خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | ketabko

لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود. کنکور مرحله‌ای مهم در زندگی دانش‌آموزان و دانشجویان ایرانی محسوب می‌شود و فروشگاه کتابراه سعی دارد تا با ارائه‌ی بهترین کتاب‌های کمک درسی کنکور شما را در این مرحله‌ی سخت همراهی کند. کتاب‌های کنکور به بخش‌های مختلفی مانند کتاب کنکور تجربی، کتاب کنکور انسانی، کتاب کنکور هنر، کتاب کنکور کارشناسی ارشد، کتاب کنکور دکترا و…. در ادامه لازم به یادآوری‌ست که ما کتاب‌های رایگان بسیاری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهیم و شما به آسانی به کتاب‌های رایگان کنکور نیز دسترسی https://ketabko.com پیدا می‌کنید. بانک کتاب کنکور مدابوک، مرجع بیش از 3000 جلد کتاب از تمامی انتشارات شامل، گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، قلمچی، مبتکران و …

از کتاب های مخصوص هر درس در هرپایه گرفته تا کتاب های مخصوص امتحانات نهایی و کتاب های تست و جمع بندی و …. هر یک از این مجموعه ها شامل چندین کتاب کمک درسی هستند که هر کدام به صورت برنامه ریزی شده و دقیق برای رسیدن به هدفی تألیف شده اند. مدابوک بزرگترین مرجع خرید کتاب درسی و کمک درسی و کنکوری است که با کمک آن می توانید کلیه کتاب های انتشارات گاج، خیلی سبز، مهروماه، نشر الگو، مبتکران و … را خریداری کرده و کتاب های خود را با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

✔ انتشارات مبتکران

شما دانش آموزان، معلمان و کاربران گرامی در زمینه ی خرید کتاب کنکور، کتاب کمک درسی، دی وی دی آموزشی و لوازم التحریر به راحتی و با یک جستجوی ساده بهترین محصول را میتوانید انتخاب و از سایت پایتخت کتاب خریداری کنید. با پیشرفت تکنولوژی راه افتادن در خیابان ها و اتلاف وقت، انرژی و پول برای خرید کالا، کار بیهوده ای بنظر می رسد؛ مخصوصا وقتی که با اطلاعات کافی خرید می کنیم و می دانیم می خواهیم کدام کتاب را بخریم. در چی بخونم امکان خرید اینترنتی کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی انتشارات های گاج، خیلی سبز، قلم چی، مبتکران، نشر الگو، مهروماه و … و همچنین کتاب های عمومی از طریق سفارشگذاری آنلاین فراهم شده است و می توانید به راحتی و از طریق رمز دومِ همه کارت های عضو شتاب، عملیات پرداخت را تکمیل کنید. ارسال سریع و سلامت مرسوله یکی از مهم ترین دغدغه های کسی است که برای خرید اینترنتی کتاب کمک آموزشی، کمک درسی و عمومی اقدام می کند. چی بخونم دارای بسته بندی ویژه ای است که برای مرسولات خود آن را به کار می برد تا به سلامت به دست مشتری برسند. ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود.

  • همچنین با توجه به اینکه نظرات و امتیازدهی کاربران دیگر درباره محصولات وجود دارد شما می‌توانید به‌راحتی و با خیال راحت برای انتخاب و خرید بهتر اقدام کنید.
  • در نتیجه کتاب های کمک آموزشی برای آزمون‌های مدرسه و کسب نمره بالا نیز بسیار مؤثرند.
  • همه کتاب ها از همه انتشارات ها با ۲۰٪؜ تخفیف کنکوری های ۹۹، با اطلاعات کافی کتاب بخرید…
  • سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد.
اگر شما هم قصد خرید کتاب دانشگاهی و دانلود کتاب دانشگاهی را دارید و یا به دنبال کتاب عمومی دانشگاهی خاصی می‌گردید، ادامه مطلب را بخوانید. پس سفارش کتاب گاج را از یک سایت یا فروشگاه معتبر و با اطمینان انجام دهید تا چاپ های قدیمی نصیبتان نشود. یک سایت خرید کتاب گاج که شما می توانید با خیال راحت از به آن اعتماد کنید، وب سایت یونیکتاب است. همان طور که از عنوان این کتاب ها مشخص است به صورت خیلی جزئی و دقیق تقسیم بندی شده اند. درس نامه های مختصر و مفیدی در کتاب های میکرو طبقه بندی وجود دارد که نکات ریز تستی را ارائه داده اند. بعد از درس نامه ها، تست های مربوط به هر مبحث به همراه پاسخ های تشریحی آمده اند که بسیار مفید و کاربردی هستند.

بانک کتاب مارکا کتاب به‌عنوان یک بانک جامع کتاب‌های درسی و کمک‌درسی کلیه کتاب‌های جامع و طبقه‌بندی‌شده دروس مختلف در مقاطع ابتدایی، دبیرستان و هنرستان را به‌صورت آنلاین به فروش می‌رساند. شما می‌توانید با انتخاب دوره تحصیلی موردنظر خود وارد بانک بزرگی از کتاب‌های کار و تمرین برگزیده از بهترین انتشارات‌های کشور شده و بهترین و کارآمدترین کتاب را برای خرید انتخاب کنید. گاج‌مارکت؛ مرکز خرید و فروش انواع کتاب‌های کمک درسی، آموزشی، دانشگاهی، زبان‌های خارجی، عمومی، کودک و نوجوان می‌باشد و مرجعی برای تهیه انواع لوازم‌التحریر مورد نیاز برای دانش‌آموزان و دانشجویان، لوازم اداری برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و بازی‌های آموزشی برای تمامی سنین است. هر چه این آموزش‌ها مفهومی‌تر باشند و با تکرار و تمرین همراه شوند نتایج بهتری را در بر خواهند داشت؛ به همین خاطر افراد برای درک بهتر مطالب سراغ ابزارهای مختلف کمک آموزشی مثل فیلم و کتاب کمک درسی می‌روند تا نتایج بهتری را در دوره‌ی تحصیلی کسب نمایند. در واقع می‌توان گفت کتاب‌های آموزشی یا کمک درسی و فیلم‌های آموزشی یاری رسان تحصیلی هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدینشان محسوب می‌شوند.

کتاب سیر تا پیاز واژگان زبان انگلیسی جامع گاج ویژه کنکور1401

خرید کتاب کمک درسی با 50% تخفیف + ارسال رایگان فرآموز | ketabko

دیدگاهتان را بنویسید