قابلیت های جدید تلگرام آخرین آپدیت 2022 گروه شویراد | instaa

تا اینجا درباره‌ پتانسیل‌های تلگرام و امکاناتی که در اختیار افراد قرار می‌دهد صحبت کردیم. در ادامه درباره‌ اینکه چگونه می‌توانید از این ابزار بیشترین بهره را ببرید صحبت می‌کنیم. تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. این ویدیو نحوه‌ی نصب کردن تلگرام در اندروید را نمایش می‌دهد.

http://amoozesh-agrcs.irاین بخش به شما امکان می‌دهد پروفایل خود را از طریق کد QR به اشتراک بگذارید. می‌توانید انیمیشن کد QR را با حالت روشن و تاریک و پس‌زمینه‌های مختلف شخصی‌سازی کنید. مجله خبری اینستا با بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه، یکی از محبوب‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا محسوب می‌شود. این سرویس که از چند سال پیش در ایران فیلتر شده، همچنان کاربران پرتعدادی دارد و با اضافه کردن قابلیت‌های جدید در هر به‌روزرسانی، روزبه‌روز بر تعداد کاربرانش اضافه می‌کند. و مطلب بسیار مهم اینکه انتظارها از تلگرام به سر آمد و این پیام رسان محبوب در بروزرسانی نسخه شماره 7.0.0 خود قابلیت جذاب برقراری تماس تصویری را با تمام ویژگیهای امنیتی مربوط به سرویس تماس صوتی به این پیام رسان اضافه کرده است.

  • اگر بنا به هر دلیلی حس می‌کنید که اکانت شما ریپورت و محدود شده است می‌توانید توسط ربات رسمی تلگرام از این موضوع آگاه شوید.
  • در صورت تمایل می‌توانید تصاویر قبلی را به‌عنوان تصویر اصلی انتخاب کنید.
  • حالا اگر کانال شما پابلیک یا همان عمومی باشد می توانید لینک مورد نظر خودتان را بسازید، اما اگر روی private یا همان خصوصی باشد، فقط می توانید آن را کپی کنید و نمی توانید آن را تغییر دهید.
  • به‌منظور دسترسی به لینک دعوت باید وارد تنظیمات گروه شوید و بخش Invite Link را باز کنید.
  • • برگه های رسانه/فایل/موسیقی در استفاده از فضای ذخیره سازی.

اگر شما هم به‌دنبال ساخت استیکرهای مورد علاقه‌ی خود هستید، می‌توانید از مطلب آموزش ساخت استیکر تلگرام که در زومیت تهیه شده است استفاده کنید. بعد از آن که مکالمه برقرار شود، سه آیکون به صفحه‌ی تماس اضافه خواهد شد. توسط آیکون دوم می‌توانید صدای شخص مقابل را به بلندگوی گوشی انتقال دهید و توسط آیکون سوم می‌توانید در حین گفتگوی صوتی، به صفحه‌ی چت بازگردید. کانال برای یک فرد مشهور یا یک تیم تفریحی یا تجاری به کار می‌آید و افراد عادی نیاز چندانی به ساخت کانال نخواهند داشت هرچند که این امکان برای همه دردسترس است و اگر دوست دارید می‌توانید به‌سادگی کانال خود را بسازید. شرکت‌ها و افراد مشهور می‌توانند با ساخت کانال و عضوگیری در آن، به انتشار اخبار مربوط به خود، تصاویر اجناس جدید و‌… گروهدر صورتی که قصد ساخت یک محفل دوستانه یا یک گروه خانوادگی دارید و می‌خواهید پیامی که ارسال می‌کنید برای یک جمع خاص قابل مشاهده باشد، می‌توانید از امکان ساخت گروه در تلگرام استفاده کنید.

سکرت چت تلگرام و تفاوت با چت عادی

اضافه کردن متن و استیکر به تصاویردر تلگرام می‌توانید قبل از ارسال عکس، روی آن با قلم‌مو نقاشی بکشید. همچنین می‌توانید از میان صدها ماسکی که در اپلیکیشن قرار گرفته است، آیتم‌های جذابی به عکس‌های خود اضافه کنید. در تلگرام هر کاربری می‌تواند استیکرهای خود را به برنامه اضافه کند؛ از همین رو در زمان کوتاهی شاهد محبوب‌ترین استیکرهای وایبر، لاین و…

برنامه های تصادفی

سازندگان این برنامه اعلام کرده اند که متدهای امنیتی استفاده شده در تلگرام هک کردن آن را غیر ممکن کرده است و به گفته آن ها راهی برای نفوذ به درون آن برای سرقت اطلاعات وجود ندارد. برخلاف بسیاری دیگر از پیام رسان ها که حفره های امنیتی آن ها مسئله ساز شده بود، تلگرام از این بابت بسیار امن بوده و هیچ خطری آن را تهدید نمی کند. با گسترش هر چه بیشتر فعالیت های آنلاین، کاربران مدرن تمایل بیشتری به استفاده از پشتیبانی آنلاین به نسبت پشتیبانی تلفنی دارند. تلگرام بستری مناسب برای شما به عنوان یک برند و تجارت و برای کاربران و مشتریان شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی به پشتیبانی آن ها بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید