تلگرام چیست؟ پرسش و پاسخ‌هایی درباره برنامه تلگرام موبایل کمک | instaa

ثبت نامبرای ثبت نام در تلگرام کافی است بعد از اجرای اپلیکیشن، شماره‌ی خود را با فرمت ۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+ وارد کنید تا پیامکی حاوی کد فعال‌سازی برای شما ارسال شود. بعد از وارد کردن کد دریافتی، ثبت نام در تلگرام انجام خواهد شد و از شما برای نام و نام خانوادگی سؤال می‌شود که می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود به‌صورت کامل یا مخفف وارد کنید. سرعت عملکرد تلگرام بسیار بالاست و تیم توسعه دهنده آن به شدت در تلاش هستند تا عملکرد آن را بهبود بخشند. از اینرو هر روز قابلیت‌های جدیدی به این برنامه اضافه می‌شود. تلگرام امکان ساخت ربات و تعامل با سایر برنامه‌ها نظیر اینستاگرام را از طریق دستورات IFTT فراهم می‌کند.

آموزش تبدیل استیکرهای تلگرام به واتساپ [مرحله به مرحله]

تلگرام به این افراد این امکان را می دهد تا بتوانند در گروه بندی های مختلف به فعالیت های مجزا بپردازند. از این طریق شما می توانید فعالیت های خود را برنامه ریزی کرده و از چندین راه ارتباطی متنوع، به تجارت آنلاین خود رونق دهید. شما می توانید گروه های خود را از لحاظ سنی، علائق کاربران، فعالیت های منطقه ای و … دسته بندی کنید و بدون کوچک ترین تأخیر پیام ها و اعلانات خود را در آن ها انتشار دهید.

  • این نام‌های کاربری جدید لینک اختصاصی به فرمت thezoomit.t.me یا t.me/thezoomit دارند.
  • همین مورد نکته ای مهم در زمینه تجارت آنلاین محسوب می شود؛ چرا که می دانیم فایل های رسانه ای بخشی جدا نشدنی از فعالیت های تجاری و آنلاین می باشند.
  • پیش از تولید محتوا به مخاطبان هدف(پرسونای مخاطب) خود توجه کنید.
  • فعال کردن حالت شب و تغییر ابعاد متن و حتی تغییر آیکون تلگرام از این‌بخش قابل دسترس است.
  • تلگرام از اولین پیامرسان‌هایی بود که امکان واکنش سریع به پیام‌ها را فراهم کرد و همین قابلیت موجب افزایش محبوبیت تلگرام شد.
همان‌طور که از عنوان فوق پیداست قصد داریم آموزش تلگرام از صفر تا صد را در این مقاله برای شما فراهم سازیم، تا بتوانید از جزئی‌ترین و بهترین امکانات و نکات این اپلیکیشن باخبر شده و از آن‌ها استفاده کنید. سال ۸۳ بود که اولین کسب‌وکار‌ آنلاین خودم را راه‌اندازی کردم و تا امروز با علاقه زیادی مشغول کسب‌درآمد آنلاین و راه‌اندازی کسب‌وکار‌های مختلف در بستر وب هستم. به صدها کسب‌وکار آنلاین کمک کردم تا با ایجاد یک وب‌سایت حرفه‌ای و رسیدن به نتایج اول گوگل، درآمدهای بسیار زیادی را خلق کنند.

http://amoozesh-agrcs.ir

برای مثال تصور کنید دوست شما سه پیام با مضمون‌های «سلام»، «حالت خوبه؟»، «دانشگاه رفتی؟» برای شما ارسال کرده است. شما می‌توانید با لمس هر پیام و انتخاب گزینه‌ی Reply پیام موردنظر را به حالت نقل قول تبدیل و اقدام به تایپ جواب مربوطه کنید. بعد از انجام این کار و ارسال پاسخ، پیام شخص فرستنده به‌صورت خلاصه‌شده در بالای پاسخ شما درج می‌شود تا مشخص شود پاسخ ارسالی شما مربوط به کدام پیام بوده است. این امر به‌خصوص در زمان‌هایی که در یک گروه مشغول چت هستید بسیار کاربردی خواهد بود و می‌توانید با این کار به‌صورت مشخص‌شده به افراد مختلف پاسخ دهید. می‌توانید از بخش سیو مسیج برای یادداشت‌برداری یا ذخیره‌ی برخی اطلاعات استفاده کنید.

سرورهای پرسرعت + فضای ابری

دعوت به مجله خبری اینستا از طریق سایر پیام‌رسان‌ها یا اس‌ام‌اس و ایمیل قابل انجام است. معرفی بخش‌های اصلی تلگرامبه محض باز کردن اپلیکیشن تلگرام با صفحه‌ی اصلی چت‌ها مواجه می‌شوید. تلگرام در پلتفرم موبایل بخش‌های دیگری نیز نظیر فهرست مخاطبان و منوی تنظیمات دارد. همه رسانه‌های ذخیره‌شده در حافظه پنهان که حذف می‌کنید در فضای ابری قابل دسترسی هستند و در صورت نیاز می‌توانند دوباره دانلود شوند.

حذف اکانت تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید