آموزش تلگرام: از سیر تا پیاز محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان زومیت | instaa

حذف اکانت مجله خبری اینستابرای حذف اکانت تلگرام می‌توانید از طریق اپلیکیشن یا وب‌سایت اقدام کنید. در ابتدا کدی دریافت می‌کنید که باید آن را در بخش مربوطه وارد کنید. برای آرشیو کردن چت، گروه، کانال یا ربات‌های تلگرام کافی است در آیفون، روی چت مدنظر به سمت چپ سوایپ و گزینه‌ی Archive را انتخاب کنید. با این کار، بخش جدیدی به نام Archived Chats در بالای صفحه‌ی اصلی ایجاد می‌شود. سیو مسیج مشابه صفحه‌ی چت است و می‌توانید هرآنچه را که می‌خواهید، در آنجا بفرستید. این یعنی اگر پیام مدنظر از کانال یا گروه حذف شود، همچنان در بخش سیو مسیج شما باقی می‌ماند.

افزایش قابل توجه تعداد کاربران

نکته قابل توجه اینجاست که بر خلاف برخی دیگر از پیام رسان های مشابه، تلگرام هیچ محدودیتی از لحاظ زمانی و حجم اطلاعات ندارد و اطلاعات چت های شما تا همیشه روی سرورهای تلگرام ذخیره خواهند شد. به جز این موارد، تلگرام امکان ارسال و به اشتراک گذاری متن، عکس، ویدئو و آهنگ و فایل های صوتی را فراهم کرده است. این یعنی شما از هیچ لحاظی برای برقراری ارتباط محدود نیستید.

خدمات اینستاگرام

قطعاً رعایت این اصل برای جذب کاربران، بسیار مؤثر خواهد بود. انتخاب یک نام مشخص برای تمام بسترهای ارتباطی‌تان باعث می شود که کاربران راحت تر بتوانند شما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف پیدا کنند. به منظور بازاریابی در تلگرام(سوشال مدیا مارکتینگ)، ابتدا می بایست با شیوه ها و تکنیک های جذب و حفظ مشتریان در این بستر آشنا بشویم. از این بابت قصد داریم فوت و فن های بازاریابی در این پیام رسان محبوب را به طور خلاصه بررسی کنیم. در قسمت distance units می توانیم در محیط تلگرام، واحدهای فاصله را تنظیم کنیم که بر اساس خودکار، کیلومتر یا مایل محاسبه و به نمایش گذاشته شود. در قسمت Logged in with telegram شما می توانید لیستی از وب سایت ها را که بواسطه لینک از تلگرام به آنها وارد شده اید را مشاهده و در صورت تمایل پاک کنید.

  • برای این موضوع باید از قبل و باتوجه ‌به محتوای کانال خود سؤالاتی را مطرح کنید یا نظرخواهی انجام دهید.
  • تلگرام ویژگی‌های متعددی دارد که آن را از سایر اپلیکیشن‌های پیام رسان متمایز می‌کند.
  • برای ساخت سوپرگروه باید تعداد کاربران حاضر در گروه بسیار زیاد باشد.
  • از این طریق، شما می توانید تبلیغ دیگران را در کانال خود بگذارید و در ازای آن، تبلیغ شما نیز در کانال طرف مقابل منتشر می شود.
  • قابلیت منحصر به فرد دیگر تلگرام که مدتیست به آن افزوده شده است، یک قابلیت امنیتی دیگر به حساب می اید.

برای فعالیت در این پلتفرم تنها کافیست یک حساب کاربری ایجاد کنید. جالب است بدانید که تلگرام قابلیت‌های گسترده‌ای را در خود جای داده که هر یک از آن‌ها تجربه‌ای لذت بخش را برای کاربران رقم می‌زند. همین امکانات و قابلیت‌های تلگرام، آن را از سایر سرویس‌های مشابه متمایز کرده است. تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای انتخاب چت برای ربات ها اضافه کرده است. این به کاربران امکان می دهد انتخاب کنند که از کدام چت می خواهند پیام دریافت کنند و کدام چت را نادیده می گیرند. این امر باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر سازماندهی شوند و از ارسال هرزنامه و پیام‌های ناخواسته جلوگیری کنند.

http://amoozesh-agrcs.ir

اولین بخش مهم از منوی تنظیمات تلگرام، شخصی‌سازی نوتیفیکیشن و صداهای داخلی این پیام‌رسان را ممکن می‌کند. با ورود به این بخش، می‌توانید نوتیفیکیشن‌ها را برای چت، گروه و کانال تغییر دهید. گزینه‌ی In-App Sounds صداهای داخلی تلگرام (مثل دریافت نوتیفیکیشن، ارسال پیام و…) را فعال می‌کند. شما همچنین می‌توانید تنظیمات دیگری مثل نمایش نام کاربر روی صفحه‌ی قفل را فعال کنید. گزینه‌ی New Contacts باعث می‌شود به محض ساخت حساب تلگرام توسط مخاطبان، نوتیفیکیشن برای شما ارسال شود. در صورت تمایل می‌توانید گزینه‌ی ریست را بزنید تا تمامی تنظیمات نوتیفیکیشن بازیابی شود.

موبایل کمک

دیدگاهتان را بنویسید