تلگرام چیست؟ پرسش و پاسخ‌هایی درباره برنامه تلگرام موبایل کمک | instaa

در قسمت streaming پخش پیوسته ویدیوها و فایل های صوتی با فعال کردن این قسمت فراهم شده است، بعضی ویدیوها بصورت پیوسته نمی توانند پخش شوند مخصوصا آنهایی که از دستگاه های اندرویدی نسخه 4.7 و قدیمی تر ارسال شده باشند. در زیر منوی automatic media download امکان فعال و غیرفعال کردن محتواهای چند رسانه ای فراهم شده است و این تنظیمات بطور پیشفرض در حالت فعال قرار دارند و بهتر است که برای صرفه جویی در مصرف کمتر داده این سه گزینه غیرفعال شوند. در پایین ترین بخش این قسمت دکمه بازگشت به حالت پیشفرض قرار گرفته است.

روش های جدید لاگین شدن مجدد به تلگرام از راه تماس ورودی

برای مشاهده‌ی مراحل با جزییات بیشتر، این صفحه را مشاهده کنید. ایمنی با درک اینکه توسعه‌دهندگان چگونه داده‌های شما را جمع‌آوری و هم‌رسانی می‌کنند شروع می‌شود. شیوه‌های حفظ مجله خبری اینستا امنیت و حریم خصوصی داده‌ها ممکن است براساس استفاده، منطقه، و سن شما متفاوت باشد. توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.

http://amoozesh-agrcs.irدر این منو می‌توانید ایموجی سفارشی داشته باشید، ایموجی پیش‌فرضِ ری‌اکشن به پیام را تعیین کنید یا سراغ استفاده از استیکرهای جدید بروید. پشتیبان مالی این پروژه، سازمان غیرانتفاعی کارآفرینی در آلمان است. سلام -بات تلگرام بنده بارگذاری نمی شود تا به کانال مورد نظر هدایت شده و قابل دانلود باشد. گذاشتن آدرس سایت و نیز لینک گروه یا دیگر کانال هایتان را در بخش اینفو فراموش نکنید. حتماً توضیحاتی کامل از کسب و کارتان و هدف محتوای کانال را با جملاتی خلاقانه در بخش اینفو کانال قرار دهید. از انتخاب نام های بسیار عجیب یا طولانی که به خاطر سپردن آن ها برای کاربران مشکل باشد یا تلفظ و خواندن آن ها راحت نیست، بپرهیزید.

  • در این قسمت ما می توانیم از گالری دستگاه و هم با گرفتن عکس بوسیله دوربین دستگاه و یا از طریق جستجو در صفحات اینترنت این عمل را انجام دهیم.
  • تمامی حقوق این سایت متعلق به مدیر وب است تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
  • در قسمت auto play media امکان فعال یا غیرفعال کردن پخش خودکار تصاویر متحرک (گیف) و ویدیو قرار دارد.
  • ابزار چت مخفی یا سیکرت چت تلگرام یک قابلیت انحصاری است که به صورت رمزگذاری شده بین دو نفر برقرار می شود.
  • تمامی قابلیت‌های ذکر شده در تمام نسخه‌های تلگرام (اندروید، ios، لینوکس و ویندوز) قابل استفاده هستند.

تا زمانی که انگشت خود را از روی صفحه بردارید، صدای شما ضبط‌ و به‌محض برداشتن انگشت از روی آیکون میکروفون، ارسال خواهد شد. سوپرگروه تلگرامتا قبل از تغییرات چند وقت اخیر، به‌راحتی می‌شد گروه عادی تلگرام را به سوپرگروه تبدیل کرد، اما هم‌اکنون چنین قابلیتی به‌سادگی قابل دسترس نیست. سوپرگروه برای گروه‌های بسیار بزرگ طراحی شده و ادمین‌های آن به امکانات بیشتری دسترسی دارند. برای ساخت سوپرگروه باید تعداد کاربران حاضر در گروه بسیار زیاد باشد. قابلیت احراز هویت دو مرحله‌ای (Two-Step Verification) امنیت حساب شما را بالا می‌برد. احراز هویت دو مرحله‌ای تلگرام نیازمند وارد کردن رمز عبور و اضافه کردن ایمیل ریکاوری است.

در قسمت chat list view می توانیم ظاهر فهرست گفتگوها (چت ها) را به حالت دو خطی یا سه خطی تنظیم کنیم. در قسمت message text size می توانید اندازه متن پیام را کم یا زیاد کنید. با لمس دکمه sync contacts مخاطبین بصورت خودکار همگام سازی می شوند. با جابجا شدن میان حساب ها، تمامی چت‌های مربوط به هر حساب، به صورت جداگانه در دسترس شما خواهد بود. تلگرام به شما اجازه انتقال اسناد و یا فرستادن موقعیت مکانی خودتان را به یک دوست با کلیک یک دکمه می دهد. لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.

تلگرام پرو

دیدگاهتان را بنویسید