۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱ ترنجی | instaa

در این بخش همچنین می‌توان داده‌های ذخیره‌شده در تلگرام را حذف کرد. اگر فضای گوشی شما پر شده است می‌توانید با حذف داده‌های تلگرام، فضای قابل توجهی خالی کنید. همچنین می‌توانید گزینه‌ی حذف خودکار داده‌های ذخیره‌شده را فعال کنید. دومین گزینه‌ای که در صفحه‌ی تنظیمات می‌بینید، Add Account است که اضافه کردن حساب جدید را امکان‌پذیر می‌کند. صرفا کافی است پس از گزینه‌ی Add Account شمار‌ه‌موبایل را وارد کنید.

بازخوردهای سریع از طرف کاربران

به عبارت ساده‌تر شما می‌توانید پیام‌هایی را با متون محو شونده بنویسید تا مخاطبان در صورت تمایل به مشاهده پیام آن را لمس کنند. این قابلیت از روش‌هایی است که در تبلیغات مجله خبری اینستای و یا گروه‌ها و کانال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما شما نیز می‌توانید با چند کلیک کوتاه این کار را انجام دهید. دسترسی به فضای ابری تلگرامیکی از پراهمیت‌ترین مزایای تلگرام، اتکای این اپلیکیشن بر سرورهای ابری است. شماری از پیام‌رسان‌ها به حافظه‌ی داخلی گوشی اتکا می‌کنند و اگر دستگاه‌تان را عوض کنید، پیام‌های خود را از دست می‌دهید. توجه داشته باشید با انجام این کار نام فرستنده‌ی اصلی پیام نیز برای بقیه قابل مشاهده خواهد بود.

  • مرورگر درون برنامه که با فعال شدن، لینک های خارجی را در داخل برنامه و با مرورگر داخل تلگرام باز می کند.
  • شرکت تلگرام خیلی از سریع تر از سایر پیام رسان ها به ارائه ویژگی‌های جدید را بر روی تلگرام پیاده می‌کند.
  • اعضای گروه می‌توانند در هر تاپیکی که مدنظرشان باشد، چت کنند.
  • تلگرام به صورت کلی توسط دو فرد اصلی با نام‌های نیکلای دورف و پاول دورف پشتیبانی و هدایت می‌شود.
  • در جاب تیم شما میتوانید یک رزومه قوی از خودتون در صفحه اول گوگل ایجاد کنید با افراد متخصص حوزه خود آشنا شوید و پیشنهادهای کاری جذابی از طریق کارفرماها دریافت کنید.

در صورت تمایل می‌توانید نوع گروه را از خصوصی به عمومی تغییر دهید. گروه‌های عمومی همانطور که از نام‌شان پیدا است به‌طور عمومی قابل مشاهده هستند. در بخش تنظیمات گروه می‌توان تاریخچه‌ی چت را فعال یا غیرفعال کرد. همچنین می‌توانید ری‌اکشن‌ها را محدود کنید یا جلوی یک‌سری از قابلیت‌ها مثل ارسال عکس و ویدیو را بگیرید. شروع چت در تلگرامبعد از ورود اولیه به تلگرام، این اپلیکیشن به‌صورت خودکار شماره تلفن‌های موجود در گوشی شما را اسکن خواهد کرد و افرادی را که در تلگرام عضو باشند، به Contact‌ها اضافه می‌کند. در منوی تنظیمات داده و حافظه‌ی ذخیره‌سازی می‌توانید میزان مصرف اینترنت را مشاهده کنید.

تماس صوتی و تصویری تلگرامحتی قبل از فیلتر شدن تلگرام، تماس صوتی این پیام‌رسان برای کاربران ایرانی اختلال بسیار زیادی داشت و در اکثر مواقع صدا یا تصویر منتقل نمی‌شد. با این‌حال برای کامل‌تر شدن مطلب، به قابلیت تماس صوتی و ویدیویی تلگرام نیز اشاره می‌کنیم. حذف پیام‌‌های ارسال‌شدهمطمئناً برای شما هم بارها پیش آمده است که پیام یا استیکری را به‌ اشتباه برای شخصی ارسال کنید یا بعد از گذشت چند دقیقه از ارسال یک پیام و قبل از خوانده شدن آن، از کار خود پشیمان شوید. با استفاده از امکان ویرایش پیام‌ها این مشکل تا حدودی برطرف می‌شود و می‌توانید در صورت ارسال پیامی اشتباه، با ویرایش آن را تغییر دهید.

آموزش کوتاه کردن لینک ها در تلگرام با ربات ShortUrlBot

قبل از این قابلیت برای لاگین شدن مجدد در اکانت تلگرم نیز می بایست، کد دریافت شده از طریق اس ام اس را جهت دریافت کد تأیید در اپ تلگرام وارد می کردید. اما با رونمایی از این آپدیت شما یک تماس ورودی از سوی تلگرام دریافت می کنید؛ توجه کنید نیازی به این تماس پاسخ دهید؛ تنها کافی است به منظور دریافت کد تأیید، چند رقم از شماره تماس را وارد کنید. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید تلگرام، تبدیل‌کردن پیام ویدئویی (ویدئومسیج) به متن است. از زمان آغاز به‌ کار سرویس اشتراکی تلگرام پریمیوم، تبدیل پیام صوتی (ویس‌مسیج) به متن فراهم شده بود. تلگرام از اولین پیامرسان‌هایی بود که امکان واکنش سریع به پیام‌ها را فراهم کرد و همین قابلیت موجب افزایش محبوبیت تلگرام شد. برای نشان دادن واکنشتان به یک پیام کافیست پیام مورد نظر خود را لمس کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید