اکانت اینستاگرام ساخت اکانت اینستاگرام ایجاد اکانت اینستاگرام | instaa

در اولین روز انتشار این برنامه ، در آوریل 2012 ، بیش از یک میلیون کاربر آن را دانلود کردند. کدی را که به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می‌شود وارد کنید. بنابراین، اگر احساس می‌کنید با استفاده نکردن از این پلتفرم دارید چیز زیادی را از دست می‌دهید، نگران نباشید. مجله خبری اینستا برای ساخت اکانت اینستاگرم کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید. عذر میخوام من در کامپیوتر از طریق سایت وارد اینستاگرام شدم ، با یک ایمیل معتبر هم وارد شدم ولی با اینکه ایمیل برای خودم بود باز اخطار دادو وارد اکانت نشد همه مواردشم صحیح بود جز ایمیل .

با توجه به نوع گوشی تلفن همراه خود اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلییااپ استور دانلود و نصب نمایید. دانلود اینستاگرام با یکی بر روی یکی از دو لینک قرار داده شده امکان پذیر است. فرایند ساخت حساب کاربری در اینستاگرام به پایان رسیده و به راحتی می توانید از این شبکه اجتماعی پر طرفدار و قدرتمند استفاده کنید.

  • شما می‌توانید عکس را از گالری خود انتخاب کرده و جای گذاری کنید.
  • چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.
  • یادتان باشد که این رمز را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید.
  • اگر جزو افرادی هستید که نحو ساخت اکانت در اینستا را بلد نیستید جای نگرانی نیست زیرا در ادامه این مقاله آموزش میتوانید به اطلاعات مربوط به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر دسترسی داشته باشید.
  • پس از نصب اپلیکیشن و اجرای آن، گزینه Sign Up‌ را انتخاب کنید.

به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک نفر نمیسازد و کاملا یکتا و امن هستند. برای باز کردن نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo استفاده کنیم. چراکه در حقیقت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو باز میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد. 4) در اینجا برروی گزینه Create New Account یا ساخت حساب جدید بزنید تا حساب جدیدی را بسازید. عمده دلیل استفاده از این روش، کار با رباتهایی مثل ربات ارسال دایرکت انبوه V-User است.

http://amoozesh-agrcs.irمی توانید هم از رمز پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید و هم از رمزی که خود قرار می دهید. این رمز را ترجیحاً ترکیبی از اعداد و ارقام بزرگ و کوچک و نشانه هایی مثل @ انتخاب کنید تا به‌راحتی تشخیص داده نشود. یادتان باشد که این رمز را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید. می توانید یوزرنیم و پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا بعدها به مشکل برنخورید.

اطلاعات لازم برای ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را وارد کنید.

با موبایل کمک و آموزش نحوه ثبت نام و شروع استفاده از برنامه اینستاگرام همراه باشید. ساخت اکانت اینستاگرام در واقع اولین اقدامی است که باید برای داشتن یک حساب در این شبکه اجتماعی محبوب داشته باشید. در این مقاله شما یاد گرفتید که چگونه با گوشی و کامپیوتر خود اکانت اینستاگرام بسازید. و گزینه آخر برای کسانی می‌باشد که تا الآن هیچ گونه حساب کاربری نداشته‌اند و یا می‌خواهند اقدام به ساخت اکانت جدید اینستاگرام با کامپیوتر کنند. با کلیک بر روی گزینه Sign up اقدام به ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر کنید.

آموزش خروجی PDF ( پی دی اف ) ا…

دیدگاهتان را بنویسید