اف جی پنل معتبرترین و ارزان ترین پنل خدمات اینستاگرام و تلگرام | instaa

نشان دادن یا نشان ندادن نام کاربری ما در بالای پیامهایی که دیگران از جانب ما به دیگران ارسال می کنند و تعیین استثاء ها. پیام های کانالهای عمومی تلگرام به سهولت میتواند در هر صفحه اینترنتی که از ابزارک این برنامه استفاده می کنند، تعبیه شوند. تمامی حقوق این سایت متعلق به مدیر وب است تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

آموزش تلگرام : ایجاد آلبوم تصاویر در تلگرام و سنجاق کردن پیام

حالا اگر کانال شما پابلیک یا همان عمومی باشد می توانید لینک مورد نظر خودتان را بسازید، اما اگر روی private یا همان خصوصی باشد، فقط می توانید آن را کپی کنید و نمی توانید آن را تغییر دهید. پس از رسیدن تلگرام به ۵۰۰ میلیون کاربر فعال مؤسس تلگرام گفت برای ادامه فعالیت‌ها، این پیام‌رسان از ۲۰۲۱میلادی شروع به درآمدزایی می‌کند. سومین آیکون در منوی ابزار تلگرام، شما را وارد صفحه‌ی اصلی این اپلیکیشن می‌کند.

http://amoozesh-agrcs.ir

این روش بی‌نقص نیست؛ چون تنها برای پیام‌های متنی کاربرد دارد و دررابطه‌با استیکر یا فایل، کمکی به کاربر نمی‌کند. ری‌اکشن به پیامری‌اکشن با ایموجی یکی از قابلیت‌های نسبتا جدید مجله خبری اینستا محسوب می‌شود. این قابلیت‌ نه‌تنها در گروه و چت‌های شخصی بلکه در کانال‌ها نیز کاربرد دارد. برای ری‌اکشن به پیام کافی است انگشت خود را برای مدتی کوتاه روی آن نگه دارید تا فهرست ایموجی‌ها ظاهر شود. به‌علاوه، کاربران نسخه‌ی پریمیوم می‌توانند با ایموجی‌های متنوع‌تری به پست‌ها و پیام‌ها واکنش نشان دهند. فوروارد کردن پیام‌هادر تلگرام امکانی به نام «فوروارد» وجود دارد.

  • در بروز رسانی سال 2022 تلگرام، یک نوار تاریخی در کنار لیست فایل هایی که share شدند، افزوده شد.
  • نام کاربری و عکس یا ویدیو پروفایل مورد نظرتان را اضافه بفرمائید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه می‌توانید از مقاله “برقراری مکالمه و تماس صوتی تلگرام رسما امکانپذیر شد” استفاده کنید.
  • به یاد داشته باشید چت‌ مخفی مختص شما و مخاطب مورد نظر شما است.
  • با فشردن گزینه‌ی آبی بالای صفحه می‌توانید به راحتی از طریق دستگاهی دیگر وارد حساب شوید.
  • اگر بعد از وارد کردن شماره‌ای با خطا مواجه شدید، به این معنا است که شماره‌ی مورد نظر از سوی تلگرام بلاک شده است.

تا کنون هیچکس قادر به هک و شکستن رمزنگاریآن نشده است که این خود نشانه ای از امنیت بالایی این پیام رسان می باشد. تلگرام از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که فرایند حراج نام‌های کاربری را بر بستر بلاک‌چین شروع می‌کند. به‌لطف به‌روزرسانی جدید، کاربران می‌توانند افزون‌بر نام کاربری اصلی، چند «نام کاربری کلکسیونی» نیز به هریک‌ از حساب‌ها و گروه‌های عمومی خود اضافه کنند. تلگرام می‌گوید مالکیت نام‌های کاربری کلکسیونی تحت حفاظت شبکه‌ی TON است که بر بلاک‌چین اتکا می‌کند.

اضافه کردن متن و استیکر به تصاویر

از برگه شماره تلفن ها، گزینه چت مخفی جدید و سپس نام فرد مورد نظرتان را انتخاب بفرمائید. هر گونه پیامی که در این صفحه ارسال شود رمزگذاری می گردد به این معنی که هیچ فرد دیگری حتی خود تلگرام به گفتگو دسترسی نخواهد داشت و شما همانند گفتگو معمولی در اینجا نیز قادر به ارسال انواع محتواهای تحت پوشش تلگرام خواهید بود. تلگرام حرفه ای یک برنامه پیام رسان درست مانند تلگرام است، اما رسمیت ندارد و پیشنهاد نمی کنیم که از برنامه تلگرام حرفه ای استفاده کنید، زیرا پیام ها و اطلاعات شما در خطر است و به راحتی قابل هک شدن و سواستفاده است.

دیدگاهتان را بنویسید