تیشرت و پولوشرت مردانه خرید جدیدترین مدل تی شرت مردانه

تیشرت و پولوشرت مردانه خرید جدیدترین مدل تی شرت مردانه

تیشرت ها را با توجه به نوع مکانی که استفاده می کنند به انواع مختلفی تقسیم بندی خواهند کرد. تیشرت مجلسی مردانه یکی از پرطرفدارترین انواع تیشرت هایی است که در مدل های ساده، طرحدار، آستین دار و بدون آستین طراحی می شود. تیشرت ها در مدل های آستین دار، بدون آستین و حتی در یقه های بسیار مختلفی طراحی می شود. پیراهن تیشرت ها معمولاً در دو نوع آستین دار و بدون آستین یا همان آستین کوتاه طراحی می ‌شود. معمولا پیراهن های مردانه در قسمت چپ روی سینه دارای جیب هستند و کمتر پیراهنی پیدا می شود که دارای جیب نباشد. پیراهن ها در انواع طرح، رنگ و سایزهای بسیار متنوعی طراحی شده اند و معمولاً پیراهن تیشرت به عنوان یکی از مهم ترین لباس های مردانه شناخته می شود که به جای پیراهن این روزها آقایان از آن ها استفاده می کنند.

ورزشی

شاید برایتان جالب باشد که چرا می گویند T shirt ؛ به خاطر اینکه این لباس ظاهری شبیه T انگلیسی دارد و هم جلو بسته و آستین کوتاه می باشد. تیشرت ها از نخستین روزهای تولید تا به امروز یک لباس ساده، راحت و دم دست بوده اند. تی شرت لباسی میباشد بسیار راحت که می توان از آن در تمام روز و در شرایط های مختلف استفاده کرد و به راحی با لباس‌ و استایل های دیگر ست می‌شود. ذکر این نکته بسیار مهم است که امکان دارد مراکز عمده فروشی بسیاری همچنان از بستر اینترنت استفاده نکنند و عملا در این مدل خرید دسترسی به آنها امکان پذیر نباشد. امروزه با وجود پیشرفت­های شبکه­های اجتماعی و فروشگاه­های مجازی، ارتباط با فروشندگان عمده تا حد زیادی آسان شده است اما همچنان برخی معتقد هستند که خریدهای حضوری از عمده فروش­ها روش مطمئن­تری است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی بیکوپلاس فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

تیشرت مردانه یقه گرد CH خاکی 2546

این در صورتی است که در طراحی پولوشرت مردانه از آستین های کوتاه و صاف استفاده می شود که هنوز هم مشابه مدل های اولیه این طرح لباس است. اغلب جوانان حداقل یک تیشرت مردانه مشکی و یک تیشرت مردانه سفید را در کمد لباس‌های خود دارند.چرا که این دو رنگ را می‌توان به هر شلوار و کفشی به‌ راحتی ست کرد. این نوع تیشرت صد در صد از پنبه تولید می شود و طرح های خاص و جالبی دارد. اگر می خواهید استایلی شیک و جذاب داشته باشید نباید رنگ سفید را فراموش کنید، چون رنگ سفید هارمونی جذابی ایجاد کرده و باعث جلب توجه می شود. علاوه بر این مورد تیشرت های سفید قیمت مناسبی دارند و بسیار مقرون به صرفه هستند.

تیشرت آستین بلند یقه خدمت در طراحی همانند تیشرت پایه نیم آستین است تنها تفاوتی که این دو تیشرت با همدیگر دارند در اندازه آستین آنها است. شما می توانید این تیشرت ها را از مراکز فروش معتبری با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید. توجه داشته باشید که جنس تیشرت همانند پولوشرت مردانه اهمیت زیادی روی سلامتی شما دارد. چرا که بیشتر افراد در فواصل گرم سال این لباس را به عنوان تنها پوشش خود استفاده می کنند که مستقیماً با پوست آن ها در تماس است. در واقع یک نوع لباس غیر رسمی است که از پارچه های کشباف آن را تهیه می کنند. با توجه به این حجم از تنوع، قیمت تیشرت مردانه در هر طرح و مدل با یکدیگر متفاوت خواهد بود.

در بیشتر پلوشرت‌های مردانه یقه با دو یا سه دکمه بسته می‌شود. این محصولات معمولا ساده هستند و فقط لوگوی برند به صورت گلدوزی روی سینه آن‌ها دوخته می‌شود که اندازه آن می‌تواند کوچک یا تیشرت خارجی بزرگ باشد. بنابراین عمدباکس علاوه بر خریداران عمده تی شرت مردانه، برای مراکز فروش عمده تیشرت مردانه نیز بسیار مفید خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید