کاغذ پشت چسب دار چیست؟ کاربرد کاغذ با پشت چسب سلام گرافیک | سایت زوم لایف

از کاربردهای آن می‌توان به برچسب‌های بطری آب‌معدنی، درج لوگو روی بسته‌بندی محصولات، قوطی‌های کنسرو و… اشاره کرد. کاغذ پشت چسبدار رولیعرض رول 102 سانتی مترطول رول 1000 متراین کالا به صورت متر مربع.. خریدارانی که سعی دارند کاغذ پشت چسب دار خود را به صورت عمده تهیه کنند نیز از مجموعه تهران پرینت مزایایی دریافت می کنند. شما میتوانید برای خرید بهترین کاغ پشت چسب دار a4 از تهران پرینت همین حالا اقدام کنید، قیمت این کاغذ به دلیل این که در کشور خودمان تولید می شود ارزان تر است. فروشگاه اداری ۱۲۳ با بیش از ده سال تجربه در عرصه فروش لوازم اداری و کاغذ، مقصدی ایده آل برای تأمین نیازهای اداری شماست.

و نیز به دو صورت کات شده یا کات نشده در کنار هم در تعداد و سایز های مختلف و جود دارند. 50 درصد رویه این کاغذها از کاغذ سفید بوده و 50 درصد مابقی آن را مواد مصنوعی تشکیل می‌دهد. رایج‌ترین انواع کاغذ پشت چسب‌دار، PP است که مقاومت بسیار بالایی دارد.

کاغذ پشت چسبدار A3 مات-

شما می توانید برای سفارش این کاغذ ها چه به صورت تیراژ پایین و چه به صورت تیراژ بالا از زوم لایف ما تماس بگیرید. به طور مثال کاغذ گلاسه برای صنعت چاب از اندونزی وارد می شود. اگر قصد خرید عمده این نوع کاغذ را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا از تخفیف ویژه ما برخوردار باشید. این کاغذ به دلیل اینکه کمیاب است و تولید آن مراحل سخت تری نسبت به سایر کاغذ ها را پشت سر می گذارد قیمت متفاوتی نیز دارد که برای تهیه آن مجبور به پرداخت هستید. کیفیت لایه زیرین و کیفیت چسب مورد استفاده شده در تولید مورد بررسی واقع می شود.

کاغذ پشت چسب دار چیست؟ کاربرد کاغذ با پشت چسب سلام گرافیک | سایت زوم لایف

استفاده از آن بسیار راحت و آسان است، به‌طوری که می‌توانید به‌وسیله پرینترهای خانگی و شرکتی برای چاپ آنها استفاده کنید. اگر نیاز به استودیو طراحی لوگو برای محصولتان دارید، سلام گرافیک به شما کمک می‌کند. می‌توانید با طراحی و چاپ لوگو روی این کاغذها با هزینه اندک، نام برندتان را روی بسته‌بندی‌های محصولتان عرضه کنید.

  • این کاغذ به چسب آغشته شده که چسب آن دائمی می باشد و یک روکش سلیکونی و پلاستیکی.
  • از دیگر مزایای این کاغذها می‌توان به تنوع بالای رنگ در آن‌ها اشاره کرد.
  • 5) کاربران بایستی هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و با دقت تکمیل کنند.
  • این تنوع و گوناگونی را می‌توان در طرح، اشکال و ابعادی که برای محصول عرضه می‌شوند مشاهده کرد.
  • سفارش این کاغذ به صورت عمده برای شما با تخفیف انجام می گردد اما این تخفیف محدود است پس عجله کنید.

اگر قصد دارید که کاغذ پشت چسب دار را به صورت عمده خریداری کنید برای شما تخفیفاتی را در نظر گرفته ایم که می تواند از آن استفاده کنید. کاغذ پشت چسب دار تشکیل شده از یک سطح رویی که از جنس تقریبا شفاف و یا ….، و پلی پروپیلن سفید و آلومینیوم و کاغذ و چسب می باشد. مشتریان عزیز شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با مراجعه به سایت فروشگاهی ما، از تمامی محصولات بازدید نمائید و سفارشات خود را به راحتی به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین شما می توانید از طریق چت واتس اپ در هر ساعت از شبانه روز با پشتیبانان ما در ارتباط باشید و سوالات خود را از آنها بپرسید. یکی از پر کاربرد ترین محصولات کاغذ های پشت چسب دار می باشد این محصول از فایده زیادی برای کاربر برخوردار است و استفاده از آن روز به روز رو به افزایش است از این و این محصول به مقدار زیادی تولید و روانه بازار شده است . ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند.

کاغذ پشت چسبدار A3 براقمدل یک

دیدگاهتان را بنویسید