آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر پلازا | instaa

هر شهری دروازه‌ای دارد، که برای ورود باید از دروازه عبور کنید. اینستاگرام هم مثل یک شهر بزرگ است که برای ورود به اینستا باید با ساخت اکانت اینستاگرام شروع کنید. ما در این مقاله راجع به جزییات کامل ساخت اکانت صحبت می‌کنیم.

http://amoozesh-agrcs.irاز سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، مجله خبری اینستا هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. در این قسمت برای ایمیل‌تان کدی ارسال می‌شود که آن را در کادری وارد می‌کنید.

  • (استوریها ورودی هایی مانند Snapchat هستند که در عرض 24 ساعت ناپدید می شوند.) یک نماد در گوشه بالا سمت راست به شما امکان می دهد پیام های خصوصی ارسال کنید.
  • دقت داشته باشید که تاریخ انتخابی شما به میلادی خواهد بود.
  • می توانید با کلیک روی چرخ دنده که در پایین قرار دارد به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید.
  • 4) در اینجا برروی گزینه Create New Account یا ساخت حساب جدید بزنید تا حساب جدیدی را بسازید.
راستی ما در همیار آکادمی برای حفظ و حمایت از کسب‌و‌کارهای اینترنتی، یک راهکار فوق‌العاده برای مدت محدود داریم که هم سایت شما رو راه اندازی می کنیم و هم یادمی گیرید چگونه سایت‌تون رو مدیریت کنید. برای استفاده از این پیشنهاد همین الان روی لینکhamyar.co/finalبزنید. برای این کار کافی است به بخش تنظیمات اینستاگرامتان بروید و گزینه Add Account را لمس کنید. اکنون در صورت فعال نمودن گزینهPrivate Account ، اکانت شما خصوصی می شود و فقط برای دنبال کنندگان شما، قابل مشاهده خواهد بود. امیدواریم این آموزش مورد علاقه و استفاده شما دوستان عزیز بوده باشد. درصورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با همکاران ما تماس حاصل نمایید.موفق باشید.

به‌همراه آموزش تصویری ساخت اکانت اینستا

بنابراین دقت داشته باشید که برای استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام حتما یک هدف مطابق با معیارهای و ضوابط آن داشته باشید. اینستاگرام به شدت توصیه می‌کند که کاربران پس از ساخت اکانت یا پروفایل در این شبکه اجتماعی فعال باشند. در صورتی که برای مدت زمان طولانی اکانت شما فعالیتی نداشته باشد، اینستاگرام به طور همیشگی آن را غیر فعال خواهد کرد.

مرحله دهم :

بخصوص اگر بخواهید برای ارسال دایرکت به صورت انبوه از ربات ارسال دایرکت انبوه کاربر مجازی استفاده کنید، هر چه اکانت های بیشتری در اختیار ربات قرار دهید، روزانه می توانید تعداد دایرکت بیشتری ارسال کنید. پس از وارد کردن عکس پروفایل خود ، اینستاگرام پیشنهاد می دهد که اولین پست خود را با استفاده از آن عکس ایجاد کنید. ایده بدی نیست، این یک روش خوب برای شروع کار خود در حالی که با برنامه آشنا می شوید است. در این مرحله اینستاگرام از شما می پرسد که آیا می خواهید حساب کاربری خود را به فیس بوک متصل کنید تا دوستان خود را در فیس بوک نیز بیابید.

روش جالب ساخت اکانت اینستاگرام بدون شماره موبایل و با ایمیل

دیدگاهتان را بنویسید