آموزش تلگرام: از سیر تا پیاز محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان زومیت | instaa

برای اینکه برای تلگرام خود رمز بگذاریم باید به بخش تنظیمات رفته روی گزینه privacy and security لمس کرده و سپس به بخش pass code رفته و رمز خود را تعیین کنید. اگر می خواهید فیلم، عکس یا فایلی صوتی ای در رابطه با محصول خود به اشتراک بگذارید، اطمینان حاصل کنید که حجم آن فایل ها کم باشد تا کاربران از دانلود کردن آن ها ممانعت نورزند. نام کاربری باید مرتبط با حوزه ی فعالیتتان باشد به نحوی که هر کس با دیدن نام کانال یا گروه متوجه زمینه کاری تان شود. بهتر است نام کانال یا گروه، با نام کاربری شما در سایر رسانه های اجتماعی و نیز با نام برندتان یکی باشد. در زیرمنوی stickers and masks امکان اضافه کردن تا 200 مجموعه استیکر، مدیریت استیکرها و ماسک های متنوع و فراوان و تکرار پخش استیکرهای متحرک موجود در تلگرام وجود دارد. به اشتراک گذاری مستقیم که گفتگوهای اخیر را برای افزایش سرعت کاربر و صرفه جویی در وقت، در فهرست به اشتراک گذاری اندروید نمایش می دهد.

http://amoozesh-agrcs.ir

Secret Chat قابلیتی بی نظیر برای ارسال و دریافت اطلاعات محرمانه می باشد. تاریخچه چت های مخفی فقط در دستگاه افراد ذخیره می شود و روی سرورهای تلگرام ذخیره نمی شوند. در نتیجه، اگر یکی از کاربران پیامی را از یک چت مخفی حذف کند، آن پیام برای طرف مقابل نیز حذف می شود.

تماس‌ها

یکی از اولین کارهایی که یک کسب‌وکار باید برای استفاده از تلگرام باید انجام دهد ایجاد کانال است. هنگامی که کانال خود را ایجاد کردید سعی کنید پروفایلتان را به شکل خلاقانه‌ای پر کنید که در ذهن مخاطبتان باقی بماند. همچنین یک هدف‌گذاری مشخص برای کانالتان داشته باشید و از آن خارج نشوید. داشتن پست‌ها و محتوای بی‌ربط باعث می‌شود اعضای کانال پس از مدتی کانال شما را ترک کنند. آژانس تبلیغات آنلاین گاو بنفش مجری تدوین استراتژی کمپین‌های تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و همچنین پخش گسترده تبلیغات در اینستاگرام می‌باشد که با هدف تسهیل در تبلیغات در اینستاگرام، افزایش بازدهی و کاهش هزینه‌های جذب فالوور، در خدمت شما است. این ایموجی‌ها شامل لایک، دیسلایک، گل، آتش، خنده، ترس، گریه و … است.

تفاوت کانال عمومی و خصوصی تلگرام

برای حل این موضوع کافی است گزینه‌ی Send Via SMS را انتخاب کنید تا کد به‌صورت پیامک ارسال شود. اگر اکانت تلگرام شما به هر دلیلی ریپورت شده باشد تلگرام برای شما محدودیت‌هایی را تعیین می‌کند. برای مثال شما نمی‌توانید به افرادی که شما را در لیست contactهای خود ندارند پیام ارسال کنید. اگر بنا به هر دلیلی احساس می‌کنید که کسی اکانت شما را ریپورت کرده و شما محدودیت‌هایی دارید می‌توانید با استفاده از ربات رسمی تلگرام از این مسئله آگاه شوید برای انجام این کار کافی است پیامی را برای ربات@spambot ارسال کنید. لازم به ذکر است که این ربات با زبان فارسی با شما سخن می‌گوید و درصورتی‌که شماره ریپورت دائمی شده باشید می‌توانید از آن برای رفع ریپورت راهنمایی بگیرید.

بازاریابی در تلگرام (نکات دیجیتال مارکتینگ در تلگرام)

مجله خبری اینستا می‌گوید ۱۲ مجموعه‌ ایموجی جدید به اپلیکیشن خود اضافه کرده است. مجموعه‌ایموجی‌ها که حالتی مثل مجموعه‌استیکر دارند، در بروز رسانی قبلی اضافه شدند و استفاده از آن‌ها مشروط‌ به داشتن سرویس پریمیوم است؛ البته کاربران نسخه‌ی رایگان می‌توانند در بخش سیو مسیج از این ایموجی‌ها استفاده کنند. این ربات‌ها می‌توانند پیام‌های متنی، تصاویر، فیلم و هر نوع فایل را برای کاربران ارسال نمایند. با استفاده از این ربات‌ها می‌توانید در تلگرام به تبلیغ کسب و کار خود نیز بپردازید.

  • برای ارسال این نوع عکس‌ها روی آیکون جدیدی که به شکل ساعت به ابزار ویرایش عکس اضافه شده است لمس کنید و زمان مورد نظرتان را مشخص کنید و سپس آن را برای شخص مقابل بفرستید.
  • اگر این موضوع برایتان جالب است، در مقاله “آموزش استفاده از نسخه تحت وب تلگرام -Telegram Web” نحوه استفاده از نسخه تحت وب تلگرام را آموزش داده‌ایم.
  • کافی است روی آیکون میکروفون که در کنار کادر نوشتاری تلگرام قرار دارد، لمس کنید و نگه‌ دارید.
  • یکی از پرکاربرد ترین استفاده این ربات ها، ایجاد سیستم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد.
  • 7) یکی از نقاط قوت و حتی می توان گفت از امکانات اساسی هر پیام رسان که کاربر را متمایل به استفاده و انتخاب آن پیام رسان می کند امکان برقراری تماس تلفنی calls هست.
  • حذف پیام‌‌های ارسال‌شدهمطمئناً برای شما هم بارها پیش آمده است که پیام یا استیکری را به‌ اشتباه برای شخصی ارسال کنید یا بعد از گذشت چند دقیقه از ارسال یک پیام و قبل از خوانده شدن آن، از کار خود پشیمان شوید.

دیدگاهتان را بنویسید