هتل رز تهران: تلفن هتل + تا %90 تخفیف ویژه یه جای خوب

هتل رز تهران: تلفن هتل + تا %90 تخفیف ویژه یه جای خوب

دسترسی بسیار مناسب این هتل‌آپارتمان پنج‌ستاره به جاذبه‌های گردشگری تهران همچون برج میلاد، پارک آب‌وآتش، پل طبیعت، باشگاه آرارات و … البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که هتل تاج‌محل به‌عنوان یک هتل‌آپارتمان لوکس و پنج‌ستاره، از قیمت بالاتری نسبت به سایر هتل‌آپارتمان‌های تهران برخوردار رزرو هتل تهران است. حال که به خوبی با واژه هتل آپارتمان آشنا شدید، قصد داریم بهترین هتل آپارتمان‌های موجود در استان تهران را به شما معرفی کنیم. هتل آپارتمان‌هایی که با رزرو آنلاین آن‌ها می‌توانید از علاوه‌بر بهره‌مندی از امکانات و خدمات خوب آن‌ها، از تخفیفات ویژه رزرو هتل هم بهره‌مند شوید. در ادامه همراه ما باشید تا تعدادی از هتل آپارتمان‌های تهران را به شما معرفی کنیم.

  • ساختمان این هتل، برجی 19 طبقه است که 9 طبقه آن در زیرزمین قرار دارد.
  • قیمت بسیار مناسب در مقایسه با هتل و امکانات بیشتر، دو ویژگی اصلی هتل‌آپارتمان‌ها است.
  • هتلی 4 ستاره تاپ واقع در مرکز اداری و تجاری شهر تهران، خیابان ولیعصر، با نام هتل سیمرغ تهران (میامی سابق) با امکانات کامل و تجهیزات به روز، آماده خدمات رسانی به مسافرین و مهمانان تهران است.
  • از ارزان‌ترین هتل آپارتمان های تهران که در سایت اقامت24 قابل رزرو می‌باشند می‌توان به هتل اپارتمان رازی، هتل آپارتمان پارس و هتل آپارتمان خلیج اشاره کرد.

همچنین رستوران آن انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را طبخ می‌کند و امکان ترانسفر به اماکن دیدنی و سیاحتی را فراهم می‌کند. هتل با فضایی آرام و دلنشین سعی دارد تا اقامتی دلپذیر را برای شما فراهم آورد. وزرا نمونه­ای از انواع هتل آپارتمانهای تهران است که به دلیل خدمان و امکانات رفاهی درجه 1 توانسته جایگاه ویژه­ای را در میان انواع اقامتگاه­ها به خود اختصاص دهد. این ملک در قلب تهران قرار دارد که مهمانان می­توانند به راحتی به همه جای شهر دسترسی دسترسی یابند.

مشهد(هتل های مشهد)، تهران، شیراز، اصفهان، کیش(هتل های کیش)،

خبر خوب این است که بهترین هتل های تهران در فاصله اندکی از این جاذبه‌ها جای خوش کرده‌اند. در کنار سفر به دوران قاجار و پهلوی، گشت و گذار در پارک‌های بی‌نظیر تهران را فراموش نکنید. پارک‌هایی چون ملت، گفتگو، چیتگر و آب و آتش در کنار پل زیبا و منحصربه‌فرد طبیعت که نمونه‌اش را نه تنها در ایران بلکه در کل خاورمیانه مشاهده نخواهید کرد. علاقه‌مندان به طبیعت می‌توانند از رفتن به دربند، درکه و توچال لذت ببرند. همچنین اگر اهل خرید و بازار گردی هستید تهران شما را به بهترین نحو ممکن راضی خواهد کرد. مرکز خرید پالادیوم، ارگ، مجتمع کوروش و میلادنور را می توان در لیست مراکز خرید لوکس و امروزی شهر قرار داد که انتخاب‌های زیادی از کالاهای متنوع پیش‌روی شما خواهند گذاشت.

مجتمع گردشگری

هتل پارسیان کوثر، یکی دیگر از هتلهای پارسیان، اینبار در قلب تهران و در میدان ولیعصر، جایی که برای دسترسی به مراکز تجاری، اداری، درمانی، تفریحی و … هتل ویستریا یکی از جدیدترین هتلهای 5 ستاره تهران است که در سال 1397 افتتاح شده است. این هتل در شمال تهران، دربند قرار دارد و در حال حاضر یکی از زیباترین و لاکچری ترین هتلهای تهران به شمار می رود.

هزینه‌ی اقامت در اتاق های این هتل آپارتمان در تهران، از 1 میلیون تومان شروع شده و تا 2 میلیون تومان خواهد رسید. هتل آپارتمان وزرا تهران نیز یکی از مجهزترین و لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های تهران است. این هتل آپارتمان با زیبایی منحصربه‌فرد خود میزبان میهمانان و مسافرانی است که برای سفرهای خانوادگی یا کاری خود به این به این شهر سفر می‌کنند. هتل آپارتمان وزرا تهران همچنین امکانات و خدمات بسیار خوبی دارد که با رزرو آنلاین آن می‌توانید از آن‌ها نیز بهره‌مند شوید. هتل آپارتمان وزرا نیز یکی از مجهزترین و لوکس‌ترین هتل آپارتمان‌های تهران است. اکثر هتل های پنج ستاره و لوکس تهران در زمره هتل های گران قیمت قرار می گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید