آموزش ساخت اکانت اینستاگرام و روش های ورود به آن همیار آکادمی | instaa

با این حال ، اگر چیز خاصی می خواهید ، می توانید در این مرحله آن را به هر نامی که دوست دارید تغییر دهید (با فرض اینکه شخص دیگری آن را قبلاً استفاده نکرده باشد). اگر نام مورد نظر شما در دسترس باشد ، یک علامت تأیید دریافت می کنید و می توانید به صفحه بعد بروید. پس از ایجاد اکانت کاربری، می‌توانید تنظیمات پروفایل را ویرایش کنید، برای خودتان عکس پروفایل بگذارید و تصاویرتان را به اشتراک بگذارید و دیگران را دنبال کنید.

  • پس از ورود به این برنامه، تصویر زیر به نمایش درمی‌آید.
  • در قسمت full name یک اسم به دلخواه برای پیج خودتون بنویسید.
  • در کادر خالی بالا، نام کامل خود را و همچنین در قسمت پائین پسوردی که مدنظرتان است را وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید.
  • اینجا اینستاگرام از ما می پرسد که میخاین وارد اکانت هایی که از قبل ساخته اید بشوید یا میخاین اکانت جدید بسازید، ما میخواهیم اکانت جدید بسازیم پس روی گزینه Create New Account میزنیم.
  • در نظر داشته باشید که به جز نام اصلی، سایر اطلاعات را هر چند بار که خواستید می‌توانید بعدا تغییر دهید.
از همین صفحه‌ی People suggestions می‌توانید حساب‌های دلخواهتان را دنبال یا مخاطبان و دوستان فیسبوکتان را به حساب اینستاگرامتان متصل کنید. در مرحله‌ی بعد، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Add a photo تصویری برای پروفایلتان انتخاب کنید. اگر به این کار تمایل ندارید، گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید. توجه کنید که تصویر پروفایل و نام و نام کاربری را بعداً ازطریق تنظیمات حسابتان می‌توانید تغییر دهید. پس از واردکردن شماره تلفن‌همراه یا ایمیل روی Next ضربه بزنید. بعد از ساخت اکانت، اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید، برخی از این اطلاعات شامل بایوگرافی، جنسیت، تصویر پروفایل و نام نمایشی پیج است.

http://amoozesh-agrcs.irپس از دانلود و نصب اپلیکیشن اینستاگرام در دستگاهتان، آن را اجرا کنید. گزینه Sign Up را به منظور انجام ثبت نام انتخاب کنید. پس از وارد کردن آدرس ایمیل، گزینه مجله خبری اینستا Next را لمس کنید. دقت داشته باشید که در این بخش با انتخاب گزینه Log in with Facebook می‌توانید با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید.

مرحله دهم :

پس از این مرحله، یک کد تأیید برای ایمیل شما ارسال خواهد شد. فهرست مطالب برای دسترسی آسان فروش بالا در اینستاگرام چگونه ممکن میشود ؟ در بازار… وقتی حساب شما خصوصی شد ، افراد جدیدی که از نمایه شما بازدید می کنند فقط نام و تصویر نمایه شما را مشاهده می کنند. از آنجا ، آنها می توانند درخواست کنند که شما را دنبال کننددو شما باید درخواست آنها را تأیید کنید تا آنها عکس ها یا استوریهای شما را ببینند. روی کادر جستجو در بالای صفحه ضربه بزنید و کلمه Instagram را تایپ کنید. اگر نماد Play Store در صفحه اصلی نیست ، روی «برنامه ها» در صفحه اصلی ضربه بزنید و سپس روی «Play Store » در صفحه برنامه ها ضربه بزنید.

امکان تجزیه، تحلیل و آنالیز مخاطبان اینستاگرام

در این قسمت به ترتیب از بالا شماره موبایل – نام – آیدی و رمز خود را بنویسید . دقت داشته باشید شماره تماسی که مینویسید صحیح باشد. در مرحله اول به سایت اینستاگرام به آدرس instagram.com بروید که با صفحه زیر روبه رو میشوید. در صفحه نمایه شما در بین گزینه های همبرگری در گوشه بالا سمت راست پنهان شده است. می توانید با کلیک روی چرخ دنده که در پایین قرار دارد به تنظیمات خود دسترسی پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید