آموزش ساخت اکانت اینستاگرام 2022 + آموزش قدم‌به‌قدم مج‌هنگ | instaa

در اولین روز انتشار این برنامه ، در آوریل 2012 ، بیش از یک میلیون کاربر آن را دانلود کردند. کدی را که به شماره تلفن یا ایمیل شما ارسال می‌شود وارد کنید. بنابراین، اگر احساس می‌کنید با استفاده نکردن از این پلتفرم دارید چیز زیادی را از دست می‌دهید، نگران نباشید. برای ساخت اکانت اینستاگرم کافی است چند مرحله ساده را انجام دهید. عذر میخوام من در کامپیوتر از طریق سایت وارد اینستاگرام شدم ، با یک ایمیل معتبر هم وارد شدم ولی با اینکه ایمیل برای خودم بود باز اخطار دادو وارد اکانت نشد همه مواردشم صحیح بود جز ایمیل .

  • در این مرحله دو کادر به شما نمایش داده خواهد شد که باید نام کاربری خود را در کادر اول و رمز عبور خود را در کادر دوم وارد نمایید.
  • اگر از آیدی یا یوزرنامی که خود اینستاگرام به صورت پیش فرض انتخاب کرده راضی هستید روی sing up کلیک کنید، اگر هم خوشتون نیامد روی change username کلیک کنید.
  • کاربران اندروید می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل پلی یا کافه بازار برنامۀ اینستاگرام را دانلود کنند.
  • رمز عبوری که برای اکانت خود استفاده میکنید باید ترکیبی از حروف و اعداد باشد.

به معنی اینکه یک ایمیل را به بیش از یک نفر نمیسازد و کاملا یکتا و امن هستند. برای باز کردن نسخه وب اینستاگرام داخل مرورگرمون حتما باید از duckduckgo استفاده کنیم. چراکه در حقیقت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام مجله خبری اینستا که بوسیله داک داک گو باز میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد. 4) در اینجا برروی گزینه Create New Account یا ساخت حساب جدید بزنید تا حساب جدیدی را بسازید. عمده دلیل استفاده از این روش، کار با رباتهایی مثل ربات ارسال دایرکت انبوه V-User است.

نحوه اعتراض به جریمه خودرو به چه صورت است؟

با توجه به نوع گوشی تلفن همراه خود اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلییااپ استور دانلود و نصب نمایید. دانلود اینستاگرام با یکی بر روی یکی از دو لینک قرار داده شده امکان پذیر است. فرایند ساخت حساب کاربری در اینستاگرام به پایان رسیده و به راحتی می توانید از این شبکه اجتماعی پر طرفدار و قدرتمند استفاده کنید.

دسترسی سریع

از همین صفحه‌ی People suggestions می‌توانید حساب‌های دلخواهتان را دنبال یا مخاطبان و دوستان فیسبوکتان را به حساب اینستاگرامتان متصل کنید. در مرحله‌ی بعد، می‌توانید با انتخاب گزینه‌ی Add a photo تصویری برای پروفایلتان انتخاب کنید. اگر به این کار تمایل ندارید، گزینه‌ی Skip را انتخاب کنید. توجه کنید که تصویر پروفایل و نام و نام کاربری را بعداً ازطریق تنظیمات حسابتان می‌توانید تغییر دهید. پس از واردکردن شماره تلفن‌همراه یا ایمیل روی Next ضربه بزنید. بعد از ساخت اکانت، اطلاعات پیج خود را تکمیل کنید، برخی از این اطلاعات شامل بایوگرافی، جنسیت، تصویر پروفایل و نام نمایشی پیج است.

http://amoozesh-agrcs.ir

می توانید هم از رمز پیشنهادی اینستاگرام استفاده کنید و هم از رمزی که خود قرار می دهید. این رمز را ترجیحاً ترکیبی از اعداد و ارقام بزرگ و کوچک و نشانه هایی مثل @ انتخاب کنید تا به‌راحتی تشخیص داده نشود. یادتان باشد که این رمز را برای همیشه در ذهن خود داشته باشید. می توانید یوزرنیم و پسورد خود را در گوشه ای یادداشت کنید تا بعدها به مشکل برنخورید.

تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید