۱۰ قابلیت جدید آپدیت تلگرام بهمن ۱۴۰۱ ترنجی | instaa

بعد از آن، کادری با چندین ایموجی برای شما نشان داده خواهد شد. با کلیک بر روی ایموجی مورد نظر می‌توانید واکنشتان را به پیام نشان دهید. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید تلگرام که باعث افزایش محبوبیت این پلتفرم شده، قابلیت چت مخفی است. سکرت چت یا همان چت مخفی در تلگرام از دسته قابلیت‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید صفحه چت خود را قفل کنید.

آخرین آپدیت بزرگ تلگرام در سال ۲۰۲۲؛ از تنظیم پروفایل برای مخاطبین تا امکانات جدید ویرایشگر تصویر

همچنین در این بخش امکان ایجاد گروه و کانال برای شما فراهم است. تلگرام بصورت خودکار می تواند دفترچه تلفن شما را برای پیدا کردن دوستانی که از تلگرام استفاده می کنند جستجو کند، البته اگر شما به آن اجازه دسترسی به دفترچه تلفن تان را بدهید. ربات های تلگرام بدون شک از جمله مهمترین ابزارهایی هستند که تلگرام را از یک پیام رسان عادی به یک پیام رسان همه کاره و هوشمند تبدیل کرده اند. نکته جالب توجه اینجاست که تعداد ربات های حرفه ای و قابل استفاده برای مقاصد تجاری در این پیام رسان بسیار زیاد بوده و هر روزه در حال افزایش هستند.

معرفی بخش‌های اصلی تلگرام

در قسمت بعد انتخاب می کنید که کانال عمومی باشد یا خصوصی؛ اگر می خواهید عمومی باشد گزینه Public Channel را روشن کنید و اگر می خواهید خصوصی باشد گزینه Private Channel را انتخاب کنید. در قسسمت Description می توانید درمورد کانال تلگرام خود بنویسید که چه هدفی دارد و به چه منظور ساخته شده است. بالابردن میزان تعامل با مشتریان یکی از مواردی است که باعث می‌شود کسب‌وکار شما بیشتر در ذهن مخاطب باقی بماند. برگزارکردن یک چالش یا مسابقه می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید با محصولات شما عکس بگیرند و آن را به رای بگذارید و به بهترین عکس‌ها از میان محصولات‌تان هدیه دهید.

  • به ویژه اینکه خیلی از کاربران علاقه ای به صحبت کردن نیز ندارند.
  • تلگرام چیزی بیشتر از یک سرویس دهنده پیام رسان هست، به کاربران اجازه ورود به چت های مخفی که بصورت (end-to-end) رمزگذاری شده اند برای امنیت بیشتر می دهد.
  • نیکلای دورف از نظر مسائل فنی و تکنیکی مجموعه توسعه دهنده برنامه تلگرام را هدایت می‌کند و پاول دورف حمایت مالی ایدئولوژیک مجموعه را بر عهده دارد.
در صفحه‌ی مخاطبان مجله خبری اینستا با ضربه روی گزینه‌ی Sort می‌توانید فهرست مخاطبان را بر اساس نام یا آخرین بازدید تغییر دهید. با ضربه روی گزینه‌ی «+» امکان اضافه کردن مخاطب جدید برای شما فراهم می‌شود. تلگرام با قابلیت‌های متنوع، عملکرد سریع و مزایای ویژه‌ای مثل فضای ابری رایگان، اگر بهترین پیام‌رسان دنیا نباشد، قطعا جزو بهترین‌ها است.

روش ساخت اکانت تلگرام بدون سیم‌کارت

کافی است انگشت خود را روی آیکون ویدیومسیج نگه دارید تا ضبط ویدیو آغاز شود. متأسفانه تلگرام پریمیوم برای شماره‌های ایرانی فعال نیست، اما با یک‌سری روش‌ها می‌توان محدودیت را دور زد. تلگرام به‌طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سرویس پریمیوم است. [ ت ِ ل ِ ] ( فرانسوی ، اِ ) اخبار و مطالب ارسال شده یا دریافت شده بکمک دستگاه تلگراف. حذف رسانه بر اساس نوع جدا کردن برگه‌ها با رسانه، فایل‌ها و موسیقی از همه چت‌ها به شما امکان می‌دهد تا به سرعت بزرگترین فایل‌ها را پاک کنید. دانلود تلگرام نسخه رسمی و اصلی ( نسخه 9.3.3 ) با لینک مستقیم و سرعت بالا.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید