روزانه چند استوری اینستاگرام باید ارسال کنید

اطمینان حاصل کنید که داستان های شما با صدای برند، ارزش ها و زیبایی شناسی شما سازگار است. از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت استفاده کنید و از قالب ها یا گرافیک های مارک دار برای تقویت هویت برند خود استفاده کنید.

هدف رسانه های اجتماعی برقراری ارتباط با دیگران و ایجاد روابط شخصی است. با این حال، صرفاً استفاده از آن برای تبلیغات این هدف را تضعیف می کند و بین شما و فالوورهایتان گسست ایجاد می کند. در حالی که هنوز هم می‌توانید پست‌هایی ایجاد کنید که تبلیغاتی هستند، مهم است که آنها را با انواع دیگری از محتوایی که برای فالوورهای شما ارزش ایجاد می‌کنند، مانند الهام‌بخش، اطلاعات مفید و سرگرمی ترکیب کنید. همین امر در مورد فید استوری شما نیز صدق می کند. اگر هر بار که شخصی روی عکس نمایه شما کلیک می کند، با یک تبلیغ دیگر روبرو می شود، احتمالاً به سرعت از کنار شما عبور می کند و حتی ممکن است شما را لغو فالو کند.

🟣 محتوای جذاب و با کیفیت بالا ایجاد کنید که با برند شما همسو باشد

برای شروع، از خود بپرسید که چرا در وهله اول در اینستاگرام استوری می گذارید. آیا سعی می‌کنید تعامل ایجاد کنید، محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید، اجمالی از پشت صحنه برند خود را به اشتراک بگذارید، یا صرفاً دنبال‌کنندگان خود را به‌روز نگه دارید؟ هنگامی که درک واضحی از اهداف خود دارید، می توانید تعداد ارسال پست های خود را برای دستیابی به آنها تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که نوع محتوایی که می خواهید پست کنید می تواند بر تعداد داستان هایی که باید به اشتراک بگذارید تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر آموزش های مفصل یا جلسات طولانی پرسش و پاسخ را به اشتراک می گذارید، ممکن است بهتر باشد آنها را به بخش های کوچکتر تقسیم کنید و چندین داستان را در طول یک روز پست کنید. برعکس، اگر قطعه‌های کوتاه و سرگرم‌کننده را به اشتراک می‌گذارید، ممکن است بتوانید با پست کردن استوری‌های کمتر از خود دور شوید.

پاسخ به تعداد استوری هایی که باید روزانه در اینستاگرام پست کنید به اهداف، ترجیحات، رفتار فالوورها و محتوایی که به اشتراک می گذارید بستگی دارد. برخی از برندها ممکن است ترجیح دهند چندین استوری اینستاگرام در طول روز پست کنند تا دنبال کنندگان خود را درگیر و در جریان فعالیت های خود نگه دارند، در حالی که برخی دیگر استوری های کمتر و با کیفیت بالاتری را ارسال می کنند که بهترین لحظات آنها را به نمایش بگذارد.

با تجزیه و تحلیل استوری های خود، می توانید عملکرد آنها و مدت زمانی که فالوورهای خود درگیر هستند را پیگیری کنید. اگر متوجه شدید که بعد از 5 تا 6 اسلاید علاقه خود را از دست می دهند، می تواند به این معنی باشد که به محدوده توجه آنها رسیده اید. با این حال، همچنین ممکن است که محتوای چند اسلاید اخیر به اندازه کافی جذاب نبوده باشد. بنابراین، تمرکز بر روی محتوای واقعی و تجزیه و تحلیل بسیار مهم است. آزمون و خطا می تواند به شما کمک کند زمانی که اعداد را به دقت زیر نظر داشته باشید، بهترین کار را تشخیص دهید.

Combin Scheduler را کاملا رایگان امتحان کنید👇

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/how-many-instagram-stories-per-day/

بیایید ببینیم برای یافتن فراوانی کامل اشتراک‌گذاری استوری‌ها برای جذب فالوورهای خود و در عین حال، اجتناب از ظاهر هرزنامه، چه چیزی را باید در نظر بگیرید.

مواردی که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد تعداد استوری اینستاگرام در روز در نظر بگیرید

جمعیت شناسی و رفتار مخاطب نیز می تواند در تعداد داستان های ارسالی نقش داشته باشد. Insights Instagram را بررسی کنید تا متوجه شوید چه زمانی فالوورهای شما بیشتر فعال هستند و برنامه ارسال پست خود را بر این اساس تنظیم کنید. فرکانس های مختلف ارسال را آزمایش کنید تا ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد.

بر اساس اهداف و مخاطبان خود فرکانس مناسب را بیابید
با فرکانس های مختلف پست آزمایش کنید تا نقطه شیرینی را پیدا کنید که برای شما و مخاطبانتان مفید است.

در حالی که هیچ پاسخ یکسانی برای تعداد استوری پست در روز وجود ندارد، پست کردن بیشتر آنها مزایایی دارد:

  • افزایش دید و تعامل: هرچه بیشتر پست می گذارید، فرصت های بیشتری برای نشان دادن در فیدهای فالوورهای خود دارید و در ذهن خود قرار می گیرید.
  • امکان نمایش مطالب و لحظات بیشتر: اگر محتوای زیادی برای اشتراک‌گذاری دارید، ارسال داستان‌های زیاد می‌تواند به شما کمک کند تا همه آن‌ها را بدون غرق کردن مخاطبان خود با یک داستان به نمایش بگذارید.
  • فرصت هایی برای آزمایش خلاق: ارسال داستان های بیشتر به شما فضایی برای آزمایش قالب های مختلف، ویژگی های تعاملی و ایده های خلاقانه می دهد.

معایب ارسال داستان های زیاد

در نهایت، نکته کلیدی این است که نقطه شیرینی را پیدا کنید که برای شما و دنبال کنندگان شما مفید است. شما می توانید با فرکانس های مختلف آزمایش کنید و ببینید که مخاطبان شما به هر رویکرد چگونه پاسخ می دهند. اگر متوجه می‌شوید که وقتی تعداد مشخصی داستان در روز پست می‌کنید، معیارهای تعامل و بیننده شما به طور مداوم بالاست، ممکن است فرکانس مناسبی برای شما باشد.

برای اینکه دنبال کنندگان خود را علاقه مند نگه دارید، باید استوری های خود را برجسته کنید، حتی اگر نوع محتوای مناسبی را ارسال می کنید.

از ابزارهای شخص ثالث مانند Combin Scheduler برای برنامه ریزی محتوای خود از قبل استفاده کنید.

از طرف دیگر، پست کردن داستان های بیش از حد دارای معایبی نیز هست:

  • خطر زیاد شدن فالوورها: اگر استوری های زیادی را به اشتراک بگذارید، فالوورهای شما ممکن است آزرده خاطر شوند و منجر به کاهش تعامل به جای افزایش مورد انتظار در یکی شود.
  • در صورت کاهش کیفیت محتوا، تعامل و بیننده کاهش می یابد: اگر کیفیت را فدای کمیت کنید، معیارهای تعامل و بیننده شما ممکن است آسیب ببینند.
  • محدودیت زمان و منابع بالقوه: ارسال داستان های بیشتر به زمان و منابع بیشتری نیاز دارد، بنابراین ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد.

بهترین روش ها برای ارسال استوری در اینستاگرام

محتوای خود را با ترکیب کردن قالب‌های خود و گنجاندن عناصر تعاملی مانند نظرسنجی، آزمون‌ها و سؤالات متنوع و جذاب نگه دارید.

برای بهینه سازی استراتژی ارسال از Combin Scheduler استفاده کنید

Combin Scheduler را تا زمانی که استوری های شما در اینستاگرام قرار نگیرد راه اندازی کنید.

آخرین اما مهم‌ترین اولویت‌ها و در دسترس بودن شخصی شما هستند، زیرا می‌توانند بر تعداد داستان‌هایی که می‌توانید و باید پست کنید تأثیر بگذارند. ارسال داستان های بیشتر ممکن است به زمان و منابع زیادی نیاز داشته باشد، بنابراین مطمئن شوید که پهنای باندی برای ایجاد مداوم محتوای با کیفیت بالا دارید.

مزایای ارسال استوری بیشتر در اینستاگرام در روز

برای تعیین تعداد دفعات ارسال استوری، تجزیه و تحلیل استوری خود را در Instagram Insights در زمان واقعی نظارت کنید. این مطمئن ترین راه برای سنجش فرکانس مناسب است.

💡ما در این راهنمای قطعی به تجزیه و تحلیل اینستاگرام پرداخته‌ایم، پس حتما آن را بررسی کنید.

Combin Scheduler به شما کمک می کند مطمئن شوید که تمام استوری های اینستاگرام شما از قبل برنامه ریزی شده اند و به موقع منتشر خواهند شد. مراحل زیر را برای برنامه‌ریزی پست‌ها در حساب اینستاگرام خود دنبال کنید:

  1. Combin Scheduler را نصب کنید. برای ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است.
  2. در Combin Scheduler وارد حساب اینستاگرام خود شوید.
  3. پس از ورود به سیستم، کلیک کنید داستان ها در گوشه سمت چپ بالای برنامه
  4. کلیک اضافه کردن داستان جدید در پایین پنجره برنامه برای شروع برنامه ریزی داستان خود.
  5. تصاویر را بکشید و رها کنید یا کلیک کنید عکس را انتخاب کنید برای انتخاب تصاویر برای داستان های خود
  6. تاریخ و زمان ارسال را انتخاب کنید. زمانبند با منطقه زمانی سیستم عامل شما همگام می شود.
  7. کلیک اکنون پست کنید. داستان های شما در زمان مقرر منتشر می شود.

چگونه می توانید تعادل درستی از تعداد استوری هایی که در روز پست کنید پیدا کنید؟ در اینجا برخی از بهترین روش ها وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

از ترکیبی از تصاویر ثابت، فیلم ها و ویژگی های تعاملی استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید