چه زمانی از هشتگ های اینستاگرام استفاده کنیم

💡لیستی از این گونه هشتگ ها ایجاد کنید تا هرگز فراموش نکنید که از کدام هشتگ ها استفاده کنید. شما می توانید این لیست را در Combin Scheduler، یک ابزار برنامه ریزی رایگان اینستاگرام، نگه دارید. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد هشتگ‌های خود را در قالب‌ها مدیریت کنید و زمانی که پست‌های فید خود را برای انتشار برنامه‌ریزی می‌کنید، آن‌ها را در زیرنویس‌ها درج کنید که درست در زمان انتشار پست شما ظاهر می‌شوند.

اگر صفحه اینستاگرام برند شما مملو از پست‌های ارزشمند همراه با توصیه‌ها، توصیه‌ها، آموزش‌ها و داستان‌های مشتری است، به دنبال‌کنندگان خود کمک کنید تا در محتوا حرکت کنند و هر زمان که از صفحه شما بازدید کردند به راحتی آنچه را که در جستجوی آن هستند دریافت کنند.

💡هشتگ های محبوب مرتبط با برند خود را مستقیماً در اینستاگرام یا در ابزارهای جستجوی تخصصی اینستاگرام مانند رشد ترکیبی پیدا کنید. نکته جالب در مورد Combin Growth این است که می توانید چندین هشتگ را با هم ترکیب کنید تا محتوای برچسب گذاری شده با آنها را پیدا کنید و ببینید رقبای شما از کدام هشتگ استفاده می کنند.

به سادگی شروع به وارد کردن یک هشتگ کنید، ببینید چه تعداد نتیجه ایجاد می کند و چند مورد دیگر را برای کشف محتوای مرتبط با حساب خود اضافه کنید.

این به مخاطبان شما کمک می کند تا در صورت علاقه مندی به کمپین، به راحتی در محتوا حرکت کنند و این پست ها را کشف کنند. این به شما کمک زیادی خواهد کرد زیرا به شما امکان می دهد پست ها را به سرعت پیدا کنید و عملکرد آنها را جدا از سایر محتواها پیگیری کنید.

استارباکس یک پیشنهاد محدود از جام قرمز قابل استفاده مجدد خود را به اشتراک می گذارد و آن را با هشتگ #RedCupDay برچسب گذاری می کند.

راه حل های Combin را به صورت رایگان امتحان کنید تا بازاریابی اینستاگرام خود را تقویت کنید

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/hashtags-strategies-on-instagram/

هشتگی اضافه کنید که نظر فعلی شما را در پست‌ها و استوری‌هایتان منعکس کند تا توسط افرادی که نظرات شما را به اشتراک می‌گذارند کشف شوند.

اگر از نمایه برند خود نه تنها برای فروش محصولات، بلکه برای بیان موضع خود در مورد چیزها و استفاده از آن به عنوان یک پلتفرم فعالیت استفاده می کنید، از قبل می دانید که هشتگ ها در مورد فعالیت رسانه های اجتماعی چقدر معنی دارند.

فراموش نکنید که این هشتگ را به بیو خود اضافه کنید تا همه کسانی که از نمایه شما بازدید می کنند بتوانند پیشنهادی را برای شما ایجاد کنند.

علاوه بر این، یک هشتگ اختصاص داده شده به یک جایزه به مخاطبان شما اجازه می دهد تا ببینند شرکت کنندگان دیگر چه می کنند، در مورد محتوای آنها نظر دهند، یکدیگر را دنبال کنند، و در نتیجه، یک جامعه بسازند.

تقریباً در سال 2023 است و هشتگ ها هنوز هم در مورد ارتقاء و قابلیت کشف اینستاگرام مفید هستند. کمتر کسی پیدا می شود که نداند هشتگ چیست. با این حال، بسیاری از بازاریابان از آنها استفاده نمی کنند زیرا معتقدند این روش تبلیغات اینستاگرام دیگر کار نمی کند.

هر یک از انواع محتوای خود را با یک هشتگ مشخص تگ کنید و لیستی از آنها را در پست های پین شده یا نکات برجسته خود ایجاد کنید تا به مردم اطلاع دهید از کدام هشتگ استفاده کنند. بنابراین، اگر مردم هنگام جستجوی چیزی که در آنجا دیده اند به صفحه شما مراجعه کنند، به سرعت پست را پیدا خواهند کرد.

با Combin Scheduler می‌توانید پست‌ها، داستان‌ها، پست‌های مجدد را برنامه‌ریزی کنید، پیوندی در بیو اضافه کنید که درست زمانی که پست منتشر می‌شود در آنجا نشان داده شود، و بسیاری موارد دیگر! این ابزار کاملا رایگان است و هیچ هزینه پنهان یا دوره آزمایشی ندارد.

💡همه کلمات را در هشتگ با حرف بزرگ بنویسید. بنابراین شما آن را برای صفحه‌خوان‌ها در دسترس‌تر خواهید کرد.

ناوبر محتوا

برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر و ایجاد جامعه ای پیرامون برند خود، هشتگ برندی را بیابید که مختص شرکت شما است. آن را به بیو خود اضافه کنید و از فالوورهای خود بخواهید هر بار که محتوایی را با ذکر نام شما ایجاد می کنند، شما را با این هشتگ تگ کنند. این به شما امکان می دهد نام تجاری خود را بسازید و منبعی بی پایان از محتوای قابل اعتماد داشته باشید که می توانید در استراتژی بازاریابی خود از آن استفاده کنید.

💡به کپشن خود هشتگ اضافه کنید، نه اولین کامنت، تا حداکثر تعامل و در معرض دید قرار بگیرید.

راه اندازی محصول یا کمپین

در این بخش، چندین مورد را نشان خواهیم داد که در آن ها نباید قدرت هشتگ ها را نادیده بگیرید، حتی اگر به طور منظم از آن ها در محتوای خود استفاده نکنید و بهترین روش ها برای توسعه استراتژی هشتگ مناسب در سال 2023 و بعد از آن را به اشتراک می گذاریم. .

هدیه دادن

این مشابه نکته قبلی است: هنگام راه اندازی فروش هالووین، جمعه سیاه یا کریسمس، یک هشتگ اختصاص داده شده به محتوای متمرکز بر این معامله ایجاد کنید. سپس مخاطبان شما به راحتی آن پست ها را با اطلاعات تخفیف ها و فروش پیدا می کنند، بنابراین DM های شما را با سوالات مشابه بمباران نمی کنند.

Makeup Revolution سه هشتگ مارک دار را به پست خود درباره فروش Cyber ​​Monday اضافه می کند: #RevolutionBlackFriday، #ThatsSoRev، #MakeupRevolution.

اولین سناریویی که باید هشتگ را در پست خود قرار دهید، هدیه دادن است. اگر می خواهید مسابقه ای بین فالوورهای خود راه اندازی کنید یا آنها را در چالشی شرکت دهید، بهتر است یک هشتگ خاص برای این فعالیت خاص در نظر بگیرید. این به شما کمک می کند تا نتایج را به طور موثرتری تجزیه و تحلیل کنید، شرکت کنندگان را بدون نیاز به بررسی دائمی برگه Tagged ردیابی کنید و شرکت کنندگان را از کسانی که به طور تصادفی شما را برچسب گذاری کرده اند متمایز کنید.

هنگامی که یک محصول، خدمات، کمپین بازاریابی یا همکاری با یک تأثیرگذار یا نام تجاری جدید راه اندازی می کنید، مطمئناً می خواهید تا آنجا که ممکن است افراد زیادی در مورد آن بدانند. جدا از راه های تبلیغاتی دیگر، مانند تبلیغات هدفمند، ارسال منظم محتوا، فعال بودن با Reels و داستان ها، می توانید یک هشتگ مخصوص این کمپین ایجاد کنید و همه چیز را با این هشتگ پست کنید.

دیدگاهتان را بنویسید