به محتوای سایرین را فراهم کرده است.

  • تمرکز اصلی Twitter بر روی پیام‌های متنی است که اصطلاحا به آن‌ها twitt گفته می‌شود.
  • جدا از فرانسوی و انگلیسی، این شبکه با سایر زبان‌ها نیز در دسترس است.
  • ممنونم از مطلب خوبتون ولی کاش شبکه اجتماعی ویدانما رو هم معرفی می کردین.
  • هجوم کاربران به این شبکه اجتماعی فضا را برای بازاریابی شبکه های اجتماعی در مفهوم مدرن آن باز کرد و نوع جدید از این بازاریابی معرفی شد.
  • اکثر کاربران اسکایپ را به عنوان یک نرم افزار خوب برای تماس تصویری می شناسند.

کسب‌وکارها اکنون می‌توانند در مسنجر تبلیغ کنند، چت‌بات بسازند، خبرنامه بفرستند و کارهای دیگر انجام دهند. این ویژگی‌ها راه‌ های بی‌ شمار جدیدی برای تعامل مجله خبری اینستا و ارتباط با مشتریان خود به کسب‌ و کارها داده است. یوتیوب یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو است که در آن کاربران روزانه یک میلیارد ساعت ویدیو تماشا می‌کنند.

شبکه اجتماعی آی گپ

دیدگاهتان را بنویسید