ساخت اکانت اینستاگرام روش بدون شماره کاربر مجازی | instaa

در حقیقت روش پیش رو، مکمل راهکار قبلی است اما راهکار قبلی برای ساخت و مدیریت بدون محدودیت اکانت های واقعی اینستاگرام بکار میرود. البه میتوان اینکار را در اپلیکیشن اینستاگرام نیز انجام داد اما از نظر تعداد فقط به ساخت ۵ اکانت محدود میشوید. برای انجام اینکار میتوانید از هر دستگاهی از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت و آی پد و … استفاده کنید. 6) در این مرحله برروی گزینه Sign up with email or phone number یا ثبت نام کردن با ایمیل یا شماره تلفن بزنید. در فیلد آخر هم باید رمز عبوری برای اکانت اینستاگرام خود انتخاب کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر از طریق سایت

اصلاً شاید کسب و کار آنلاین خودتان را در اینستاگرام راه‌اندازی کردید. تعداد هموطنانی که از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. حتی بسیاری از کسب‌و‌کارهای بزرگ و کوچک هم برای فروش و حضور بیشتر در این پلتفرم تلاش می‌کنند. ما در این مقاله قصد داریم آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر را به شما آموزش دهیم. در این مقاله مواردی مانند ساخت اکانت دوم اینستاگرام، ساخت اکانت اینستاگرام بدون نیاز به شماره تلفن و ساخت اکانت اینستاگرام توسط موبایل یا کامپیوتر را بررسی می‌کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ایجاد اکانت اینستا با موبایل و دانلود اینستا برای اندروید و ای او اس پیشنهاد میشود در ادامه باما همراه باشید.

http://amoozesh-agrcs.ir

اما مراحل تغییر تاریخ تولد کمی سخت و زمان بر است و بهتره در زمان ساخت اکانت به درستی وارد شود. در این صفحه شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس روی گزینه send confirmation کلیک کنید. بسیار خب اکانت شما ساخته شد، اما اگر با این صفحه مواجعه شدین باید اکانت خودتون رو تایید کنید تا پیج تون ساخته بشه. برای تایید کردن اکانت مثل تصویر زیر اول گزینه من ربات نیستم رو بزنید و بعد روی گزینه next کلیک کنید. الان دیگه کسی که گوشی هوشمند اندروید یا iso داشته باشه ولی شبکه اجتماعی اینستاگرام رو نداشته باشه خیلی کم پیدا میشه، بریم با هم ساخت پیج اینستاگرام رو در گوشی یاد بگیریم. در صفحه جدید ایمیل یا شماره موبایلتان را وارد کنید.

نحوه پاک کردن کش توییتر در گوشی های اندروید و آیفون

کافی است به سایت Instagram.com بروید و روی گزینه Sign Up کلیک کنید. سپس مطابق روش ساخت در موبایل، باید برای خود یوزرنیم و پسورد انتخاب کنید و به‌همین راحتی اکانتتان ساخته می‌شود. خوب شما موفق شدید با استفاده از مجله خبری اینستا، صاحب یک صفحه مخصوص به خود در اینستاگرام شوید. همانطور که مطالعه کردید در این مطلب راجع به ساخت اکانت اینستاگرام از طریق مرورگرهای Chrome و موزیلا و تلفن همراه صحبت کردیم.

  • اگر از ایمیل جهت ساخت حساب کاربری استفاده کردید، حتما در اولین فرصت شماره همراه خود را نیز در instagram استفاده کنید تا امنیت پیجتان افزایش یابد.
  • در این مرحله یک کد تأیید به شماره‌ای که در ابتدا به اینستاگرام دادید، ارسال می‌شود که باید آن کد را در کادری که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، وارد کنید.
  • در این مرحله از ساخت اکانت دوم اینستاگرام باید یک آیدی یا یوزرنام برای پیج خودمون بسازیم.
  • اینستاگرام هنوز یک برنامه بومی برای iPad ایجاد نکرده است.
اگر رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را فراموش کردید نگران نباشید. اینستاگرام این امکان را می‌دهد تا هم از طریق سایت و هم از طریق اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به بازیابی رمز عبور خود اقدام کنید. در این شرایط شما آدرس ایمیل خود را وارد می‌کنید و لینک بازیابی رمز عبور اکانت اینستاگرام برایتان ارسال می‌شود.

ایمیل خود را وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید