راهنمای کامل برای سال 2023

بیایید با چند آمار قانع کننده شروع کنیم:

  • اینستاگرام تا سال ۲۰۲۳ ۲.۳۵ میلیارد کاربر دارد.
  • یک کاربر به طور متوسط ​​30 دقیقه را در اینستاگرام می گذراند.
  • 73 درصد از نوجوانان آمریکایی می گویند اینستاگرام بهترین راه برای برندها برای ارتباط با آنها در مورد محصولات جدید یا تبلیغات است.
  • 76 درصد از کاربران ادعا می کنند که حداقل یک بار چیزهایی را که در شبکه های اجتماعی دیده اند خریداری کرده اند.

💡 اگر نمی دانید چگونه هنر خود را در Reels به نمایش بگذارید، در اینجا چند ایده وجود دارد:

  • روند ایجاد یک اثر هنری را نشان دهید.
  • تکه‌هایی از طراحی، نقاشی یا مجسمه‌سازی را نشان دهید و بینش‌هایی درباره الهام و تکنیک‌های خود ارائه دهید.
  • مجموعه‌ای از عکس‌ها یا ویدیوها را نمایش دهید که دگرگونی آثار هنری شما را نشان می‌دهد. با یک بوم خالی یا مواد خام شروع کنید و تا شاهکار نهایی پیش بروید.
  • ایجاد یک قطعه را در یک ویدیوی تایم لپس کوتاه متراکم کنید. هر مرحله، از طرح اولیه تا کارهای نهایی را ثبت کنید، و به بینندگان این امکان را می‌دهید تا شاهد زنده شدن هنر شما در چند ثانیه باشند.
  • مجموعه ای از آثار هنری خود را به ترتیب زمانی به اشتراک بگذارید، از اولین آثار خود شروع کنید و تا آخرین کار خود ادامه دهید. تغییرات سبک، موضوع و مهارت های خود را در طول زمان برجسته کنید.
  • با متحرک سازی آثار هنری خود آزمایش کنید. با استفاده از تکنیک های دیجیتال یا انیمیشن های استاپ موشن به تصاویر ثابت جان ببخشید. این صفحه نمایش پویا بینندگان را مجذوب خود می کند و تطبیق پذیری شما را به نمایش می گذارد.
  • مشارکت خود را در چالش ها یا همکاری های هنری مختلف مستند کنید.
  • نکات و ترفندهای مفیدی را برای هنرمندان دیگر ارائه دهید. آموزش های کوتاهی ایجاد کنید یا تکنیک های نوآورانه ای را نشان دهید که می تواند به دیگران کمک کند مهارت های خود را افزایش دهند یا بر موانع هنری رایج غلبه کنند.
  • نحوه ادغام هنر شما با اشیا یا محیط های روزمره را به نمایش بگذارید. طرح های خود را روی لباس، لوازم جانبی، دکوراسیون منزل یا حتی نقاشی های دیواری در فضای باز نمایش دهید. راه هایی را که هنر می تواند محیط اطراف ما را زیبا و غنی کند برجسته کنید.
  • منابع الهام خود را به اشتراک بگذارید کلاژی از تصاویر، ویدیوها یا موسیقی بسازید که خلاقیت شما را جرقه بزند. توضیح دهید که چرا این عناصر با شما طنین انداز می شوند و چگونه بر آثار هنری شما تأثیر می گذارند.

علاوه بر این، اینستاگرام هرگز از بهبود ویژگی‌های تجاری و قابلیت کشف خود، مانند پست‌های قابل خرید، مشارکت با اینفلوئنسرها، تبلیغات هدفمند، صفحه کاوش و الگوریتم‌های فید، و همچنین حلقه‌ها دست نمی‌کشد.

نحوه فروش آثار هنری در اینستاگرام

این مقاله توضیح می دهد که چگونه می توانید آگاهی از آثار هنری خود را افزایش دهید، بینندگان جدید را جذب کنید و آنها را به خریداران تبدیل کنید.

چرا هنر در اینستاگرام بفروشیم؟

اگر این کار را نکردند، خودتان با آنها تماس بگیرید و بپرسید که آیا می توانید محتوای خود را در صفحه آنها قرار دهید. چنین صفحاتی ممکن است دسترسی شما را افزایش دهند، به خصوص اگر در ابتدای سفر خود باشید.

برای ترویج هنر خود با اینفلوئنسرها همکاری کنید

💡 Combin Scheduler در اینجا نیز مفید است. این ابزار رایگان برنامه‌ریزی اینستاگرام تضمین می‌کند که محتوای شما تا لحظه‌ای که برنامه‌ریزی کرده‌اید در اینستاگرام ظاهر می‌شود. پست‌های فید، داستان‌ها و بازپست‌ها به‌طور خودکار در روز و ساعتی که انتخاب کرده‌اید پست می‌شوند، بدون اینکه شما را با یادآوری‌های آزاردهنده برای پست دستی محتوا آزار دهند.

آثار هنری خود را در صفحات اختصاصی منتشر کنید

اینکه صفحه شما چگونه از نظر بصری درک می شود بسیار مهم است. ظاهر پروفایل اینستاگرام به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند آثار هنری شما را بخرند یا خیر. یک موضوع یا ایده را انتخاب کنید و در هر پست به آن بچسبید.

در اینجا چند ایده خاص برای همکاری اینفلوئنسرها وجود دارد که هنرمندان می توانند از آنها برای افزایش فروش آثار هنری خود در اینستاگرام استفاده کنند:

  1. از یک اینفلوئنسر دعوت کنید تا از استودیو یا فضای خلاقانه شما برای یک تور پشت صحنه بازدید کند. اجازه دهید فرآیند خلق هنر شما، از جمله ابزارها، تکنیک ها و فضای کاری شما را به تصویر بکشند. این تجربه همهجانبه می تواند به ایجاد ارتباط بین تأثیرگذار، مخاطبان آنها و هنر شما کمک کند و به طور بالقوه منجر به افزایش فروش شود.
  2. با اینفلوئنسر متخصص در دکوراسیون منزل، طراحی داخلی یا محتوای سبک زندگی همکاری کنید. از آنها بخواهید آثار هنری شما را در عکس های استایل یا تنظیمات خانه خود بگنجانند. این به دنبال کنندگان آنها اجازه می دهد تا ببینند چگونه هنر شما می تواند فضای زندگی آنها را بهبود بخشد و آنها را تشویق می کند تا خرید کنند.
  3. با یک اینفلوئنسر که همچنین هنرمند یا خلاق است، همکاری کنید. یک اثر هنری یا سریال مشترک با ترکیب سبک ها و تکنیک های خود بسازید. فرآیند همکاری را از طریق عکس یا فیلم، به اشتراک گذاری پیشرفت و نتایج نهایی مستند کنید. این همکاری منحصربه‌فرد می‌تواند هر دو مخاطب شما را جذب کند و منجر به افزایش فروش و فروش بالقوه شود.
  4. برای میزبانی یک هدیه هنری در اینستاگرام با یک اینفلوئنسر شریک شوید. از اینفلوئنسر بخواهید که با فالو کردن هر دو اکانت شما، لایک کردن پست هدیه و تگ کردن دوستان، هدایا را تبلیغ کند، فالوورهای خود را تشویق به شرکت کنند. این جایزه می‌تواند یکی از آثار هنری شما باشد، و در عین حال که به طور بالقوه باعث فروش جدید شود، هیجان و تعامل ایجاد می‌کند.
  5. با همکاری یک تأثیرگذار، یک نمایشگاه هنری زنده یا نمایشگاه مجازی برگزار کنید. با هم به زندگی مشترک بروید، آثار هنری خود را به نمایش بگذارید، درباره معانی یا داستان‌های آنها بحث کنید و به سؤالات بینندگان پاسخ دهید. این قالب تعاملی به هر دوی مخاطبان شما اجازه می دهد تا با هنر شما درگیر شوند و ارتباطی را تقویت کنند که ممکن است منجر به فروش شود.

در این قطعه، ما به محتوا توجه زیادی نخواهیم کرد، زیرا معتقدیم شما بهتر می دانید چگونه آثار هنری خود را به درستی ارائه دهید. با این حال، آنچه هنرمندان و برندها اغلب دست کم می گیرند محتوای ویدیویی است. هنگامی که اینستاگرام Reels را عرضه کرد، برای جلب نظر مخاطبان TikTok، محتوای ویدیویی را به عکس ترجیح داد. نمایه‌های اینستاگرامی که حلقه‌ها را به اشتراک می‌گذارند، دسترسی بالاتری پیدا می‌کنند، از نمایه بازدید می‌کنند، و حلقه‌های خود را در توصیه‌هایی در صفحه کاوش و برگه حلقه‌ها قرار می‌دهند.

به یاد داشته باشید که برای بهینه سازی دید و تعامل با جامعه هنری، زیرنویس ها، توضیحات و هشتگ ها را به حلقه های خود اضافه کنید.

هزاران نفر اینفلوئنسرها را در اینستاگرام دنبال می کنند. شما، درست مانند برندها، می توانید از قدرت همکاری اینفلوئنسرها برای افزایش دسترسی و فروش خود استفاده کنید.

به یاد داشته باشید، هنگام همکاری با اینفلوئنسرها، مهم است که کسانی را انتخاب کنید که با مخاطبان هدف شما همسو باشند و علاقه واقعی به هنر شما داشته باشند. همکاری‌ها باید معتبر باشند و به دنبال‌کنندگان اینفلوئنسر اجازه می‌دهند تا به صورت ارگانیک با هنر شما ارتباط برقرار کنند. اطمینان حاصل کنید که اینفلوئنسر به وضوح جزئیات در دسترس بودن و خرید هنر شما را، خواه از طریق زیرنویس، لینک‌های بالابرنده یا پست‌های اختصاصی، به اشتراک می‌گذارد.

فروش آثار هنری در اینستاگرام: سوالات متداول

آیا برای فروش آثار هنری در اینستاگرام به مجوز تجاری نیاز دارم؟

می توانید به مشتریان خود اجازه دهید مستقیماً در اینستاگرام چک کنند یا آنها را به فروشگاه دیگری مانند Shopify یا Etsy هدایت کنید.

از آنجایی که فیسبوک مالک اینستاگرام است، تقریباً غیرممکن است که به طور کامل از عملکرد اینستاگرام بدون داشتن صفحه فیس بوک مرتبط با حساب اینستاگرام فعال شما استفاده کنید. یکی از ابزارهایی که ممکن است هنگام فروش آثار هنری در اینستاگرام مفید باشد، Commerce Manager است. می توانید آثار هنری خود را با عنوان، توضیحات، اندازه، قیمت و تصاویر به Commerce Manager اضافه کنید. با به روز رسانی منظم کاتالوگ، مشتریان شما همیشه می توانند موجودی انبار را پیگیری کنند.

نمایه خود را بهینه کنید

وقتی صحبت از فروش آثار هنری در رسانه های اجتماعی به میان می آید، پیدا کردن مکانی بهتر از اینستاگرام سخت است. اینستاگرام که برای محتوای بصری طراحی شده و توسط ابزارهای تجاری فراوانی طراحی شده است، به دارایی مناسبی برای فروش آثار هنری تبدیل می شود. موارد زیادی وجود دارد که هنرمندان مشتاق و برجسته شاهکارهای خود را در آنجا به فروش می‌رسانند، بنابراین حتی اگر موفق به فروش آثار هنری در جای دیگری هستید، اینستاگرام را به عنوان مکانی اضافی برای کشف در نظر بگیرید.

تعداد زیادی اکانت اینستاگرام با فالوورهای زیاد وجود دارد که هنر دیگران را بازنشر می کنند، مانند @young_artists_help، و صاحب پست اصلی را تگ می کنند. گاهی اوقات، چنین صفحاتی محتوا را در ازای پول بازنشر می کنند، در حالی که هر از گاهی حتی ممکن است با شما تماس بگیرند و از شما بخواهند که پست خود را در صفحه آنها ارسال کنید.

نکته: اگر فروشگاه اینستاگرام را راه اندازی کرده اید، فراموش نکنید که محصولات خود را در Reels تگ کنید.

با برنامه ارسال پست خود سازگار باشید

اما صرف نظر از روشی که انتخاب می کنید، در اینجا روش هایی برای فروش آثار هنری در اینستاگرام وجود دارد.

یک حساب تجاری در اینستاگرام راه اندازی کنید

یک بیوگرافی واضح بنویسید که به وضوح نشان دهد که شما کی هستید و چه می کنید. فراموش نکنید که در بیو خود بگویید که هنر خود را در اینجا می فروشید، نه اینکه فقط آثار خود را به نمایش بگذارید. پیوند فروشگاه را در بیو قرار دهید، نکات برجسته را با تمام جزئیاتی که مشتریان اغلب در مورد آنها پرس و جو می کنند، اضافه کنید، و دسته کاربر خود را ساده و خوانا نگه دارید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، به حساب کسب‌وکار یا Creator در اینستاگرام بروید. با حساب حرفه ای، می توانید یک فروشگاه اینستاگرام راه اندازی کنید، به تجزیه و تحلیل اینستاگرام دسترسی داشته باشید و پست های خود را تبلیغ کنید. برای جابجایی از یک حساب شخصی به کسب و کار، تنظیمات -> تنظیمات و حریم خصوصی -> برای حرفه ای ها: ابزارها و کنترل های ایجادکننده -> تغییر نوع حساب -> تغییر به حساب تجاری را باز کنید. سپس یک دسته مانند “هنرمند” را انتخاب کنید.

بستر پرداخت را انتخاب کنید

اساساً، دو راه برای فروش چیزها در اینستاگرام، آثار هنری یا چیزهای دیگر وجود دارد: با خرید اینستاگرام از طریق ویژگی فروشگاه یا با ارسال مشتری به یک فروشگاه آنلاین خارجی (یا حتی به اشتراک گذاری یک پیوند برای پرداخت در DM). راه اندازی فروشگاه اینستاگرام تجربه فروش شما را ساده می کند و فرآیند خرید را برای خریدار واضح تر می کند.

💡 اگر اولین گزینه را انتخاب کردید، حتما راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد فروشگاه اینستاگرام در سال 2023 را بررسی کنید.

محصولات خود را به مدیر بازرگانی فیس بوک اضافه کنید

💡Combin Scheduler به شما کمک می کند تا پست ها را از قبل به صورت بصری برنامه ریزی کنید. فقط پست های خود را بکشید و رها کنید تا ببینید صفحه شما چگونه خواهد بود!

هر روز یا حداقل سه بار در هفته مطلبی را پست کنید تا به مخاطبان خود یادآوری کنید و الگوریتم های اینستاگرام را نشان دهید که فعالانه روی پروفایل خود کار می کنید. به روز رسانی منظم “کاتالوگ” آثار رسانه های اجتماعی نه تنها برای شما دنبال کنندگان بیشتری به ارمغان می آورد بلکه آنها را به مشتری تبدیل می کند.

شما به طور خاص برای فروش آثار هنری در اینستاگرام نیازی به مجوز کسب و کار ندارید، اما ممکن است هنگام تنظیم حساب خرید اینستاگرام خود به مجوز کسب و کار نیاز داشته باشید.

آیا فروش آثار هنری در اینستاگرام رایگان است؟

💡ما بهترین روش های بهینه سازی پروفایل اینستاگرام را در یکی از پست های قبلی خود پوشش داده ایم! اگر می خواهید قابلیت کشف صفحه خود را با سئو اینستاگرام افزایش دهید، نگاهی بیندازید.

روی برندسازی و زیبایی شناسی خود کار کنید

اگر از شبکه اجتماعی پولی در اینستاگرام استفاده نمی کنید، رایگان است. با این حال، اگر این کار را انجام دهید، رایگان نیست، اما هزینه ها نسبتا کم است.

آیا می توانم بدون وب سایت در اینستاگرام آثار هنری بفروشم؟

علاوه بر نمایش آثار خود، فراموش نکنید که UGC را نیز پست کنید که نمایانگر ظاهر آثار شما در خانه یا دفاتر مشتریان شما به عنوان بخشی از طراحی داخلی آنهاست.

از قدرت قرقره ها استفاده کنید

حتی بدون وب سایت می توانید سفارشات را مستقیماً در اینستاگرام بپذیرید. علاوه بر این، مشتریان ایالات متحده می توانند بدون خروج از اینستاگرام چک کنند، بنابراین داشتن یک وب سایت ضروری نیست. اما به خاطر راحتی مشتریان خود، یک وب سایت ایجاد کنید تا به مشتریان خود اجازه دهید تا به طور یکپارچه سفارش ایجاد کنند. داشتن یک وب سایت برای راه اندازی عملکرد خرید اینستاگرام ضروری است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/how-to-sell-art-on-instagram/

دیدگاهتان را بنویسید