قیمت استراکچر صفحه خورشیدی پایه پنل سازه ی پنل ،لیست قیمت استراکچر | nnqenergy

قیمت استراکچر صفحه خورشیدی پایه پنل سازه ی پنل ،لیست قیمت استراکچر | nnqenergy

در طول مدت فعالیت این شرکت بیش از 10 مگاوات سازه به صورت خرد تولید و در اختیار مجریان نیروگاه های خورشیدی شده است. در حال حاضر سازه های این شرکت به صورت آماده و تیپ در انبار موجود و امکان تحویل فوری وجود دارد. این نوع استراکچر از پر کاربرد ترین نوع پایه پنل خورشیدی می باشد و به طور معمول یا بر اساس موقعیت مکانی و نوع پنل ها طراحی و ساخته می شود و یا به صورت آماده برای پنل های رنج 5 تا 255 وات با زاویه بین 30 تا 45 درجه ساخته می شود. جنس این نوع استراکچر ها از نوع آهن با روکش گالوانیزه گرم و یا آلمینیوم می باشد و در برخی موارد از آهن بدون روکش نیز برای ساخت آن استفاده می شود. وقتی صحبت از سیستم‌های خورشیدی می شود، اولین چیزهایی که به ذهن می‌رسند، پنل خورشیدی، اینورتر خورشیدی، باتری و شارژ کنترلر هستند.

استراکچر ها را می توان به طور کلی به چهار دسته زیر تقسیم بندی نمود

یکی از مهم ترین تجهیزات زیر ساختی استراکچر آرایه های فتوولتاییک می باشد زیرا استحکام، ماندگاری و نیز دقت زاویه از سطح زمین در سیستم های فتوولتاییک بسیار مهم می باشد. استراکچر سقفی مخصوص مناطقی هست که اکثر خانه ها دارای بام شیروانی می باشند مانند شمال کشور. بام های شیروانی خود دارای زاویه مناسب هستند فقط کافی است پنل ها را روی بام قرار دهید. استراکچر مورد نیاز سیستم های 1 کیلوواتی و 2 کیلوواتی و 3کیلوواتی دارای مدل آماده و از قبل تهیه شده است و برای سیستم های دیگر امکان تهیه و ساخت استراکچر وجود دارد.

استراکچر خورشیدی ثابت همانگونه که از اسم آن پیداست ، در یک جا ثابت قرار می گیرد و پس از نصب امکان تغییر زاویه آن خرید استراکچر پنل خورشیدی ها وجود ندارد. از قابلیت های این نوع استراکچرها میتوان به قابلیت تنظیم زاویه و گالوانیزه شده با گالوانیزه گرم و قطر ورق 1.5 میلیمتر و خم اشاره کرد. از استراکچر میتوان جهت نصب پنل های خورشیدی در انواع بام های مسطح یا شیبدار و یا شیروانی هایی با شیب شدید استفاده کرد. استراکچر خورشیدی ثابت همانطور که از نام آن پیداست به صورت ثابت در فضا نصب می‌شود و بعد از نصب امکان هیچ گونه جابه جایی و تغییر زاویه برای آن وجود ندارد. شرکت آراد ارتباط پایدار لارین با برند تجاری آراپل متشکل از جمعی از مهندسین پویا و خلاق به شمار در اداره ثبت شرکت های استان البرز به ثبت رسیده است. گروه موسسین با در اختیار داشتن کادری متخصص و نوگرا، با اتکا به سالها فعالیت در حوزه انرژی و برق خورشیدی | سولار خود را ملزم به ارائه بهترین خدمات در شاًن مشتریان میداند.

  • این نوع از استراکچر نیز مانند پایه پنل خورشیدی ثابت می باشد با این تفاوت که یا از پایه کوتاه درست شده یا در کل بدون پایه است و به طور کلی برای نصب پنل خورشیدی بر روی سطح شیب دار استفاده می شود.
  • سازه پنل خورشیدی تولیدی شرکت مهندسی گیتا انرژی تماما پیچ و مهره ای بوده که به شما امکان جا به جایی آسان و نصب روی پشت بام می دهد.
  • استراکچر ثابتبرای اطمینان بیشتر پایه های استاکچر را بتون محکم می کنند تا در مقابل وزش باد و فشارهای مکانیکی از خود مقاومت نشان دهد.
تمامی استراکچرها توسط نرم افزارهای SOLIDWORKS , ANSYS طراحی شده و مجموعه کاملی از تحلیلهای تنش تحت اثر وزن و وزش باد با سرعت 160 و 240 کیلومتر بر ساعت روی آنها انجام شده است . پایه پنل خورشیدی هوشمند یا استراکچر هوشمند از تعدادی سنسور، موتور و یک سیستم کنترل تشکیل شده و زاویه آن نسبت به محور خودش قابل تغییر است. این نوع استراکچر پنل خورشیدی از تعدادی سنسور، موتور و یک سیستم کنترل تشکیل شده و زاویه آن نسبت به محور خودش قابل تغییر است. به این صورت که سنسور نور خورشید را اندازه گیری کرده و سپس سیستم کنترل با تغییر زاویه پایه ها و پنل های خورشیدی به کمک موتور های مخصوص، پنل را در تمامی ساعات دقیقا زیر نور خورشید قرار داده و باعث می شود راندمان سیستم تا حد قابل قبولی افزایش پیدا کند.

ماجرای کشف دو سکه خاتون ایرانی در پشت سد «چم‌شیر»

جنس معمول استراکچرهای خورشیدی از ورق گالوانیزه گرم و یا آلمینیوم می باشد . استراکچرها به دو صورت آماده و یا سفارشی می توانند در اختیار مصرف کننده قرار بگیرند . بسیار مفتخر هستیم که امکان تولید استراکچر با کیفیت بالا را در کارگاه خود و ساخت ایران دارا می باشد . لطفا برای استعلام قیمت انواع تجهیزات نیروگاه خورشیدی با واحد فروش شرکت پرشیا سرو تماس گرفته و مشاوره دریافت نمایید. شرکت نورسان انرژی آریا افتخار دارد که بزرگترین شرکت طراحی، ساخت و اجرای انواع استراکچر و سازه های گالوانیزه و تماما پیچ و مهره ای پنل های خورشیدی در مدلهای زاویه ثابت و زاویه متغیر در کشور باشد.

برخی از انوع استراکچر :

دیدگاهتان را بنویسید