ابزارهای مدیریت بررسی های مبتنی بر هوش مصنوعی توسط EmbedSocial

ابزارهای مدیریت بررسی های مبتنی بر هوش مصنوعی توسط EmbedSocial

بررسی‌ها برای هر کسب‌وکار کوچکی که به‌دنبال ایجاد شناخت برند و اعتماد با مشتریان بالقوه است ضروری است، اما پاسخ به نظرات مشتریان می‌تواند زمان‌بر باشد.

امروز، ما مشتاقیم که اعلام کنیم ابزارهای مدیریت بررسی های جدید EmbedSocial با هوش مصنوعی که به ساده‌سازی این فرآیند کمک می‌کند و برای کسب‌وکارهای کوچک و آژانس‌های بازاریابی در زمان پاسخگویی به بازخورد مشتری صرفه‌جویی می‌کند.

با استفاده از این ابزار، کاربران از مزیت افزوده پاسخ سریع و دقیق با استفاده از فناوری هوش مصنوعی (AI) برخوردار خواهند شد. آن‌ها همچنین می‌توانند به مشتریان خود این امکان را بدهند که نظرات خود را با متن بررسی هوش مصنوعی پیشنهادی ارسال کنند و ویجت‌های سفارشی‌سازی شده با هوش مصنوعی برای وب‌سایت خود ایجاد کنند که دارای محتوای تولید شده توسط کاربر از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر یا گوگل است.

به طور خلاصه: پلتفرم EmbedSocial مبتنی بر هوش مصنوعی مدیریت شهرت آنلاین خود را در یک داشبورد ساده برای کسب‌وکارها آسان می‌کند – اکنون با هوش مصنوعی!

در اینجا چیزی است که جدید است:

ساخت با هوش مصنوعی در EmbedSocial

ما برنامه ریزی کرده بودیم که هوش مصنوعی را تا سه ماهه سوم سال 2023 در نقشه راه خود ادغام کنیم، اما از رشد سریع و تقاضا برای ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در بازار شگفت زده شدیم.

این امر ما را بر آن داشت تا برنامه های خود را مجدداً ارزیابی کرده و توسعه قابلیت های هوش مصنوعی را در اسرع وقت اولویت بندی کنیم.

به‌عنوان مدیرعامل EmbedSocial، می‌خواستم اخبار هیجان‌انگیز مربوط به ادغام فناوری هوش مصنوعی در پلتفرم خود را به اشتراک بگذارم. ما اخیراً از ChatGPT API برای ایجاد ابزارهای جدید هوش مصنوعی قدرتمند استفاده کردیم که تجربه مشتری ما را به شدت بهبود بخشیده است.

نیکولا بوژکوف

تیم ما به اهمیت هوش مصنوعی در بازار فعلی پی برد و نقشه راه ما را برای اولویت دادن به ادغام سریعتر این فناوری در پلتفرم خود مجددا ارزیابی کرد.

برای شروع این فرآیند، ما یک هکاتون ترتیب دادیم که در آن همه اعضای تیم می‌توانستند ایده‌های خود را در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی می‌تواند برای کاربران ما ارزش ارائه کند به اشتراک بگذارند. ما توانستیم به ChatGPT API دسترسی پیدا کنیم که به ما اجازه می‌دهد ایده‌های جدید را به سرعت نمونه‌سازی و آزمایش کنیم.

چهار ابزار موفق هوش مصنوعی در طول هکاتون ایجاد شد که فراتر از انتظارات تیم بود و منجر به توسعه بیشتر این ابزارها شد که تا زمانی که صحبت می کنیم راه اندازی خواهند شد. در اینجا تمام ابزارهایی که ما روی آنها کار می کنیم آمده است:

پاسخگوی نظرات با هوش مصنوعی

برای کمک به کسب و کارها در زمان پاسخگویی به نظرات مشتریان صرفه جویی در وقتشان

پاسخ هوش مصنوعی به جمع‌آوری نظرات

از آنجایی که کسب‌وکارها تلاش می‌کنند تا بهترین تجربه ممکن را برای مشتری ارائه دهند، به ابزارهای نوآورانه روی می‌آورند تا به آنها در مدیریت آنلاین و پاسخ به نظرات مشتریان کمک کنند.

تیم ما همیشه ایده هایی در مورد چگونگی کمک به ساده سازی فرآیند پاسخ و صرفه جویی در وقت هنگام پاسخ دادن به نظرات، ایده هایی را مطرح کرده بود.

و اکنون، با ادغام جدید ChatGPT، پاسخ‌دهنده نقدهای مبتنی بر هوش مصنوعی جدید EmbedSocial یکی از ابزارهایی است که در صنعت موج می‌زند.

الگوریتم‌های پیشرفته آن می‌توانند به بررسی‌های مشتریان تولید شده از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مختلف و سایت‌های بررسی پاسخ‌هایی را تحلیل و پیشنهاد دهند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا در مدیریت شهرت آنلاین خود باقی بمانند.

این به این معنی است که مشتریان پاسخ های به موقع دریافت می کنند و رضایت و وفاداری کلی را بهبود می بخشد.

به‌علاوه، با توانایی ایجاد پاسخ‌ها بر اساس بررسی‌ها، صاحبان کسب‌وکار می‌توانند زمان زیادی را در ایجاد پاسخ کامل به یک بررسی مثبت یا منفی صرفه‌جویی کنند.

نسخه اول در حال حاضر راه اندازی شده است و برای همه کاربران برنامه های پولی محصول EmbedReviews آماده استفاده است. برای شروع استفاده از آن،

  1. به همه بررسی ها بروید
  2. روی پاسخ به هر یک از نظرات کلیک کنید
  3. در صفحه پاسخ در پاسخ، روی پاسخ AI کلیک کنید
  4. سیستم بلافاصله بررسی را تجزیه و تحلیل می کند و یک پاسخ مرتبط را پیشنهاد می کند
  5. با یک کلیک قادر به ارسال پاسخ خواهید بود.

برای EmbedREviews ثبت نام کنید و این ویژگی را برای ۷ روز آزمایشی رایگان امتحان کنید.

پاسخ دهنده بررسی هوش مصنوعی > را امتحان کنید

مولد نظرات با هوش مصنوعی

برای کمک به مشتریان در نوشتن نظرات سریعتر و بهتر

مولد بررسی های هوش مصنوعی توسط EmbedSocial

نوشتن نظرات می تواند زمان بر و دشوار باشد. با این حال، با EmbedSocial’s AI-Powered Reviews Generator، مشتریان اکنون می توانند نظرات خود را سریعتر و بهتر بنویسند.

این ابزار نوآورانه از الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته برای تجزیه و تحلیل ورودی های مشتری و ایجاد یک بررسی با کیفیت بالا استفاده می کند که تمام ویژگی ها و جزئیات ضروری محصول یا خدمات را به تصویر می کشد.

مولد بررسی های مبتنی بر هوش مصنوعی همچنین تضمین می کند که بررسی عاری از خطاهای دستوری و املایی است.

بنابراین، مشتریان اکنون می توانند تجربیات خود را بدون نگرانی از دردسر نوشتن نظرات طولانی و پیچیده توسط خودشان به اشتراک بگذارند.

به طور کلی، مولد نظرات مبتنی بر هوش مصنوعی ما یک تغییر دهنده بازی در جمع آوری نظرات و بازخوردهای بیشتر مشتریان است.

نسخه فعلی بخشی از فرم‌های نقد بومی ارائه‌شده در پلتفرم است، و افزودنی به ورودی دستی برای بررسی است که مشتریان اکنون می‌توانند با یک کلیک نظرات خود را ارسال کنند.

ویجت های نظرات کاملاً سفارشی خود را ایجاد کنید

آیا از کدنویسی دستی ویجت های بررسی خود خسته شده اید؟ ما را باور کنید؛ ما درخواست‌های زیادی داریم و نیازهای بسیاری از کاربران داریم تا ویجت‌های بررسی خود را تا حد امکان بر روی برند خود بسازیم. به همان اندازه که ما به بسیاری از درخواست‌ها پاسخ می‌دهیم، اجرای نیازهای طراحی کاربران همیشه یکپارچه نیست.

بنابراین، ما یک خبر عالی برای شما داریم!

ما به تازگی یک CSS جدید با هوش مصنوعی در ویرایشگر EmbedSocial ایجاد کرده‌ایم که دردسر ایجاد ویجت‌های بررسی خود را از بین می‌برد.

با استفاده از این ویژگی جدید، می توانید به راحتی ویجت هایی بسازید که با برند شما سفارشی شده و با ظاهر و احساس وب سایت شما مطابقت داشته باشد.

این CSS مجهز به هوش مصنوعی تمام طراحی و کدنویسی را برای شما انجام می‌دهد و زمان بیشتری را برای تمرکز بر آنچه مهم است – رشد کسب‌وکارتان – در اختیار شما قرار می‌دهد.

این ویژگی به زودی ارائه می شود و امیدواریم به زودی آن را برای همه کاربران عرضه کنیم. اگر واقعاً می‌خواهید در اسرع وقت امتحان کنید، لطفاً به لیست انتظار ما در اینجا بپیوندید >

کارت نظرات خلاصه شده هوش مصنوعی

یک کارت بررسی هوش مصنوعی از همه بررسی‌ها در ویجت بررسی‌ها نشان دهید

آیا تا به حال در بررسی‌های بی‌شماری پیمایش کرده‌اید و سعی کرده‌اید تصمیم بگیرید که آیا محصولی را بخرید یا نه، فقط غرق شده‌اید و تسلیم شده‌اید؟ خوب، مشتریان خود شما نیز همین احساس را دارند.

تصور کنید که ماهیت نظرات مشتریان خود را در یک بیانیه واحد و قدرتمند به تصویر بکشید که مشتریان بالقوه بتوانند به سرعت آن را بخوانند و سریعتر در مورد محصولات یا خدمات ما تصمیم بگیرند.

ویژگی کارت بررسی های تولید شده توسط هوش مصنوعی ما دقیقاً این کار را انجام می دهد.

این احساسات همه بررسی‌ها را در ویجت شما خلاصه می‌کند و یک کارت بررسی جذاب ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را نشان می‌دهد، که یک نمای کلی جامع از درک برند شما ارائه می‌دهد.

این باعث صرفه جویی در وقت و انرژی شما می شود و به طور دقیق آنچه مشتریان در مورد محصول می گویند خلاصه می شود. دیگر نیازی به غربال کردن صفحات بررسی، تلاش برای رمزگشایی اینکه کدام یک مرتبط هستند، نیست. با هوش مصنوعی، فرآیند تصمیم‌گیری مشتریان شما بسیار آسان‌تر شده است، و امیدوارم تصمیم‌گیری برای خرید آسان‌تر شود!

این ویژگی در هفته‌های آینده عرضه خواهد شد.

اگر علاقه مند به دسترسی سریعتر هستید، به لیست انتظار بپیوندید >

خوراکی های کلیدی

ما اهمیت یکپارچه سازی یکپارچه را درک می کنیم، بنابراین تیم ما مطمئن شد که این ابزارها را به روشی کاربر پسند به پلتفرم خود معرفی می کند. ما معتقدیم که این امر باعث رشد می شود و نیازهای مشتریان ما را با ساده کردن نحوه تعامل آنها با پلتفرم ما برآورده می کند.

سفر ما نشان دهنده اهمیت شناخت روندهای بازار و استفاده از فرصت ها برای نوآوری و تکامل سریع است.

ما متعهد هستیم که به طور مداوم فناوری خود را ارتقا دهیم و امیدواریم ابزارهای هوش مصنوعی جدید ما به طور قابل توجهی برای شما، مشتریان ارزشمندمان، مفید واقع شوند.

جمع آوری نظرات

ساده ترین راه برای جمع آوری نظرات و توصیفات از طریق فرم ها، پیامک و ایمیل

همه ویژگی ها شامل | پشتیبانی زنده موجود است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/ai-powered-reviews-management-tools/

دیدگاهتان را بنویسید