ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

در این مقاله نحوه و آموزش ثبت نام و ساخت حساب در صرافی کوکوین kucoin را مطالعه خواهید کرد، تمامی مراحل بصورت تصویری و قدم به قدم آموزش داده خواهد شد. در ابتدا باید بصورت کلی در مورد صرافی کوکوین بیشتر بدانید، چرا که تصمیم گرفته اید داخل آن ثبت نام کرده و سرمایه تان را وارد حساب کاربری خود کنید و با آن به کسب درآمد بپردازید. در بسیاری از سایت ها به برخی از محدودیت ها و همچنین مزیت های اساسی صرافی کوکوین اشاره ای نشده است که در این مطلب سعی می شود بصورت کامل در این مورد صحبت داشته باشیم .

شما وقتی 5 دلار با اهرم 10 میزاری وسط ینی 5 دلار خودتو میدی به صرافی و اون 5 دلار دیگه متعلق به تو نیست و میره توی جیب صرافی تمام و در ازای اون 5 دلار صرافی 50 دلار به شما قرض میده. ینی شما با 5 دلار از پولت یک سرمایه ی 50 دلار به امانت میگیری ینی اجاره میکنی. مثه این میمونه که یه خونه اجاره کردی هر ماه باید 5 دلار اجاره بدی. صرافی عاشق چشم و ابرو ما نیست بیاد مجانی 50 دلار قرض بده. حالا شما میای با اون 50 دلار که قرض گرفتی سرمایه گذاری میکنی.

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، صرافی کوکوین دو روش را برای ثبت نام کاربران در نظر گرفته است. صرافی کوکوین به دلیل تحریم‌های موجود در کشور ایران، قادر به ارائه خدمات به کاربران ایرانی نمی‌باشد؛ اما با انجام و رعایت برخی از شرایط می‌توان از این صرافی استفاده کرد. یکی از شرایط جهت فعالیت در صرافی کوکوین برای ایرانیان، استفاده از آی پی ثابت و یا سرور مجازی خارجی است. یکی از بهترین آی پی‌های ثابت و سرورهای مجازی خارجی برای ترید کردن، آی پی آدرس کشور سنگاپور می‌باشد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد ثبت نام در صرافی کوکوین لطفا به بازدید از وب سایت ما. باز کردن یک حساب کاربری در این صرافی بسیار ساده است و این فرآیند فقط چند دقیقه طول می کشد.

فعال کردن عبارت امنیتی برای برداشت (Withdrawal Safety Phrase)

مجتمع فنی آزاد سرآمد تهران در زمینه های سبد گردانی – آموزش و سرمایه گزاری در بازارهای مالی فعالیت می نماید. لطفاً بررسی کنید که آیا هر گونه سفارش وام پر نشده دارید یا خیر. اگر سفارش وام شما تکمیل نشود، وجوه مسدود می شود و می توانید سفارش باز را لغو کنید. لطفاً بررسی کنید که آیا هر گونه سفارش باز وجود دارد یا نه.

آموزش ثبت نام کوکوین به ساده ترین روش

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

برای انجام مراحل ثبت نام میتوانید از موبایل یا کامپیوتر استفاده کرده و هیچ محدودیتی در استفاده از موبایل وجود ندارد. تصاویر این آموزش نیز برای هر دو نسخه کامپیوتر و اپلیکیشن موبایل صرافی Kucoin آماده شده است. در ادامه به صورت گام به گام، مراحل ثبت نام در این صرافی را پی میگیریم. ثبت نام در صرافی کوکوین در عین سادگی دارای نکات مهمی میباشد که در طی ثبت نام باید رعایت شود.در این آموزش به صورت تصویری و گام به گام مراحل ثبت نام در این صرافی طی میشود. قبل از شروع لازم است مواردی چک شود تا ثبت نام شما بدون نقص و با بالاترین ضریب امنیتی صورت گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید