آموزش ساخت اکانت اینستاگرام 2022 + آموزش قدم‌به‌قدم مج‌هنگ | instaa

در صفحه ظاهر شده، 4 فیلد به شما نمایش داده می شود. فیلد اول که بخش Mobile Number or Email است، باید یک شماره موبایل معتبر و یا یک ایمیل فعال را وارد کنید. دقت داشته باشید که به این ایمیل و یا شماره موبایل در ادامه نیاز خواهید داشت؛ پس بادقت این فیلدها را پر کنید. برای ایجاد اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، کافیست مراحل زیر را طی کنید. این برنامه از نامی که هنگام ثبت نام وارد کردید یک نام کاربری خودکار برای شما ایجاد می کند (نام کاربری همان چیزی است که برای شناسایی تمام محتوای شما استفاده می شود).

  • در این بخش باید اطلاعات تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.
  • دقت داشته باشید که به این ایمیل و یا شماره موبایل در ادامه نیاز خواهید داشت؛ پس بادقت این فیلدها را پر کنید.
  • اکثر فروم های آنلاین، وبسایت ها، اپلیکیشن ها و بخش دیدگاه مقالات قبل از نمایش محتوا و اجازه کامنت گذاشتن یا دانلود، از شما میخواهند که در سیستم آنها رجیستر کنید و برای انجام اینکار به ایمیل نیاز دارید.
  • ایده بدی نیست، این یک روش خوب برای شروع کار خود در حالی که با برنامه آشنا می شوید است.
  • ثبت اینستاگرام با اکانت فیسبوکدر صفحه جدید میتوانیم یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنیم.برای اینکار کادر آبی رنگ Add a Photo را لمس میکنیم.

حالا که تمام مراحل ساخت حساب اینستاگرام با موفقیت انجام شد، اینستاگرام به ما پیشنهاد میدهد اگر میخواهید اکانت اینستاگرام خود را به اکانت فیسبوک خود متصل کنید. اگر اکانت فیسبوک دارید میتوانید روی گزینه connect to facebook کلیک کنید البته یادتون نره قبلش فیلترشکن رو فعال کنید. اگر هم دوست نداشتین به اکانت فیسبوک متصل بشید یا اصلا فیسبوک ندارید روی گزینه skip بزنید. پس از اینکه ایمیل یا شماره تماس خود رو وارد کردین یک کد تایید به آدرس ایمیل یا شماره تلفنی که ثبت کرده اید ارسال میشه.

آموزش کامل ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر

ما در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، به شما نشان خواهیم داد که چگونه سیگنال را بر روی دسکتاپ کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب نمایید. شما در هر زمان می توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام ویرایش کنید. ۵- در فیلد password رمز عبور برای خود انتخاب میکنیم. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند.

ساختن اکانت اینستاگرام با استفاده از گوشی

در این صفحه باید مشخصات کاربری پیج را تکمیل کنید و بعد روی گزینه sign up کلیلک کنید. حالا مثل تصویر زیر برای ایجاد حساب اینستاگرام روی Sign up کلیک کنید. شما با موفقیت وارد اینستاگرام شدید و همان گونه که در پائین تصویر مشاهده می کنید، می توانید اقدام به گذاشتن پست و سایر کارهایی که در نسخه موبایل وجود دارد را انجام دهید. در مرحله‌ی بعد، اینستاگرام از شما می‌خواهد که تاریخ تولدتان را وارد کنید. بعد از ورود به بخش تنظیمات نیز، به راحتی می‌توانید تصویر پروفایل خودتان را انتخاب کنید و یا تغییر دهید. همچنین در این بخش به سایر اطلاعات اکانت خود و ویرایش آن‌ها نیز دسترسی خواهید داشت.

مرحله هشتم :

روی نماد جستجو در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید. روی آیکون Search در گوشه پایین مجله خبری اینستا سمت راست صفحه ضربه بزنید. یک نام کاربری انتخاب کنید و روی Sign up کلیک کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید