تشویقی گربه اسنک گربه ضد ریزش مو شاپرک پت شاپ سفارش آنلاین و تحویل فوری | پت شاپ لند

معمولاً برند‌های خارجی موجود در بازار دارای قیمت‌های بالاتری هستند. اما نمونه‌های باکیفیت داخلی نیز وجود دارند که می‌توانید برای سلامتی گربه خود از آن‌ها استفاده کنید. قیمت این محصولات با توجه به حجم، کیفیت، مواد و ترکیبات موجود، نژاد گربه و… متفاوت است. با نگاهی به وب سایت‌های فروش این محصولات می‌توانید از قیمت حدودی این محصولات اطمینان حاصل کنید. برای خرید می‌توانید از یک دامپزشک نیز کمک بگیرید تا با بررسی شرایط بدنی، نژاد، سن و جنسیت گربه شما بهترین نوع غذای تشویقی را به شما پیشنهاد دهد.

ماست مخصوص گربه جیم کت حاوی کلسیم

برای تربیت گربه‌های خانگی، خرید تشویقی مناسب گربه یکی از ضروری ترین موارد موجوده که باید بهش آدرس پت شاپ شهر قدس توجه کنید. خوبی بسته بندی تشویقی گربه winston اینه که هرکدوم در یک بسته بندی جداگانه هستن. می‌تونید هربار یکی از اونا رو به گربه‌تون بدید یا حتی هر تشویقی رو تکه تکه کنید و در فواصل مختلف به عنوان جایزه بهش بدید. تشویقی تریکسی محصول کشور آلمانه و کیفیت بسیار خوبی داره.

  • این محصول را می‌توانید در طعم‌های دیگری مانند ماهی و سبزیجات نیز تهیه نمایید.
  • این تشویقی‌ کچت محصول آلمان بوده و در هر بسته 5 اسنک نرم به اندازه 14 سانتی متر وجود دارد.
  • بسته را باز کرده و با آب آشامیدنی محتویات ظرف را کاملا مرطوب نمایید.
  • تشویقی برای گربه‌ها تاثیر زیادی در افزایش سلامتی، نیرو، تربیت صحیح و رابطه‌ی مناسبشون با شما داره.
حاوی مواد مغذی بوده که برای سلامت دهان و دندان گربه مفید هستند. اگر می‌خواهید گربه شما آموزش‌پذیر باشد، باید بدانید تشویقی را باید در زمان مناسب به حیوان بدهید. دادن تشویقی قبل و بعد از وعده غذای اصلی کاری اشتباه و بی‌فایده است. تشویقی را بین وعده‌های غذای اصلی و به عنوان میان وعده به گربه بدهید تا بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان بگیرید. فراموش نکنید که انواع تشویقی های مورد نیاز برای‌ گربه‌ی ملوس و دوست داشتنیتون رو می‌تونید از پت شاپ پتیشا بخرید‌.

تشویقی مدادی گربه بالغ وینستون با طعم مرغ و جگر

تشویقی گربه اسنک گربه ضد ریزش مو شاپرک پت شاپ سفارش آنلاین و تحویل فوری | پت شاپ لند

همگی این محصولات میزان بالایی از رضایت مشتری داشته و به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در پت‌شاپ‌ها دارند. غذای تشویقی گربه جایگزین غذای اصلی نیست و به عنوان میان وعده استفاده می‌شود. گربه‌ها کاملاً تربیت‌پذیر هستند و می‌توانید چیزهای مختلفی مثل اسم، راه رفتن با قلاده، گاز نگرفتن و … را به حیوان یاد بدهید. چیزی که در تربیت گربه می‌تواند به شما کمک شایانی کند، دادن تشویقی به گربه است.

“>

دیدگاهتان را بنویسید