جدیدترین قابلیت های تلگرام که از آن‌ها خبر ندارید! گاو بنفش | instaa

پس از انتخاب فایل‌های مدنظر، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت گروهی یا مجزا ارسال کنید. کافی است در صفحه‌ی اصلی روی آیکون بالای صفحه ضربه بزنید و New Channel را انتخاب کنید. در ادامه نام و عکس مناسب برای کانال انتخاب کنید و تعیین کنید که کانالی خصوصی باشد یا عمومی. در صفحه‌ی تنظیمات تلگرام از طریق گزینه‌ی Change Profile Photo امکان تغییر تصویر پروفایل برای شما فراهم است. اگر تصویر پروفایل شما برای مخاطب باز باشد، طرف مقابل می‌تواند تصاویری را که قبلا برای پروفایل انتخاب کرده‌اید نیز مشاهده کند.

آموزش تصویری ساخت کانال تلگرام خصوصی و عمومی

هر موقع که امکانش باشد تماس تصویری شما از طریق یک ارتباط Peer-To-Peer با بهترین کدک های صوتی(فشرده سازهایی) که همزمان هم وضوح صوتی بالا دارد و هم در مصرف ترافیک ذخیره می کند برقرار می شود. اگر بخواهیم درباره ارتباط اطلاعاتی کسب بکنیم باید گفت این ارتباط نوعی شبکه است که دو طرف بدون در میان بودن سرور بهم وصل می شوند. و یا اگر دوست دارید طبق جدول زمانبندی که دارید کانال خودتان را کمی خلوت کنید، شما می توانید هر پیامی را در هر زمانی و برای هر شخصی که باشد حذف کنید.

http://amoozesh-agrcs.ir

امکان ارسال متن، تصاویر و ویدئو و فایل های مختلف با فرمت های مختلف به سادگی در تلگرام وجود دارد و همچنین فضای ابری کاملا رایگانی هم برای هر کاربر در تلگرام جهت ذخیره فایل هایش در آن امکان پذیر است. از ویژگی های خوب دیگر تلگرام پشتیبانی از فایلهای با حجم بالا تا ۱ گیگ می باشد. تلگرام جزو تاپ ترین مسنجرهای گوگل پلی و app store اپل به شمار می رود.

در این صورت کاربران مشکلات خود را به صورت واضح از طریق نوشتن متن برای شما ارسال می کنند و شما نیز می توانید آن ها را بهتر راهنمایی کنید. به همین راحتی، به کمک این آموزش ساخت کانال در تلگرام می توانید هم در گوشی های اندرویدی و هم گوشی آیفون کانال تلگرام بسازید. سعی کنید فرآیندهایی طراحی کنید که طی آن‌ها مشتری مجبور به سرزدن به تلگرام شود.

  • توسعه‌دهنده این اطلاعات را ارائه کرده است و ممکن است آن را درطول زمان به‌روزرسانی کند.
  • همین امکانات و قابلیت‌های تلگرام، آن را از سایر سرویس‌های مشابه متمایز کرده است.
  • سعی کنید تصاویر و فیلم ها را خودتان تهیه کنید و تا حد ممکن از فوروارد کردن مطالب کانال های دیگر بپرهیزید تا محتوای مخصوص خود را به کاربران ارائه دهید.
  • برای این باید به تنظیمات تلگرام رفته و گزینه in-app browser را لمس کرده و آن را on و یا off کنید.
  • دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است.

سکرت چت مجله خبری اینستا و تفاوت با چت عادیتلگرام علاوه‌بر چت‌های عادی، قابلیت دیگری به نام سکرت چت دارد که دارای تفاوت‌های مهمی با چت‌های عادی است. برای شروع سکرت چت باید وارد پروفایل شخص مدنظر شوید و گزینه‌ی Start Secret Chat را بزنید. سکرت چت در قالب صفحه‌ای مجزا باز می‌شود و ارتباطی به چت‌های معمولی شما با آن شخص ندارد.

ارسال عکس، ویدیو و فایل

دیدگاهتان را بنویسید