چطور حساب کاربری اینستاگرام بسازیم؟ به‌همراه آموزش تصویری ساخت اکانت اینستا آکادمی کاپریلا | instaa

اگر از آیدی یا یوزرنامی که خود اینستاگرام به صورت پیش فرض انتخاب کرده راضی هستید روی sing up کلیک کنید، اگر هم خوشتون نیامد روی change username کلیک کنید. بسیار خب تقریبا 90 درصد از مراحل ساخت اکانت اینستاگرام رو انجام دادیم حالا در این صفحه باید تاریخ تولد خودمون رو به میلادی وارد کنیم. برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتوانید از این ابزار استفاده کنید. پس از اینکه حساب کاربری خودتان را در اینستاگرام ساختید، می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید، برای پروفایلتان عکس انتخاب کنید و درنهایت می‌توانید دوستان و اعضای خانواده خود را دنبال کنید. در این شبکه اجتماعی می‌توانید بهترین لحظه‌‌های زندگی خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

  • اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد.
  • حال کافیست شماره تماس و یا ایمیل خود را وارد کنید و روی next کلیک کنید.
  • دقت کنید در این قسمت حتما سنتان را بالای 13 سال ثبت کنید.
  • عکس نمایه می تواند مربوط به شما ، حیوان خانگی مورد علاقه شما یا هرکسی (یا هر چیزی) باشد که می خواهید.
  • دقت داشته باشید که ساخت اکانت جدید در اینستاگرام ایفون و اندروید تفاوت بسیاری ندارد که در این زمینه با بررسی موارد ذکر شده میتوانید یک اکانت ساده و رایگان برای خود راه اندازی کنید.

اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمیدانید با یک جست و جوی ساده در گوگل با کلید واژه تبدیل تاریخ به میلادی ، می توانید آن را پیدا کنید. بعد از وارد کردن این تاریخ بر روی دکمه next کلیک کنید. حال در صفحه بعد (چه شماره تلفن و چه ایمیل وارد کرده باشید) ، باید یک نام و یک رمز عبور برای حساب کاربری اینستاگرام انتخاب کنید .

شغل ادمین اینستاگرام چیست و چگونه ادمین شویم؟

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. 17) بعد از نگه داشتن اکانت های شما به نمایش در می آید که می توانید با زدن برروی آنها به اکانت های دیگه خود بروید. 2) حال در اینجا برروی گزینه Settings یا تنظیمات بزنید.

آموزش کار با واتس اپ (whats app)

آژانس دیجیتال مارکتینگ TallGuy‌با ارائه سبد کاملی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و با رویکرد نتیجه‌گرایی با بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت آماده ایجاد تحول در کسب‌وکار شماست. CRM مخفف Customer Relation Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. برای بررسی مزایای CRM و انتخاب بهترین نرم افزار CRM با ما همراه باشید. ۴- در فیلد user name نام کاربری اکانت را وارد میکنیم. هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله کاپریلا به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. در این بخش باید اطلاعات تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تایپ کرده و Next را بزنید. شماره تماسی که با آن قصد ایجاد اکانت دارید نباید قبلا توسط شخص دیگری در اینستاگرام مجله خبری اینستا استفاده شده باشد. برای ثبت‌نام با شماره موبایل در اینستاگرام به تب تلفن phone و ثبت‌نام با ایمیل در اینستاگرام به تب ایمیل email می‌رویم.

مرحله چهارم :

دیدگاهتان را بنویسید