آموزش ساخت اکانت و کار با اینستاگرام | instaa

در صفحه ظاهر شده، 4 فیلد به شما نمایش داده می شود. فیلد اول که بخش Mobile Number or Email است، باید یک شماره موبایل معتبر و یا یک ایمیل فعال را وارد کنید. دقت داشته باشید که به این ایمیل و یا شماره موبایل در ادامه نیاز خواهید داشت؛ پس بادقت این فیلدها مجله خبری اینستا را پر کنید. برای ایجاد اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر، کافیست مراحل زیر را طی کنید. این برنامه از نامی که هنگام ثبت نام وارد کردید یک نام کاربری خودکار برای شما ایجاد می کند (نام کاربری همان چیزی است که برای شناسایی تمام محتوای شما استفاده می شود).

نوریه رضوی‌ثانی دانش‌آموخته IT است و به نوشتن در مورد بازاریابی دیجیتال و دنیای شبکه‌های اجتماعی علاقه دارد. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. از ربات‌ها و سایر ابزارها مانند آنفالو یاب و … به هیچ عنوان استفاده نکنید، استفاده از این سرویس‌ها منجر به بسته شدن پیج شما خواهد شد.

http://amoozesh-agrcs.ir

ما در این مقاله از مجله اینترنتی بیننده، به شما نشان خواهیم داد که چگونه سیگنال را بر روی دسکتاپ کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب نمایید. شما در هر زمان می توانید نام کاربری خود را در اینستاگرام ویرایش کنید. ۵- در فیلد password رمز عبور برای خود انتخاب میکنیم. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند.

اشتراک گذاری سریع پیام‌ها قابلیت جدید تلگرام

اگر مورد دوم را انتخاب کنید ، هنوز می توانید ثبت نام کنید. تمام شما وارد حساب اینستاگرامی خود شده اید و حالا با این صفحه روبرو میشوید. ٢- در فیلد اول ایمیل و یا شماره موبایل را وارد می کنیم. از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید. 1.1 از بازار اپلیکیشن موبایل‌تان، اینستاگرام را دانلود کنید.

  • شاید بخواهید چندین اکانت جدا برای مقاصد شخصی و کاری خود داشته باشید.
  • در این آموزش ما به این گزینه احتیاج داریم و به همین خاطر روی «Sign Up» کلیک می‌کنیم.
  • ما تلاش می‌کنیم تا بستری ایجاد کنیم که افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی، بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های باکیفیت، به‌روز و کاربردی، زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنند.
  • تا قبل از آن امکانات اکانت اینستاگرام در سایت بسیار محدود بود.

ما تلاش می‌کنیم تا بستری ایجاد کنیم که افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی، بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های باکیفیت، به‌روز و کاربردی، زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنند. به منظور حفظ امنیت پیج خود، هر چند وقت یکبار پسورد اکانت خود را تغییر دهید. در این مرحله باید تاریخ کامل تولد خودتان را به روز و ماه و سال‌های میلادی وارد کنید. در این قسمت از شما خواسته می‌شود که یک نام و یک پسورد برای اکانت خود انتخاب کنید.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

دیدگاهتان را بنویسید