دانلود تلگرام اصلی Telegram v9 4.2 اندروید | instaa

این قابلیت برای زمان هایی مناسب است که کاربران می خواهند اطلاعات مهمی را برای شخص یا اشخاصی بفرستند که نیاز است بعد از مطالعه سریعاً حذف شوند. در این صورت می توان پیام های زمان دار ارسال کرد تا به صورت خودکار بعد از زمان مشخص شده بدون دخالت شما از بین بروند. شرکت های موفق ایرانی همچون اسنپ، دیجی کالا و بامیلو از این قافله عقب نمانده و با ساخت و عرضه استیکرهای انحصاری خود، به مقدار قابل توجهی برند خود را گسترش بخشیده اند.

http://amoozesh-agrcs.ir

بلاک و آنبلاک کردندر صورتی که مزاحم یا پیام‌های ناخواسته‌ای در تلگرام دارید، می‌توانید آن حساب را بلاک کنید. برای این کار کافی است وارد پروفایل او شوید و در منوی سه‌نقطه، گزینه‌ی Block User را انتخاب کنید. برای آنبلاک کردن کافی است مجدد به همین بخش مراجعه و این بار گزینه‌ی Unblock را انتخاب کنید. تلگرام در حالت عادی پین کردن حداکثر پنج چت را ممکن می‌کند، اما اگر نسخه‌ی پریمیوم را بخرید، پین کردن ۱۰ چت امکان‌پذیر می‌شود. برای پین کردن کافی است روی چت مدنظر به سمت راست سوایپ و گزینه‌ی Pin را انتخاب کنید. آموزش ساخت استیکر برای تلگرامیکی از ویژگی‌های جذاب تلگرام که در روزهای ابتدایی حسابی دل کاربران را به دست آورد، آزاد بودن امکان ساخت استیکرها بود.

چت‌های محرمانه

برای ارسال این نوع عکس‌ها روی آیکون جدیدی که به شکل ساعت به ابزار ویرایش عکس اضافه شده است لمس کنید و زمان مورد نظرتان را مشخص کنید و سپس آن را برای شخص مقابل بفرستید. تصویر یا ویدیوی مورد نظر به شکل تار برای شخص مقابل ارسال می‌شود و به محض آنکه آن را اجرا کند، تایمر مشخص‌شده توسط شما محاسبه و پس از اتمام به‌صورت خودکار حذف خواهد شد. نکته‌ی جالبی که در این ویژگی وجود دارد این است که اگر شخص مقابل از پیام محوشونده‌ی شما اسکرین‌شات بگیرد، این موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد. ویرایش پیام‌های ارسال‌شدهتلگرام از مدت‌ها قبل امکان ویرایش پیام‌های ارسال‌شده را فراهم کرده است. در مواقعی که در پیام ارسال‌شده اشتباه تایپی دارد یا حتی در صورتی که از حرف ارسال‌شده پشیمان شده‌اید، می‌توانید با نگه داشتن انگشت روی پیام و انتخاب گزینه‌ی Edit، پیام ارسال‌شده‌ی خود را ویرایش کنید.

تبلیغات

اولین آیکون سمت چپ در نسخه‌ی iOS مجله خبری اینستا، شما را وارد فهرست مخاطبان می‌کند. در بخش بالایی صفحه می‌توانید در بین مخاطبان خود جست‌و‌جو انجام دهید. گزینه‌ی Find People Nearby به شما امکان می‌دهد افرادی را که در نزدیکی‌تان هستند پیدا کنید. تنها در صورتی می‌توانید بقیه را پیدا کنید که تنظیمات این بخش را فعال کرده باشند. تلگرام به‌صورت پیش‌فرض بخش Find People Nearby را غیرفعال می‌کند. با ورود به این منو و انتخاب گزینه‌ی Make Myself Visible می‌توانید به کاربرانی که در نزدیکی‌تان هستند امکان دهید که شما را پیدا کنند.

  • تلگرام بصورت خودکار می تواند دفترچه تلفن شما را برای پیدا کردن دوستانی که از تلگرام استفاده می کنند جستجو کند، البته اگر شما به آن اجازه دسترسی به دفترچه تلفن تان را بدهید.
  • هزینه تبلیغات در کانال های امروزی تلگرام به نسبت بازدهی که دارند مناسب می باشد.
  • سپس گزینه New Channel را انتخاب کنید که مراحل ساخت یک کانال جدید شروع شود.

زیرا در این قابلیت نمی توان از پست ها اسکرین شات گرفت یا آن ها را Share کرد؛ در نتیجه محتوای گروه ها و کانال ها فقط برای مخاطبانشان قابل مشاهده می باشد. چند بار شده تا به دوستتان پیام اشتباهی فرستاده و درصدد ویرایش آن بوده باشید؟ در آپدیت جدید تلگرام شما می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید. برای استفاده از این قابلیت نیز می‌توانید با انگشت خود روی پیام ضربه بزنید و بر روی گزینه ویرایش یا Edit کلیک کنید. به طور کلی، جدیدترین آپدیت تلگرام تعدادی ویژگی جدید و پیشرفت های هیجان انگیز را به ارمغان می آورد که تجربه کاربر را بهبود می بخشد.

ارسال خودکار

دیدگاهتان را بنویسید