آموزش ساخت اکانت و کار با اینستاگرام | instaa

در گام بعدی آموزش ساخت اکانت اینستاگرام، می توانید عکس پروفایل خود را تعیین کنید و یا با لمس skip از این قسمت بگذرید. البته بعدا هم می توانید، در تنظیمات پروفایل خود، عکس را تغییر دهید. خوب شما اگر تا اینجا همراه با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام تمام مراحل را انجام داده باشید، اکنون یک اکانت اینستاگرام ساختید.

آموزش کار با اینستاگرام/آموزش ساخت اکانت

با فشردن دکمه Confirm مراحل ثبت نامتان به پایان می‌رسد. اگر دقت کنید در این مرحله، برای ادامه دو تا گزینه می‌بینید. چنانچه در رابطه با آموزش مجله خبری اینستا سوالی داشتید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. به منظور افزایش امنیت بهتر است پسورد اکانتتان را پس از مدتی تغییر دهید.

دلیل تورم و باد کردن باتری گوشی چیست و برای رفع آن چه کنیم؟

تبریک می‌گوییم چون شما روش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را هم یاد گرفتید و اکنون می‌توانید تغییرات لازم را در حساب کاربری خودتان اعمال کنید. همان‌گونه که مشاهده کردید ساخت اکانت اینستاگرام در گوشی هوشمند و کامپیوتر واقعاً آسان است و هیچ دردسر خاصی ندارد. موضوع مهم آن است که بتوانید از این حساب بهترین استفاده ممکن را ببرید و با این حساب به اهداف و رویاهای خودتان برسید. یکی از رایج ترین این نرم افزارها، اینستاگرام است که محصول شرکت فیس بوک می باشد و بر پایه انتشار تصویر است.

http://amoozesh-agrcs.irبرای ساخت یک اکانت جدید و ثبت نام در اینستاگرام بر روی گزینه ایجاد حساب جدید بزنید. مثلا ما این‌جا هم مثل مرحله قبل، شماره موبایل را انتخاب می‌کنیم. ولی اگر در تصویر زیر دقت کنید، گزینه‌ای به نام تغییر نام کاربری یا Change Username می‌بینید. کد را وارد کردید؟ حالا برای ورود به اینستا باید یک نام کاربری و پسورد برای اکانتتان انتخاب کنید.

  • برای ساخت اکانت اینستاگرم کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید.
  • بعد از پر کردن این فرم، حالا روی دکمه sign up کلیک کنید.
  • همواره سعی کنید از یک لوکیشن مشخص وارد برنامه اینستاگرام خود شوید و تا جای ممکن در هنگام استفاده از اینستاگرام از ابزارهای تغییر موقعیت جغرافیایی استفاده نکنید.
  • آدرس ایمیل موقتی که پس از گذشت مدت زمان مشخصی، بطور خودکار حذف میشود.
  • در صفحه جدید ایمیل یا شماره موبایلتان را وارد کنید.
همچنین برای حضور موثر در اینستاگرام، باید با تولید محتوای متنی به‌صورت حرفه‌ای آشنا باشید و آن را مهم بدانید. به اینستاگرام خوش آمدیدبعد از مرحلۀ قبلی، به تصویر زیر می‌رسید. 💡برای افزایش امنیت پیج تون و جلوگیری از هک شدن حتما یک پسورد خیلی قوی که شامل اعداد، و کاراکتر های مختلف باشد استفاده کنید.

نظرات کاربران ( ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید