آموزش ساخت حساب کاربری اینستاگرام از طریق کامپیوتر و گوشی | instaa

به منظور حفظ امنیت اکانت خود، حتما ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید. حال باید کد تایید دریافت شده را در باکس مربوط به ثبت نام در اینستاگرام وارد کنید. درصورتی که عکس پروفایلتان آماده است و می‌خواهید آن را تنظیم کنید نیز، برای انتخاب عکس پروفایل روی گزینه افزودن عکس بزنید. در این مرحله اگر قصد دارید اکانت جدید بسازید روی Add Account یا افزودن حساب کلیک کنید. چون قرار است با دانستن سن همه کاربرها، آن‌ها را تحلیل کند.

ورود به اینستا از طریق سایت اینستاگرام

اکانت های کریتور هم امکانات خوبی از قبیل اطلاعات آماری، مدیریت دایرکت ها و امکان تبلیغ کردن دارند. 7) در اینجا شما می توانید با شماره تلفن همراه ثبت نام کنید. برای داشتن یک یا چند اکانت اینستاگرام دیگر آموزش زیر را دنبال کنید. به شماره تماسی که در مرحله قبل وارد کردید یک کد تایید ارسال میشود که باید در کادر زیر وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.irدرصورتی که با شماره موبایل یا ایمیل ثبت‌نام کردید، باید یک نام کاربری یا Username و یک رمز عبور یا Password برای خود انتخاب کنید. به غیر از نام کاربری و رمز عبور، تکمیل سایر اطلاعات پروفایل اختیاری است. در مرحله آخر با لمس گزینه Next اکانت شما ساخته می‌شود. همچنین اگر توسط اکانت فیسبوکتان وارد اینستاگرام شوید، حتی به انتخاب نام کاربری و رمز عبور هم نیازی نخواهید داشت.

  • سپس بر روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید تا فرآیند جستجو از طریق سایت اینستاگرام انجام شود.
  • چون شبکه‌های اجتماعی‌ای مثل اینستاگرام، فقط برای وقت گذراندن و سرگرمی نیستند؛ شما می‌توانید با ساخت اکانت اینستاگرام، وارد پیج‌های مختلف آموزشی شوید و از آن‌ها موارد زیادی یاد بگیرید!
  • اگر با افزودن عدد هم مشکل شما حل نشد، می توانید یک خط تیره و یا نقطه استفاده کنید.

برای آشنایی با روش های بازگردانی اکانت اینستاگرامی که نام کاربری و رمز عبورش را فراموش کرده اید به مقاله زیر مراجعه کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند مرحله ساده را دنبال کنید. اگر از ایمیل جهت ساخت حساب کاربری استفاده کردید، حتما در اولین فرصت شماره همراه خود را نیز در instagram استفاده کنید تا امنیت پیجتان افزایش یابد. حال زمان آن رسیده است که مشخص کنید حساب کاربری شما خصوصی باشد و یا عمومی. اگر قصد ساخت حساب کاربری خصوصی را دارید تیک گزینه private را زده و در غیر این صورت گزینه public را تیک زده و بر روی دکمه next کلیک کنید. را بزنید تا وارد بقیۀ قسمت‌های ساخت اکانت اینستاگرام شوید.

نحوه افزایش سایز متن در اسمارت‌فون‌های اندرویدی

پس از ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود شوید. در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مجله خبری اینستا مراحل زیر را طی کنید. وقتی مرحله‌ی نصب اپلیکیشن روی گوشی شما کامل شد، روی آیکون مربوط به آن بزنید تا وارد برنامه شوید. پس از ورود به این برنامه، تصویر زیر به نمایش درمی‌آید.

چگونه اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را تغییر دهیم؟

دیدگاهتان را بنویسید