خرید شماره مجازی تلگرام نامبرکال | instaa

برای مثال، آن‌ها می‌توانند انتخاب کنند که فقط عکس‌ها را از دوستان نزدیک و خانواده خود دریافت کنند و ویدیوها و انواع دیگر رسانه‌ها را از سایر مخاطبین مسدود کنند. یکی دیگر از قابلیت های جدید تلگرام، امکان ذخیره خودکار رسانه های ورودی است. این بدان معنی است که کاربران اکنون می توانند به راحتی عکس ها، فیلم ها و سایر رسانه ها را بدون نیاز به دانلود دستی آنها ذخیره کنند.

http://amoozesh-agrcs.irجاب تیم یک پلتفرم خلاقانه جهت برند سازی شخصی و کسب درآمد از طریق تولید محتوای تخصصی و با کیفیت است. در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید. جاب تیم در زمینه های برنامه نویسی ، دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می کند. در این بخش از آموزش تلگرام قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه برای تلگرام خود رمز عبور بگذارید. خوشبختانه تلگرام در تنظیمات خود چنین قابلیتی را تحت عنوان pass code دارد.

  • در میان انبوه پیام‌هایی که روزانه در گروه‌ها و کانال‌ها مشاهده می‌کنیم، مواردی موردعلاقه‌ی ما هستند و تمایل داریم آن‌ها را در جای دیگری ذخیره کنیم تا دسترسی به پیام‌ها ساده‌تر باشد.
  • اگرچه خریداری شدن WhatsApp با قیمت گزاف به Facebook باعث شده است تا این حرف ها برای کاربران خیلی قابل اطمینان به نظر نرسند، اما تلگرام گفته است که از این بابت هیچ برنامه ای ندارد.
  • از طریق گزینه‌ی Location می‌توانید موقعیت مکانی خود را برای هر کسی که می‌خواهید، بفرستید.
  • هر حساب ساخته شده، شکلک ها، فایل‌های متحرک GIF و دیگر اطلاعات مختص به خودش را دارد.

سپس به مرحله‌ی آخر یعنی تعیین نام و عکس گروه وارد خواهید شد و بعد از انجام آن مجددا باید روی تیک تأیید در منوی بالا لمس کنید. در نسخه‌ی جدید مجله خبری اینستا کاربر می‌تواند بایوگرافی طولانی‌تری بنویسد و لینک به آن اضافه کند. نسخه‌ی پریمیوم همچنین استفاده از کاراکترهای بیشتر در کپشن محتواهای چندرسانه‌ای را ممکن می‌کند. به‌علاوه کاربران تلگرام پریمیوم می‌توانند حداکثر ۲۰ لینک عمومی t.me را برای خود رزرو کنند. در بخش حریم خصوصی و امنیت می‌توانید به فهرست حساب‌های بلاک‌شده دسترسی پیدا کنید. در گوشی‌های آیفون می‌توانید از طریق تنظیمات حریم خصوصی و امنیت، فیس آی‌دی را فعال کنید تا تلگرام صرفا با اسکن چهره‌ی شما باز شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه از مقاله “تلگرام ۳.۱۵ معرفی شد؛ پین کردن گفتگوها، تعامل IFTTT” استفاده کنید. همچنین تلگرام سازگاری بسیار عالی با سیستم عامل‌های مختلف دارد. برای این باید به تنظیمات تلگرام رفته و گزینه in-app browser را لمس کرده و آن را on و یا off کنید. به این ترتیب فقط اعضای انتخاب شده کانال خصوصی شما از چنین برنامه هایی مطلع خواهند شد. 8) در منو به قسمت پیامهای ذخیره Saved Message وارد می شویم، این قابلیت از نسخه 4.5 به این پیام رسان محبوب اضافه شده است. شما می توانید پیامهای مهم و هر گونه محتوای خودتان را به فضای ذخیره ابری تلگرامتان بفرستید.

سوپرگروه تلگرام

افزون‌بر این‌، هنگام سوایپ روی پیام‌ها برای ریپلای‌کردن، انیمیشن جدیدی خواهید دید. تلگرام می‌گوید چهار ایموجی جدید را در به‌روزرسانی امروز به حالت تعاملی درآورده است. برای اینکار بخشی از متنی که قصد محو کردن آن را دارید انتخاب کرده و سپس در منوی باز شده گزینه Spoiler را انتخاب نمایید. به یاد داشته باشید چت‌ مخفی مختص شما و مخاطب مورد نظر شما است. اگر از چت خارج شوید، دیگر به چت‌ها مخفی دسترسی نخواهید داشت.

حذف اکانت تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید